Sprzeglo SPEC

porady dla manuali

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, pluzz, stang232, celibad

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2316
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Sprzeglo SPEC

Post autor: AluStar » 2010-07-30, 14:58

No i nadszedł czas na wymiane calego zestawu Sprzegla
Zaczyna mi sie slizgac :zalamany:


Mysle ze ten bedzie dla mnie odpowiedni :dontgetit:
2007-09 Shelby GT500 SPEC Super Twin Clutch Kit (P-Trim)
ale: Jak ktos zna jakies opinie i poleca inne marki z wlasnego doswiadczenia i innych uzytkownikow.. piszcie .

http://www.lightningforceperformance.co ... im%29.html



Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2278
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2010-07-30, 20:19

tanie to to sprzegło nie jest.. a PMN jakie kupowal do swojego GT500 ?


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2316
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-08-02, 12:47

koral pisze:tanie to to sprzegło nie jest.. a PMN jakie kupowal do swojego GT500 ?
jak dobrze pamiętam to tez zestaw SPEC-a



Awatar użytkownika
escalar
Stowarzyszenie MKP
Posty: 361
Rejestracja: 2008-08-31, 23:49
Model: GT Premium Bullitt
Silnik: V8 4.6
Kolor: czarny metalik
Kontakt:

Post autor: escalar » 2010-08-02, 12:51

moim zdaniem cena wcale nie jest zawrotna... moj kosztowal podobnie, kiedy podliczyc koszt kola zamachowego, a ja kupowalem je osobno...

http://www.americanmuscle.com/spec-bill ... -0709.html
399$

http://www.americanmuscle.com/ram-throw ... -05gt.html
359$

http://www.americanmuscle.com/ford-pilo ... 96102.html
12$

http://www.americanmuscle.com/spec-stag ... lutch.html
460$

to daje: 1230$



Awatar użytkownika
michal@
Forumowicz
Posty: 251
Rejestracja: 2008-07-10, 22:13
Model: GNATSUM.NAMI
Silnik: V8 5.0
Kolor: czerwony(najszybszy kolor ;) )

Post autor: michal@ » 2010-08-08, 08:56

sprzęgła SPEC są bardzo zachwalane w USA, miałem kiedyś speca stage 1, spisywało się bardzo dobrze,w zeszłym roku zakupiłem również SPEC stage 2, z kewlarową okładziną podobnież do 520 ft lbs tq czyli do 700NM momentu, wzięłem je do silnika 5.7 który robiłem w tamtym czasie.
Sprzęgło spisywało się bardzo dobrze do wczoraj gdzie w sumie pierwszy raz miałem okazję przejechać się z nitro +50KM (wczesniej nie maiłem kocyka grz.)
startując na 1/4 mili po wrzuceniu 3-ciego biegu w chwilę obroty urosły do 6500 rpm,a auto "nie jechało" to samo na 4-tym biegu,zajmowało sporo czasu zanim prędkość obrotowa skrzyni wyrównała się z obrotami silnika :zly:, natomiast jadąc bez N2O uślizgu nie było.
Dlatego to co piszą,że przeniesie 700NM to bajka bo na silniku bez nitro nie mam więcej jak 500NM,a z nitro 580-600NM.......dlatego jak będziesz zamawiał nowe to lepiej dać sobie te 20-30% zapasu.
Teraz zamiast próbować "strzelać" +100KM będę musiał robić coś na co byłem pewny,że na pewno nie zawiedzie w tym aucie :kwasny: pozostaje mi już tylko obić tarczę spiekiem bo nie mam ani czasu ani kasy na nowe z USA :znudzony:


13.09 08 Borsk ET13.400 300KM
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2316
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-08-08, 12:41

michal@, michal zerknij dla mnie na sprzegla Centerforce ( bo raczej je wybiore ) dla momentu okolo 1000 -1300 Nm . Tyle co wiem chce miec sprzeglo do stret - a nie do drag-a.
http://www.centerforce.com
chce caly zestaw z kolem alu



Awatar użytkownika
escalar
Stowarzyszenie MKP
Posty: 361
Rejestracja: 2008-08-31, 23:49
Model: GT Premium Bullitt
Silnik: V8 4.6
Kolor: czarny metalik
Kontakt:

Post autor: escalar » 2010-08-08, 14:32

Alustar, przejrzyj sobie te propozycje:
http://dagostinoracing.com/index.php?ma ... 3427_17293

ja bym jeszcze sprawdzil tego Centerforce... Fridanza tez wyglada ciekawie... McLeod... i nie rezygnowalbym ze SPEC'a jako opcji do rozwazenia...
moze napisz do Dagostino, zeby Ci doradzili?



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2316
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-08-08, 14:58

escalar pisze:Alustar, przejrzyj sobie te propozycje:
http://dagostinoracing.com/index.php?ma ... 3427_17293

ja bym jeszcze sprawdzil tego Centerforce... Fridanza tez wyglada ciekawie... McLeod... i nie rezygnowalbym ze SPEC'a jako opcji do rozwazenia...
moze napisz do Dagostino, zeby Ci doradzili?
Jednak wole opinie z innych klubow. Ale chyba jednak pozostane za centerforce . SPEC tez jest super ..Ile Staszku masz tam rabat - %



Awatar użytkownika
witekz
Forumowicz
Posty: 273
Rejestracja: 2009-04-24, 14:21
Model: Mustang 98 Vortech
Silnik: V8 4.6
Kolor: Rio Red
Kontakt:

Post autor: witekz » 2010-08-08, 16:31

ja mam u siebie King Cobra Ford Racing i łożysko Centerforce i daje rade. Do 4.6 N/A polecają Centerforce a jak ktoś ma kompresor i ponad 350 rwhp to SPEC. W 4.6 Centerforce jest częściej kupowane, lżej chodzi co ma znaczenie bo SN95 jest na linke.



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2316
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-08-15, 12:06

Po długim namyśle kupuje to :
McLooad

Obrazek

http://dagostinoracing.com/index.php?ma" onclick="window.open(this.href);return false; ... s_id=15141


Obrazek

Pozostale firmy sa tez B.Dobre ale nie maja zestawu do GT500 o tych parametrach.


Teraz po czasie jestem mega zadowolony - dziala rewelacyjnie - niema zadnej roznicy miedzy fabrycznym . dziala rewelacyjnie - polecam .



ODPOWIEDZ

Wróć do „7. sprzęgło”