Moduł, balast, filtr,cewka

dystrybutor, świece, ustawianie kąta zapłonu

Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Mały1973
Forumowicz
Posty: 690
Rejestracja: 2009-02-23, 12:32
Model: Mustang Mach I 1971
Silnik: inny V8
Kolor: Medium Blue Metallic
Kontakt:

Moduł, balast, filtr,cewka

Post autor: Mały1973 » 2011-04-25, 21:28

Witam,

poszła mi cewka zapłonowa, miałem taką cewkę http://www.summitracing.com/parts/ACC-140001/" onclick="window.open(this.href);return false; , założyłem zwykła(standardową) cewkę, która gdzieś tam kiedyś kupiłem na zapas. Na tej cewce autko troche pochodziło i poszedł moduł w aparacie zapłonowym, aparat mam serii Mallory Unlite, dokładnie taki http://www.summitracing.com/parts/MAA-3756701/" onclick="window.open(this.href);return false;, moje pytanie jest takie bo chce zamówić cały komplet, czy cewkę się jakoś dobiera pod kątem napięcia, rezystancji uzwojenia pierwotnego i wtórnego? Chce kupić, ten moduł http://www.summitracing.com/parts/MAA-605/" onclick="window.open(this.href);return false;, ten "balast" http://www.summitracing.com/parts/MAA-700/" onclick="window.open(this.href);return false; i ten filtr http://www.summitracing.com/parts/MAA-29351/" onclick="window.open(this.href);return false;, cewka gdyby się okazało, że jest dobra (pasująca) to zostanie, a jak nie to kupię taką jak miałem wcześniej. Czy ten filtr i "balast" zabezpieczy przed takimi przykrymi niespodziankami ? Może ma ktoś na sprzedaż taki filtr bo w Summicie mają na miejscu wszystko oprócz tego filtra, a sezon się zaczyna i czas przegonić auto.


- Ford Mustang Mach I 429
- Chevy Camaro Z/28 LS1
- Chrysler Voyager III CRD
- Pontiac Trans Am GTA
- Buick Electra 1971 455
- Pontiac Grand Prix Seventh Generation

rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1209
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: Moduł, balast, filtr,cewka

Post autor: rick » 2011-04-26, 02:30

jeśli dystrybutor obraca się łatwo i łożyska nie są zużyte lub chwieje, wyjąć punkty i przejdź do elektronicznej Pertronix zapłonu http://www.summitracing.com/parts/PNX-1181/" onclick="window.open(this.href);return false;. Zmieniłem parę, trwa 15 minut, aby zmienić, a właściciele są bardzo zadowoleni



Awatar użytkownika
Mały1973
Forumowicz
Posty: 690
Rejestracja: 2009-02-23, 12:32
Model: Mustang Mach I 1971
Silnik: inny V8
Kolor: Medium Blue Metallic
Kontakt:

Re: Moduł, balast, filtr,cewka

Post autor: Mały1973 » 2011-04-26, 12:46

Rick, tylko w/g specyfikacji Summit http://www.summitracing.com/parts/PNX-1 ... refilter=1" onclick="window.open(this.href);return false; to nie jest do mojego silnika, ba to nawet nie jest do Forda.(GM i AMC). Są tam inne zestawy tego typu do Forda tylko to i tak muszę kupić cewkę pod to tak? A montowałes ten balast i filtr?


- Ford Mustang Mach I 429
- Chevy Camaro Z/28 LS1
- Chrysler Voyager III CRD
- Pontiac Trans Am GTA
- Buick Electra 1971 455
- Pontiac Grand Prix Seventh Generation

rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1209
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: Moduł, balast, filtr,cewka

Post autor: rick » 2011-04-26, 15:24

hi maly, nie podoba mi się Mallory, ponieważ są one zbyt skomplikowane, zbyt wielu części. statecznik bierze 12 V w dół do 6 woltów, więc dystrybutor trwa dłużej, ale to nie jest dobre dla mocy i oszczędności paliwa. Również wtedy, gdy coś przestanie działać, dodatkowe części do sprawdzania i zmiany. Jeśli nadal masz oryginalny dystrybutor i jest w dobrym stanie, to staw z powrotem z pertronixs. http://www.summitracing.com/search/Bran ... s=Rank|Asc" onclick="window.open(this.href);return false; Jeśli nie, czy można znaleźć zaufaną osobę, która może sprawdzić swoje części, więc nie marnować swoje pieniądze. Z oryginalny dystrybutora, po prostu usunąć punkty i umieścić pertronixs, zestaw różnic i to wszystko. Jest jeden dodatkowy przewód, który można łatwo podłączyć i masz elektroniczny zapłon z pełnym 12 V dobrego gorącej iskry. Istnieją inne rozwiązania z Mallory, ale som wysokie koszty, jak pole zapłonu, aby pozbyć się filtra i balastowych i otrzymać wiele iskier http://www.summitracing.com/parts/MAA-6855M/" onclick="window.open(this.href);return false;



rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1209
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: Moduł, balast, filtr,cewka

Post autor: rick » 2011-04-26, 17:07

jeden projekt robiłem na 70 projektu Torino zrobiłem dla kogoś było umieścić w elektronicznym Ford dystrybutor miałem z 302 silnik i przewodowej w polu Duraspark Ford . To tanie i łatwe do zrobienia i to wszystkie części Ford można znaleźć łatwo. http://webpages.charter.net/1bad6t/duraspark.html" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
Mały1973
Forumowicz
Posty: 690
Rejestracja: 2009-02-23, 12:32
Model: Mustang Mach I 1971
Silnik: inny V8
Kolor: Medium Blue Metallic
Kontakt:

Re: Moduł, balast, filtr,cewka

Post autor: Mały1973 » 2011-05-15, 00:04

Kupiłem taki moduł http://www.summitracing.com/parts/MAA-6100M/" onclick="window.open(this.href);return false; + rezystor, dzisiaj zamontowałem, koń smiga jak nowo narodzony, wkrótce wrzuce filmik jak poszły w niebo opony :rotfl: , jutro mam sie spotkac z pluzz'em w Olsztynie ale koniem nie pojade ale za to pojawie sie na najblizszym trójmiejskim spocie :)


- Ford Mustang Mach I 429
- Chevy Camaro Z/28 LS1
- Chrysler Voyager III CRD
- Pontiac Trans Am GTA
- Buick Electra 1971 455
- Pontiac Grand Prix Seventh Generation

ODPOWIEDZ

Wróć do „6. układ zapłonowy”