FASTBACK z 68 na co dzień

nasze modyfikacje

Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc

rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1209
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: FASTBACK z 68 na co dzień

Post autor: rick » 2011-12-09, 22:00

nie musisz VIN znać różnicę. Oba silniki wyglądala inaczej.
http://www.mustangengines.com/351c%20Differences.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

jeśli można znaleźć w polsce,kup '95 lub nowszej. Mają rozrządu wałka (roller camshaft).

"H" nigdy nie jest używany, nie martw się o to. jest to tylko głupi Ford zrobił dla obu silników. co w zasadzie oznacza 351 z 2V gaźnika. Jest to dla obu stron. i mylące.Najważniejsze jest, by wiedzieć, czy jest W lub C.
http://www.ford-trucks.com/forums/11239 ... -351h.html" onclick="window.open(this.href);return false;

H.O. jest rzadkie i drogie, jeśli znajdesz. Jak samochód nie mial, nie przejmuj się. Za te same pieniądze W będzie więcej mocy



Awatar użytkownika
PaniC
Forumowicz
Posty: 313
Rejestracja: 2010-03-20, 13:06
Kontakt:

Re: FASTBACK z 68 na co dzień

Post autor: PaniC » 2011-12-09, 22:07

Problem w tym ze jak chce zarejestrowac jako zabytkowy to chyba musze miec silnik z '69 wlozony aj aj aj ;/ Mimo wszystko pomysly masz fantastyczne :) Takze chyba nic z 450 hp nie wyjdzie bez uzycia superchargera :( A jak bede mógl miec tylko z '69 to z tamtym 351W mozna podobny efekt uzyskac?

Panowie jak jest z silnikami w zabytkowych? Mozna modyfikowac, zmieniac blok lub wlozyc superchargera? Dlatego sie uparlem na zabytek bo raz ze mam juz jedno auto na utrzymaniu a dwa że za różnice w oplatach moge kupic duzo gratów.
Ostatnio zmieniony 2011-12-09, 22:52 przez PaniC, łącznie zmieniany 1 raz.


Mariusz :)

Obrazek

Awatar użytkownika
sławekw
Forumowicz
Posty: 809
Rejestracja: 2010-04-19, 21:19
Kontakt:

Re: FASTBACK z 68 na co dzień

Post autor: sławekw » 2011-12-09, 22:16

PaniC przeglądaj czasami stronę Mustang Race: http://www.mustangrace.com.pl/uczestnic ... r2012-gpe/" onclick="window.open(this.href);return false;

zakładasz odpowiedni kit i masz.... z tego co pamiętam, to Grzesiek zmienił gaźnik, dolot, wałek i coś jeszcze...
Ostatnio zmieniony 2011-12-09, 22:21 przez sławekw, łącznie zmieniany 1 raz.


Nic na siłę, wszystko młotkiem :D i wyklepie się coś takiego:
Obrazek

Awatar użytkownika
Mały1973
Forumowicz
Posty: 690
Rejestracja: 2009-02-23, 12:32
Model: Mustang Mach I 1971
Silnik: inny V8
Kolor: Medium Blue Metallic
Kontakt:

Re: FASTBACK z 68 na co dzień

Post autor: Mały1973 » 2011-12-09, 22:19

Wg przepisów nie można, tzn to co na dzien opinii musi zostać zachowane tak jak jest, nie licząc rzeczy eksploatacyjnych nie wolno Ci nic zmieniac modyfikować bez zgody konserwatora. Ale to wiadomo prawo jedno a zycie drugie, jak ze wszystkim.


- Ford Mustang Mach I 429
- Chevy Camaro Z/28 LS1
- Chrysler Voyager III CRD
- Pontiac Trans Am GTA
- Buick Electra 1971 455
- Pontiac Grand Prix Seventh Generation

rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1209
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: FASTBACK z 68 na co dzień

Post autor: rick » 2011-12-09, 22:20

malo widać jeśli masz 300hp 4V 351W lub 450 hp 4V 408W :hyhy:

pomalować głowice i kolektor dolotowy niebieskie i nie używać długich headers, ale krótkie



Awatar użytkownika
PaniC
Forumowicz
Posty: 313
Rejestracja: 2010-03-20, 13:06
Kontakt:

Re: FASTBACK z 68 na co dzień

Post autor: PaniC » 2011-12-09, 23:15

sławekw
dzieki nie moglem wlasnie znalezc tematu GPE a wiem ze mocną jednostke ma. Niestety nie jest zabytkowy takze moze wsadzac co chce :(

Mały
Waznym kryterium jest 75% orginalnych czesci, tzn wszystkie czesci muszą byc stare tak jak autko czy mozna kupowac nowe czesci ale dla tych starych modeli? Wiem ze chce zrobic autko na cacy a dopiero potem rejestrowac to czy moge np zmodyfikowac silnik 351W z 69' tak jak chce a dopiero potem do konserwatora czy trzeba ze stockowym? Próbowalem szukac odpowiedzi na forum ale tylko GPE dlubal cos wiecej a reszta same orginały. Głównie to silnik bedzie podkrecany, hamulce, moze AOD i jakis zawias to mam nadzieje wyrobic sie w 75 % A supercharger Paxtona to muszą na pewno kwalifikowac bo jest robiony tylko dla klasyków takze to zaden wybryk tuningowy nowej ery psujący wizerunek auta (mam nadzieje :niepewny: )

rick
Wlasnie 'musze' miec te 400++ hp zeby nikt na ulicy nie mówil "o dziadek jedzie to ustąpie drogi bo pogubi zęby zaraz" tylko zeby stang sam bral to co do niego nalezy czyli cala droga :cwaniak:


Mariusz :)

Obrazek

rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1209
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: FASTBACK z 68 na co dzień

Post autor: rick » 2011-12-12, 06:36

PaniC-

http://www.oldride.com/classic_cars/267667.html" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.oldride.com/classic_cars/328849.html" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
PaniC
Forumowicz
Posty: 313
Rejestracja: 2010-03-20, 13:06
Kontakt:

Re: FASTBACK z 68 na co dzień

Post autor: PaniC » 2011-12-12, 07:50

Dzieki rick ;] Z tego co widze to nie wystarczy mi 16k $ na tą drugą wersje w lepszym stanie. 302 jest w super cenie jak na tak dobry stan ale w ten M-code jeszcze duuzo kasy trzeba by bylo wlozyc pomimo ze baze ma świetną. Chyba sie nie zmieszcze w tej kwocie na 351W 'ready to drive'. No póki co bede odkladal kase i czytal wiecej literatury :D

Dzieki za stronke i aukcje bo zrozumialem teraz współczynnik price/equipment :D Takze na razie sie wyciszam z zaśmiecaniem forum i zaczynam digging :D

edit: A M-Code nie byl przypadkiem robiony w Cleveland tylko ? :zdziwko:


Mariusz :)

Obrazek

rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1209
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: FASTBACK z 68 na co dzień

Post autor: rick » 2011-12-23, 01:27

PaniC zobacz

http://ontario.kijiji.ca/c-cars-vehicle ... Z339891383" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
Mały1973
Forumowicz
Posty: 690
Rejestracja: 2009-02-23, 12:32
Model: Mustang Mach I 1971
Silnik: inny V8
Kolor: Medium Blue Metallic
Kontakt:

Re: FASTBACK z 68 na co dzień

Post autor: Mały1973 » 2011-12-23, 01:48

Panic pisze < Wiem ze chce zrobic autko na cacy a dopiero potem rejestrowac to czy moge np zmodyfikowac silnik 351W z 69' tak jak chce a dopiero potem do konserwatora czy trzeba ze stockowym?> a jak chciałbys obejść momnet sprowadzenia i rejestracji (clenia), UC raczej nie poczeka na to. Chyba, ze porobisz to poza UE i potem sprowadzisz ale jak sam widzisz w innych postach zaczynają się czepiać.


- Ford Mustang Mach I 429
- Chevy Camaro Z/28 LS1
- Chrysler Voyager III CRD
- Pontiac Trans Am GTA
- Buick Electra 1971 455
- Pontiac Grand Prix Seventh Generation

Awatar użytkownika
MAX
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2725
Rejestracja: 2009-10-15, 21:52
Model: Fastback GT V8 68
Silnik: V8 5.0
Kolor: Blue & Black
Lokalizacja:: Wieliczka
Stajnia: Stajnia Małopolska
Kontakt:

Re: FASTBACK z 68 na co dzień

Post autor: MAX » 2012-01-07, 01:55

Na samym początku tego posta pytałem was co można zrobić z nieprzyjemnym zapachem przedostającym się do kabiny i mam odpowiedz od Dr. Ricka, przesłał mi genialne rozwiązanie ,wprawdzie nie jest tanie lecz istnieje ,a jest nim dodatek do paliwa w formie olejków zapachowych, tak tak bez kitu, jedna butelka wystarcza na 37 l paliwa a kosztuje ok. 40 zł plus koszt przesyłki .
Jest dostępnych aż 19 różnych zapachów ,wyobraźcie sobie że widzicie niesamowita fure przed wami i wali jej z rurki jakby jej ktoś do baku soku bananowego zamiast paliwa wlał ale czad :rotfl: :rotfl: :super:
Załączniki
a.jpg
a.jpg (20.42 KiB) Przejrzano 3306 razy


tel 504 266 504
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
IIIIIIIIIIII
https://www.facebook.com/import.usa.max" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Bielek
Forumowicz
Posty: 1574
Rejestracja: 2009-09-05, 14:59
Model: Mustang 1965 conv
Kolor: niebieski
Kontakt:

Re: FASTBACK z 68 na co dzień

Post autor: Bielek » 2012-01-07, 01:58

znam tanszy specyfik, ale pachnie frytkami:)


[url=http://myrencontres.com]rencontre agricole[/url]

rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1209
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: FASTBACK z 68 na co dzień

Post autor: rick » 2012-01-07, 04:49

są zapachy po Kapusty też :przestraszony: :rozpacz: :zawstydzony:



Awatar użytkownika
MAX
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2725
Rejestracja: 2009-10-15, 21:52
Model: Fastback GT V8 68
Silnik: V8 5.0
Kolor: Blue & Black
Lokalizacja:: Wieliczka
Stajnia: Stajnia Małopolska
Kontakt:

Re: FASTBACK z 68 na co dzień

Post autor: MAX » 2012-05-01, 22:41

Przez ostatni miesiąc zdobyłem mnóstwo nowych doświadczeń w codziennym użytkowaniu klasyka tak więc postanowiłem się nimi z wami podzielić.
Fastback jest nietuzinkowym samochodem dla kierowcy który oczekuje cos więcej niż przejazd z punktu A do B.
Pierwsza moja uwaga to koszty eksploatacji. Aby troszkę poszaleć po polskich drogach trzeba się liczyć ze spalaniem średnio 14 l na 100 km a w cyklu miejskim 18 l na 100 km. By uzyskać takie spalanie zostały dokonane modyfikacje skrzyni automatycznej (z pomocą Ricka). Oryginalna skrzynia została zastąpiona skrzynią AOD.
Największą zaletą tego auta jest to że jest inny .
Piękna sportowa linia zdecydowanie przyciąga wzrok każdego przechodnia. To jedna z niewielu tak dobrze zaprojektowanych brył nadwozia. Potwierdzeniem tego faktu jest bryła s 197 która była wzorowana właśnie na tym modelu.
Oczy przechodniów obracają się za nim jak kamera w tesco. Po ponad 44 latach ten samochód wciąż prezentuje się niezwykle atrakcyjnie.
Podczas jazdy z Krakowa do Poznania niemal z każdego zakamarka dało się słyszeć całą symfonię przeróżnych dźwięków. Niektóre mnie niepokoiły, inne wprawiały w zdziwienie. Nie dało się w nim nudzić! Wszystko było dla mnie nowe. Cały czas czułem niepokój że cos się może z nim stać co uniemożliwiło by dalszą jazdę. Jednak brnął do przodu jak rasowy koń.
Dźwięki są wbrew pozorów bardzo ważne, dostarczają kierowcy informacje o stanie auta. Dzisiaj robi to bezduszny komputer co może i jest wygodne ale czy daje aż taką frajdę jaką czuje kierowca klasyka…
Kolejną modyfikacją karoserii było tłumienie za pomocą mat Dynamat.
Dystans ok 300 km potwierdził ich siłę, z czystym sumieniem mogę powiedzieć że maty spełniają swoją funkcję należycie. Oczywiście cudów nie ma ale jest na tyle komfortowo że moja 3 letnia córeczka woli jeździć Fastbackiem niż V6 z 2006 roku.
C.D.N


tel 504 266 504
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
IIIIIIIIIIII
https://www.facebook.com/import.usa.max" onclick="window.open(this.href);return false;

rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1209
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: FASTBACK z 68 na co dzień

Post autor: rick » 2012-05-02, 14:08

modernizację Zawieszenie i układ kierowniczy będzie stanowić ogromną różnicę ;)



ODPOWIEDZ

Wróć do „21 przeróbki”