Tunel środkowy (console)

emblematy, wykończenia, listwy chromy itp

Moderatorzy: Pavulon_, pluzz, Rezor, Przemek64, Piotrek86skc

ODPOWIEDZ
mk_cin
Młodszy Forumowicz
Posty: 78
Rejestracja: 2017-04-07, 19:56
Model: 1964 1/2 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Caspian Blue

Tunel środkowy (console)

Post autor: mk_cin » 2017-07-10, 22:24

Póki co, to bardziej z ciekawości, ale może ktoś będzie wiedział.

Strasznie mi się nie podoba wersja z tunelem na środku (mocno wieje plastikiem). Czy istnieje możliwość demontażu tunelu i uzyskuję wtedy normalną wersję z dywanem? Czy wersja z tunelem posiada jakieś inne mocowania i po demontażu będzie straszyło?



Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2156
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Re: Tunel środkowy (console)

Post autor: Pavulon_ » 2017-07-10, 22:59

Po demontażu masz normalną wersje w rocznikach 64-66 (w poźniejszych nie wiem) oczywiście zalezy w jakim stanie masz dywan, mogą być widoczne różnice w przebarwieniach ale to raczej wszystko



Awatar użytkownika
simontlc
Forumowicz
Posty: 1081
Rejestracja: 2011-08-02, 23:16
Model: 3.3 I6 coupe 1965
Kolor: mechaniczna pomarańcza (Poppy Red )
Kontakt:

Re: Tunel środkowy (console)

Post autor: simontlc » 2017-07-11, 08:06

+osłone shiftera trzeba dać inną


ObrazekObrazek
"NO IT'S NOT JUST A SIX, IT'S A PART OF THE LEGACY OF THE MUSTANG"

Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2156
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Re: Tunel środkowy (console)

Post autor: Pavulon_ » 2017-07-11, 14:12

simontlc pisze:+osłone shiftera trzeba dać inną
tak dokładnie!



ODPOWIEDZ

Wróć do „14. wnętrze i detale”