geometria przód 2014

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
piotrek200585
Młodszy Forumowicz
Posty: 58
Rejestracja: 2017-08-11, 15:38
Model: V6 2014
Silnik: V6 3.7
Kolor: Oxford White

geometria przód 2014

Post autor: piotrek200585 » 2017-10-12, 11:13

Witajcie,

Znacie może parametry geometrii przedniej osi do 3.7 2014 ?
Byłem na sprawdzaniu, ale dane brali z 2012 (obejmuje Shelby GT500): wszystkie modele wyjąwszy BOSS 302 (nowszych nie mieli)
Według ichniejszego programu kąt powinien mieścić się w przedziale 0*00'' a -1*30''
a według instrukcji serwisowej forda z 2011r jest to -0,75* +/- 0,75* czyli jeśli dobrze rozumiem od -1*50" do 0*00''
Gdzieś na forum wyczytałem, że najlepiej ustawiać na 0*00'', ale to też dotyczyło starszego rocznika niż mój

Mam wrażenie, że przednie koła mają kąt za bardzo na minusie (pochylone do środka), pomimo iż mieszczą sie w tolerancji

Help

Edit:
przed chwilą dorwałem coś takiego, z tego wynika że 2014 ustawia się tak samo jak w instrukcji 2011
Załączniki
Trust-the-Professionals.jpg



dtox
Forumowicz
Posty: 215
Rejestracja: 2016-06-17, 21:10
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Lokalizacja:: Krakow

Re: geometria przód 2014

Post autor: dtox » 2017-10-12, 14:31

Tego sie nie ustawia na fabrycznym zawieszeniu.
Jesli chcesz zmienic tzw negatyw na mniejszy, bo obnizyles zawieszenie, to musisz sobie kupic takie specjalne podkladki pod macphersony zwane Caster-Camber Plates.



Awatar użytkownika
piotrek200585
Młodszy Forumowicz
Posty: 58
Rejestracja: 2017-08-11, 15:38
Model: V6 2014
Silnik: V6 3.7
Kolor: Oxford White

Re: geometria przód 2014

Post autor: piotrek200585 » 2017-10-12, 15:45

To, że się nie ustawia teoretycznie to wiem, o CC też wiem.
Ale to nie zmienia faktu, że chciałbym wiedzieć jakie są prawidłowe parametry do mojego modelu, aby upewnić się, czy wszystko jest ok :)



Songoku
Młodszy Forumowicz
Posty: 43
Rejestracja: 2016-06-11, 12:12
Model: GT CS 2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: black

Re: geometria przód 2014

Post autor: Songoku » 2018-09-24, 10:54

To znaczy ze kata nachylenia sie w mustangu nie reguluje ? nie ma zadnego mimośrodu do tego, czy tez przy obniżeniu zawieszenia ta regulacja jest poprostu niewystarczajaca zeby wygasic negatyw i trzeba CC plates albo Camber bolts ?



Awatar użytkownika
piotrek200585
Młodszy Forumowicz
Posty: 58
Rejestracja: 2017-08-11, 15:38
Model: V6 2014
Silnik: V6 3.7
Kolor: Oxford White

Re: geometria przód 2014

Post autor: piotrek200585 » 2018-09-25, 12:56

Songoku pisze:To znaczy ze kata nachylenia sie w mustangu nie reguluje ? nie ma zadnego mimośrodu do tego, czy tez przy obniżeniu zawieszenia ta regulacja jest poprostu niewystarczajaca zeby wygasic negatyw i trzeba CC plates albo Camber bolts ?
Nie ma żadnej regulacji. Tylko CC, albo śruby



ODPOWIEDZ

Wróć do „12. zawieszenie i układ kierowniczy”