przegrzal sie kon :(

chłodnica, nagrzewnica i okolica, samochód mi się gotuje

Moderatorzy: Pavulon_, pluzz, Rezor, Przemek64, Piotrek86skc

Awatar użytkownika
anbr64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 740
Rejestracja: 2012-06-13, 20:40
Model: convertible68
Silnik: inny V8
Kolor: Tahoe Turquoise

Re: przegrzal sie kon :(

Post autor: anbr64 » 2015-07-02, 21:02

Oczko21 pisze:
anbr64 pisze:Prosty zabieg, tunel, ukierunkowany 6 ramienny wentylator I po kłopocie. A tak to wygląda w moim
20150606_124739.jpg
Pozdrawiam
świetny patent
Chcę mieć coś takiego
proszę o info gdzie mogę sobie taki tunel sprawić
Pzd
Paweł
Cześć
tunel I wiatrak na CJ Ponny FAN20 , FANS2 I nie zapomnij o śrubach. wiatrak jest uniwersalny do wszystkich roczników 65/69 ale tunel musisz dobrać do rocznika bo róznia się chłodnicami. Ten pasuje do 67/69



Awatar użytkownika
anbr64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 740
Rejestracja: 2012-06-13, 20:40
Model: convertible68
Silnik: inny V8
Kolor: Tahoe Turquoise

Re: przegrzal sie kon :(

Post autor: anbr64 » 2015-07-02, 21:05

Zbycho9 pisze:
anbr64 pisze:Prosty zabieg, tunel, ukierunkowany 6 ramienny wentylator I po kłopocie. A tak to wygląda w moim
20150606_124739.jpg
Pozdrawiam
dobierałeś osłonę czy dedykowana ? może wiecie od czego da się dopasować osłonę ?
No niestety, tunel jest dedykowany bo mocujesz go do chłodnicy a te są w zalezności od rocznika rózne.



Awatar użytkownika
Oczko21
Młodszy Forumowicz
Posty: 11
Rejestracja: 2015-06-28, 22:14
Model: Mach I
Silnik: V8 4.6
Kolor: turkus

Re: przegrzal sie kon :(

Post autor: Oczko21 » 2015-07-02, 22:23

trochę drogo za taki tunel przecież to kawałek plastiku, szczególnie jak dodamy przesyłkę, cło vat

TO MUSI SIĘ DAĆ Z CZEGOŚ DOPASOWAĆ, trzeba tylko pomysleć



Rustang
Młodszy Forumowicz
Posty: 72
Rejestracja: 2015-03-29, 22:59
Model: 1966 coupe
Silnik: inny V8
Kolor: PoppyRed

Re: przegrzal sie kon :(

Post autor: Rustang » 2015-07-10, 19:44

Oczko21 pisze:trochę drogo za taki tunel przecież to kawałek plastiku, szczególnie jak dodamy przesyłkę, cło vat

TO MUSI SIĘ DAĆ Z CZEGOŚ DOPASOWAĆ, trzeba tylko pomysleć
moze w traktorach, tam sa malutkie chlodnice


Obrazek

Awatar użytkownika
simontlc
Forumowicz
Posty: 1076
Rejestracja: 2011-08-02, 23:16
Model: 3.3 I6 coupe 1965
Kolor: mechaniczna pomarańcza (Poppy Red )
Kontakt:

Re: przegrzal sie kon :(

Post autor: simontlc » 2015-07-10, 19:57

Drogo bo to częstą przypadłość v8ek


ObrazekObrazek
"NO IT'S NOT JUST A SIX, IT'S A PART OF THE LEGACY OF THE MUSTANG"

Awatar użytkownika
anbr64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 740
Rejestracja: 2012-06-13, 20:40
Model: convertible68
Silnik: inny V8
Kolor: Tahoe Turquoise

Re: przegrzal sie kon :(

Post autor: anbr64 » 2015-07-11, 09:21

Rustang pisze:
Oczko21 pisze:trochę drogo za taki tunel przecież to kawałek plastiku, szczególnie jak dodamy przesyłkę, cło vat

TO MUSI SIĘ DAĆ Z CZEGOŚ DOPASOWAĆ, trzeba tylko pomysleć
moze w traktorach, tam sa malutkie chlodnice
Tak, szczególnie w John Deere serii R6!
Rustang, powaliłeś mnie tym komentarzem :rotfl: niezły dowcip!
A swoją drogą co będzie droższe - tunel czy remont silnika?



Rustang
Młodszy Forumowicz
Posty: 72
Rejestracja: 2015-03-29, 22:59
Model: 1966 coupe
Silnik: inny V8
Kolor: PoppyRed

Re: przegrzal sie kon :(

Post autor: Rustang » 2015-07-15, 23:39

anbr64 pisze:
Rustang pisze:
Oczko21 pisze:trochę drogo za taki tunel przecież to kawałek plastiku, szczególnie jak dodamy przesyłkę, cło vat

TO MUSI SIĘ DAĆ Z CZEGOŚ DOPASOWAĆ, trzeba tylko pomysleć
moze w traktorach, tam sa malutkie chlodnice
Tak, szczególnie w John Deere serii R6!
Rustang, powaliłeś mnie tym komentarzem :rotfl: niezły dowcip!
A swoją drogą co będzie droższe - tunel czy remont silnika?
:hurra:


Obrazek

Awatar użytkownika
FoMoCo
Forumowicz
Posty: 109
Rejestracja: 2011-08-22, 22:48
Model: 1966 3.3 L6 Coupe
Kolor: Czarny

Re: przegrzal sie kon :(

Post autor: FoMoCo » 2015-09-13, 23:23

A teraz pytanie z kosmosu czy ktos jezdzi na chłodzacym plynie bezwodnym ;) mowie o tym http://anglocars.pl/sklep/evans-plyny-c ... ol-180-5l/" onclick="window.open(this.href);return false; cena ohoho ale ponoc zalecany jest do kazdego classic , jego temp wrzenia wynosi 180 stopni



Awatar użytkownika
yoozeq
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1345
Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
Model: 68,69,69, ..?
Kolor: ładny
Kontakt:

Re: przegrzal sie kon :(

Post autor: yoozeq » 2015-09-14, 08:36

Produkt dobrej klasy, rozmawiałem z nimi na jego temat ale ta cena... wyobraź sobie że strzela wąż i jesteś "parę" stówek do tyłu... Może to fajne ale raczej się nie opłaca...


pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69

Neisse
Posty: 6
Rejestracja: 2018-11-24, 19:58
Model: Hardtop
Lokalizacja:: Polska

Re: przegrzal sie kon :(

Post autor: Neisse » 2019-07-18, 23:41

Dobry wieczór
Mam problem z przegrzewaniem się V8 z 1966 r. polegającym na tym, że po wyłączeniu silnika woda zaczyna się gotować jak w czajniku, para wychodzi przez zbiornik wyrównawczy jak z parowozu i słychać specyficzny syk.
Gdy samochód pracuje na wolnych obrotach (na postoju) to wskaźnik temperatury dochodzi do 2/3 skali.
Dodatkowo silnik nie pracuje równo, nieznacznie ale jednak szarpie go.
Zamontowałem nowiuteńką chłodnicę o głębokości radiatora 88 mm, kierowanie powietrza i 8-o łopatkowy wiatrak, który jest bardzo blisko chłodnicy.
Kilka dni temu sprawdziłem głowice na szczelność, splanowałem je, przepłukałem kanały wodne w bloku, głowicach i kolektorze. Założone zostały nowe uszczelki pod głowice i kolektor. Usunąłem termostat. Sprawdziłem pompę wodną, nie ma luzów i dobrze się obraca.
Po tych wszystkich czynnościach problem nadal jest i już nie wiem co temu silnikowi dolega.
Bardzo proszę o pomoc i radę co może być przyczyną niewłaściwej pracy silnika.
Z góry dziękuję za rady.
Rafał



ODPOWIEDZ

Wróć do „2. układ chłodzenia”