Dokładka wspomaganie kierownicy

Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc

Awatar użytkownika
nitrox32
Forumowicz
Posty: 100
Rejestracja: 2015-06-16, 23:12
Model: Fastback GT 390 1968
Silnik: inny V8
Kolor: Presidential blue

Re: Dokładka wspomaganie kierownicy

Post autor: nitrox32 » 2015-09-30, 11:12

Dołączam się do wątku. Mam ktoś z Was wiedzę na temat elektrycznego systemu wspomagania?
Ponoć jest prostszy w obsłudze, tyle, że trzeba kolumnę przerobić.



Awatar użytkownika
lamina
Stowarzyszenie MKP
Posty: 996
Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
Model: GT390 / Boss 302
Silnik: inny V8
Kolor: Highland Green / Race Red

Re: Dokładka wspomaganie kierownicy

Post autor: lamina » 2015-09-30, 21:07

Wymaga sporo pradu, duza alternator kolo 200A



Awatar użytkownika
FoMoCo
Forumowicz
Posty: 109
Rejestracja: 2011-08-22, 22:48
Model: 1966 3.3 L6 Coupe
Kolor: Czarny

Re: Dokładka wspomaganie kierownicy

Post autor: FoMoCo » 2015-10-07, 21:35

nitrox32 pisze:Dołączam się do wątku. Mam ktoś z Was wiedzę na temat elektrycznego systemu wspomagania?
Ponoć jest prostszy w obsłudze, tyle, że trzeba kolumnę przerobić.
Wg mnie wspomaganie elektryczne ma sens tylko w jednym wypadku, jeżeli jednostka sterująca ma sygnał o prędkości pojazdu, wtedy el wspomaganie jest takie jakiego go potrzebujesz tzn na parkingu jak kręcisz w miejscu jest miękkie lekko się kręci, podobnie w mieście niskie prędkości, ciasne zakręty, a kiedy chcesz żeby było,, twarde,, np przy 120 na godzinę i po łuku drogi to jest, to duża zaleta W porównaniu do hydraulicznego, a wracając do mustanga i tego zestawu to ten takiego czujnika nie ma, potrzebujesz dużo prądu, lepiej listwe założyc, za jakiś czas bd dopasowywal od jakiegoś współczesnego samochodu dam znać czy cos zdzialalem, próbowal juz może ktoś?



ODPOWIEDZ

Wróć do „12. zawieszenie i układ kierowniczy”