Testy klocków daily driver/street performance by Caniggia:)

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, Rezor

ODPOWIEDZ
caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3858
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi

Post autor: caniggia » 2017-09-19, 09:48

Też.



Awatar użytkownika
misiekwaw
Stowarzyszenie MKP
Posty: 129
Rejestracja: 2009-08-10, 15:25
Model: 2005 GT + 2013 V6
Silnik: V8 4.6
Kolor: Screamin Yellow + Grabber Blue
Lokalizacja:: Zadupiodwory
Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Kontakt:

Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi

Post autor: misiekwaw » 2018-05-21, 09:29

Albo słabo szukałem i nie znalazłem albo nikt nie wspominał. Co z przewodami? Mam 13 letnie gumowe, czyli nie pierwszej swieżości. Zakładać w opolcie? Jeśli tak to wystarczą Russell? A może Ford Racing?


Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3858
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi

Post autor: caniggia » 2018-05-21, 18:03

Ja mam rusell u siebie, ford Racing też są dobre.



Awatar użytkownika
misiekwaw
Stowarzyszenie MKP
Posty: 129
Rejestracja: 2009-08-10, 15:25
Model: 2005 GT + 2013 V6
Silnik: V8 4.6
Kolor: Screamin Yellow + Grabber Blue
Lokalizacja:: Zadupiodwory
Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Kontakt:

Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi

Post autor: misiekwaw » 2018-05-21, 18:58

thx :super:


Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator

Awatar użytkownika
siara
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1167
Rejestracja: 2009-02-26, 00:38
Model: 2015 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Black

Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi

Post autor: siara » 2018-06-04, 20:32

Co tam jest fanrycznie w S550 w GT? co tam brembo poleca czy tam ford? mowa o wersji EU



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3858
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi

Post autor: caniggia » 2018-06-04, 23:56

Ford poleca OEM, Brembo pewnie poleca Brembo:)



Awatar użytkownika
Michał P.
Forumowicz
Posty: 776
Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
Model: Mustang V
Silnik: V6 3.7
Kolor: Czarny
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi

Post autor: Michał P. » 2018-09-13, 09:20

Paweł i reszta, mieliście styczność z klockami Power Stop:
POWER STOP 171463 Evolution Plus Pads - przód
POWER STOP 171465 Evolution Plus Pads - tył ?


CAI K&N - BBK 73mm - wahacze dolne J&M - regulowany UCA RTR - regulowany stabilizator Whiteline - regulowany panhard RTR - aluminiowy wał 3.5 - program 91 race

Awatar użytkownika
BloodyAnt
Forumowicz
Posty: 122
Rejestracja: 2017-02-16, 13:43
Model: S550
Silnik: V8 5.0
Kolor: Magnetic

Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggia:)

Post autor: BloodyAnt » 2018-10-15, 09:31

To raczej nowość, coś pomiędzy Z16 a Z23. Z tego co widzę to około 1/3 tańsze od Z26 ;)



Awatar użytkownika
Michał P.
Forumowicz
Posty: 776
Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
Model: Mustang V
Silnik: V6 3.7
Kolor: Czarny
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggia:)

Post autor: Michał P. » 2018-10-15, 09:54

Zamówiłem na tył, zobaczymy co są warte :)


CAI K&N - BBK 73mm - wahacze dolne J&M - regulowany UCA RTR - regulowany stabilizator Whiteline - regulowany panhard RTR - aluminiowy wał 3.5 - program 91 race

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1666
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggia:)

Post autor: Przemek64 » 2019-01-29, 12:24

BloodyAnt pisze:
2018-10-15, 09:31
To raczej nowość, coś pomiędzy Z16 a Z23. Z tego co widzę to około 1/3 tańsze od Z26 ;)
Z16 ODRADZAM miałem i zmieniłem


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
BloodyAnt
Forumowicz
Posty: 122
Rejestracja: 2017-02-16, 13:43
Model: S550
Silnik: V8 5.0
Kolor: Magnetic

Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggia:)

Post autor: BloodyAnt » 2019-01-31, 10:39

Przemek64 pisze:
2019-01-29, 12:24
BloodyAnt pisze:
2018-10-15, 09:31
To raczej nowość, coś pomiędzy Z16 a Z23. Z tego co widzę to około 1/3 tańsze od Z26 ;)
Z16 ODRADZAM miałem i zmieniłem
Nic dziwnego, te klocki w USA są mega tanie. Ja używam Z26 i jestem mega zadowolony. Nie pylą tak jak oryginalne, nie piszczą przy dohamowaniu.



Awatar użytkownika
andi74
Forumowicz
Posty: 1075
Rejestracja: 2014-05-30, 17:37
Model: GT S550 GT350 Mod
Silnik: V8 5.0
Kolor: Szary Metalik
Lokalizacja:: EU/PL

Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggia:)

Post autor: andi74 » 2019-05-15, 16:39

ktos cos w temacie klockow do Brembo Gt 2015 przod 380mm i tyl 330mm tarcze tylko nawiercane



Awatar użytkownika
Michał P.
Forumowicz
Posty: 776
Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
Model: Mustang V
Silnik: V6 3.7
Kolor: Czarny
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggia:)

Post autor: Michał P. » 2019-05-16, 01:13

Andi ja mam taki zestaw nowy na sprzedaż na tył do S550

cena 550 zł


CAI K&N - BBK 73mm - wahacze dolne J&M - regulowany UCA RTR - regulowany stabilizator Whiteline - regulowany panhard RTR - aluminiowy wał 3.5 - program 91 race

ODPOWIEDZ

Wróć do „Porady techniczne”