Problem z ciśnieniem w chłodnicy!!!!!!!!

chłodnica, nagrzewnica i okolica, samochód mi się gotuje

Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
stang67
Forumowicz
Posty: 1470
Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
Model: 1967 Mustang A-code
Silnik: inny V8
Kolor: Candy Apple Red
Kontakt:

Re: Problem z ciśnieniem w chłodnicy!!!!!!!!

Post autor: stang67 » 2013-01-08, 23:20

Skoro masz zbiorniczek wyrównawczy i mimo to leci płyn na ziemię, to którędy Ci go wywala???


_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______
Obrazek
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.
1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

michał83
Forumowicz
Posty: 193
Rejestracja: 2011-09-25, 14:50
Model: coupe 289 manual
Silnik: V8 5.0
Kolor: Blue

Re: Problem z ciśnieniem w chłodnicy!!!!!!!!

Post autor: michał83 » 2013-01-09, 19:16

Płyn wywalało mi od góry chłodnicy ,jak była zamknięta to robiło się ciśnienie ,natomiast jak chodził bez korka chłodnicy to wyrzuciło górą chłodnicy,przez wlew(korek)


Zdunek Michał.

Damian Konieczny
Młodszy Forumowicz
Posty: 81
Rejestracja: 2009-12-07, 20:54
Model: 1966
Kontakt:

Re: Problem z ciśnieniem w chłodnicy!!!!!!!!

Post autor: Damian Konieczny » 2013-01-09, 23:59

to naturalne ze poodkreceniu korka gdy autko pracuje z kazdego jednego auta bedzie wyrzucało płyn



michał83
Forumowicz
Posty: 193
Rejestracja: 2011-09-25, 14:50
Model: coupe 289 manual
Silnik: V8 5.0
Kolor: Blue

Re: Problem z gaznikiem

Post autor: michał83 » 2013-01-13, 18:33

Mam problem ,a tak wogule nie ogarnięty temat z gaznikiem ,może mi podpowiecie jak to ogarnąć ,brakuję sprężynki i nie wiem jak ustawić położenie dzwigienek z boku gaznika ,jak powinna być zamontowana sprężynka przy gazniku i jak ustawiona dzwigienka ,wiem że to gaznik MOTOCRAFTU.


Zdunek Michał.

michał83
Forumowicz
Posty: 193
Rejestracja: 2011-09-25, 14:50
Model: coupe 289 manual
Silnik: V8 5.0
Kolor: Blue

Re: Problem z ciśnieniem w chłodnicy!!!!!!!!

Post autor: michał83 » 2013-01-13, 18:57

http://img21.imageshack.us/img21/7608/m ... remont.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;


Zdunek Michał.

Awatar użytkownika
Piotrek86skc
Forumowicz
Posty: 1076
Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
Model: coupe 1966
Silnik: V8 4.6
Kolor: signal flare red
Kontakt:

Re: Problem z ciśnieniem w chłodnicy!!!!!!!!

Post autor: Piotrek86skc » 2013-01-13, 19:44

Powinna po prostu wracać to neutralnego położenia czyli najniższego położenia. Od regulacji masz taką małą śrubkę, która odpowiada za to w jakim położeniu dźwignia się zatrzyma jak zdejmiesz nogę z gazu( nie powinien samochód sam z siebie na biegu wyrywać się za bardzo do przodu).
http://forums.vintage-mustang.com/vinta ... ation.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Tutaj masz jakiś obrazek.
http://www.google.pl/imgres?um=1&hl=pl& ... ,s:0,i:375" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.google.pl/imgres?um=1&hl=pl& ... ,s:0,i:318" onclick="window.open(this.href);return false;



michał83
Forumowicz
Posty: 193
Rejestracja: 2011-09-25, 14:50
Model: coupe 289 manual
Silnik: V8 5.0
Kolor: Blue

Re: Problem z ciśnieniem w chłodnicy!!!!!!!!

Post autor: michał83 » 2013-01-13, 20:04

Ok fajnie postaram się z tym coś zrobić ,przydała by się sprężynka jeszcze bo chyba nie posiadam takowej.


Zdunek Michał.

Awatar użytkownika
Piotrek86skc
Forumowicz
Posty: 1076
Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
Model: coupe 1966
Silnik: V8 4.6
Kolor: signal flare red
Kontakt:

Re: Problem z ciśnieniem w chłodnicy!!!!!!!!

Post autor: Piotrek86skc » 2013-01-13, 20:14

To chyba nie jest jakaś "specjalna" sprężyna. Zresztą jesteś lakiernikiem, więc masz lepsze rozeznanie w ewentualnych miejscach gdzie to można dostać;P



michał83
Forumowicz
Posty: 193
Rejestracja: 2011-09-25, 14:50
Model: coupe 289 manual
Silnik: V8 5.0
Kolor: Blue

Re: Problem z ciśnieniem w chłodnicy!!!!!!!!

Post autor: michał83 » 2013-01-13, 20:19

Nie no spoko ,sprężyna to nie jest problem posłuży z innego gaznika ,spoko dzięki wolną chwilą podziałam ,a tak wogulę to pozostało mi zdjąć drzwi i błotnik i będę atakował blacharkę ,jeszcze muszę zamówić panel podłogi pod kierowcą a reszta będzie dorabiana po swojemu ,na pewną będę chciał wzmocnić tą całą podłogę porządnie żeby mieć to z głowy na lata .


Zdunek Michał.

ODPOWIEDZ

Wróć do „2. układ chłodzenia”