Wyciszenie / Wygluszenie auta

nadwozie, blacharka, malowanie, polerowanie, woskowanie

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2322
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-04-07, 21:28

Parę rodzajów mat i ich zastosowania w pigułce. Dynamat.
http://www.orurowanie.eu/dynamat-maty-w ... zenie.html



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2322
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Wyciszenie / Wygluszenie auta..

Post autor: AluStar » 2011-05-22, 19:29

Mialem przyjemność wyciszyć kolejnego konika z Dobrym Skutkiem.

Wyciszając swój samochod potem mialem wyrzuty ze zastosowalem najdroższy materiał i najcięższy.
Oczywiscier jest tyle zwolennikow co przeciwnikow i wybor jest duzy - kazdy zrobi jak uwaza..
Wiec teraz z perspektywy 1,5 roku stwierdzam:
- waga nie tak duza bo zważyłem mega Pack: 9,0 kg
- różnica z innymi wacikami ogromna. Konkretny i nie przereklamowany Towar.
- wystarczy wyciszyc min do tylnych foteli . Duzo przyjemniej w samochodzi z dosc glosnym wydechem .
- czas pracy okolo 12 godz.
Efekt ponizej na moim http://mustangklub.pl/forum/viewtopic.p ... mat#p23822" onclick="window.open(this.href);return false;

A tu kolejny konik :

Obrazek


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

A teraz tylko :piwo: :piwo:



Bolek
Forumowicz
Posty: 773
Rejestracja: 2009-07-07, 22:46
Silnik: V6 3.7
Kolor: Silver
Kontakt:

Re: Wyciszenie / Wygluszenie auta

Post autor: Bolek » 2011-05-22, 19:44

Alustar rozumiem że wyciszenie bagażnika to głównie próba ucieczki przed hałasem tłumików,natomiast powiedz mi co trzeba zrobić żeby pozbyć się tego francowatego szumu spod tylnich kół w kabinie? Trzeba iść po całości i wyciągać fotele,wykładzine wewnętrzną? Jak już tak pięknie to potrafisz wyklejać to napisz prosze jaki jest koszt u Ciebie takiej przyjemności ;)
Ostatnio zmieniony 2011-05-22, 20:31 przez Bolek, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
adasko74
Stowarzyszenie MKP
Posty: 859
Rejestracja: 2009-10-28, 21:22
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: sonic blue

Re: Wyciszenie / Wygluszenie auta

Post autor: adasko74 » 2011-05-22, 19:59

ja mam LT i przelotowe tlumiki i tez chce wyciszc..po zmianie zawieszenia przybylo mi tez dodatkowych niepotrzebnych milych :D dzwiekow..czy ciagnac a z do konca maty ..za przednie fotele..?? :)



Awatar użytkownika
horse
Forumowicz
Posty: 640
Rejestracja: 2009-02-09, 22:43
Model: Mustang Convertible
Silnik: V6 4.0
Kolor: Torch Red
Kontakt:

Re: Wyciszenie / Wygluszenie auta

Post autor: horse » 2011-05-22, 20:04

Chlopacy to mój konik i został wyciszony u Alustara, na początku podchodzilem do tego troche sceptycznie, ale po odebraniu dzis Mustanga i przejechaniu prawie 200 km róznica jest kolosalna. Szczerze polecam Dynamat i poza tym daje obie ręce i głowe że Rafał zrobi jak dla siebie.


Jam jest Wujek Staszek Mistrz Ciętej Riposty!!! :D

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2322
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Re: Wyciszenie / Wygluszenie auta

Post autor: AluStar » 2011-05-22, 20:40

Wyciszając trzeba stosowac wygluszenie nadkoli od wewnatrz ( bagazneik tam gleboko za tymi scianami grodziowymi ) i od zewnątrz- ( ja stosuje powloke Würth która tworzy zabezpieczenie antykorozyjne i gumowata powloke ) .
Nie slysze jak mi kamienie lataja kolo glowy i bebnia po nadkolach, a to bardzo mnie draznilo - wydech swoja droga .
Horsik ma zrobione tak samo : 2 x Würth i dynomat od bagaznika .
Jezeli ktos by mial ochote to zapraszam - zrobimy to moze w dwa dni bo troche schodzi . nastepny w kolejce Escalar juz czeka . Wiec relacja bedzie takze .

Jeszce jedno wg mnie wazne - stosowanie pianki i tp powoduje osadzanie sie pary i powstawanie korozji - Dynomat jest jak papa gumowa z powloka z aluminium . Tworzy cienka warstwe i nie odpada jak u niektorych co wyciszyli sobei z aledrogo.. No i latwo sie czysci .



Awatar użytkownika
adasko74
Stowarzyszenie MKP
Posty: 859
Rejestracja: 2009-10-28, 21:22
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: sonic blue

Re: Wyciszenie / Wygluszenie auta

Post autor: adasko74 » 2011-05-22, 20:48

ja sie pisze w okresie wakacyjnym na full opcje ..polecam AluStara..robil mi kilka bardzo istotnych drobiazgow do auta MISTRZOSTWO ZA DOKLADNOSC I JAKOSC..POLECAM



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2322
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Dynamat w Mustangu

Post autor: AluStar » 2011-05-25, 16:54

Dzis wygluszalem kolejnego konika, tylko kompleksowo calego ( 2 szt ogromne paki ) i jak moge podpowiedziec:
przed przednim fotelem pod tapicerka jet kwadrat z waty i filcu.
Wiec jak ktos by mial zamiar prac tapicerke podlogi , to delikatnie bo jak ta wata nasiaknie to dosc dlugo bedzie sie suszyla - predzej rdza zajdzie podloga, bądź zrobi sie bagno .

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Tutaj zdjecia z Wyciszenia Mustanga:
Obrazek



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2322
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Re: Wyciszenie / Wygluszenie auta

Post autor: AluStar » 2011-11-20, 16:20

Jeszcze jedne pogladowe zdjecia:
Mysle ze sie wlasciciele nie obraza..

Mysle ze wlasciciel jest zadowolony :
prace polegaly na :
1) - Wymiana zawieszenai na H&R
2) - Maprawa Klamek - standardowo
3) - Wydluszenie
4) - Mycie silnika i jego konserwacja
6) - Zabespieczenie podwozia
7) - Kazdy Wlasciciel dba o swojego Konik, wiec prace sa utrwalane i dostaje sie taki oto opis bo nie wszystko jest widac przy oddawaniu samochodu.

a) http://www.orurowanie.eu/images/stories ... Michal.pdf

b) http://www.orurowanie.eu/images/stories ... g%20GT.pdf

A tu Pogladowe zdjecia z Wygluszania.

Surowy stan

Obrazek

Obrazek


Po pracy :

Obrazek

No i silnik po myciu wstepnym :

Obrazek



I gotowy do oddania..

Obrazek


Moja uwaga odnosnie felg i nakretek - dla tych co kupują nie orginalne felgi . !!
Fabryczne nakrętki sa za szerokie !! pod nie fordowskie felgi - nakretki musza byc o innym stozku i rozmiarze !!



XerofaN
Forumowicz
Posty: 594
Rejestracja: 2011-06-16, 15:56
Model: Pony
Silnik: V6 4.0
Kolor: Tungsten Gray

Re: Wyciszenie / Wygluszenie auta

Post autor: XerofaN » 2011-11-21, 15:44

ja tam nosze sie z zamiarem wygluszenia ale przednich drzwi zeby audio lepiej dalo sie sluchac. wiecie moze co siedzi pod boczkami bo jakos nie moge sie zebrac i rozebrac drzwi :P

swoja droga to sporo taniej wyszloby jakby kupic zwykle maty bitumiczne a efekt bylby ten sam.



Awatar użytkownika
sobanek
Forumowicz
Posty: 171
Rejestracja: 2011-04-11, 12:05
Model: GT 2007
Silnik: V8 4.6
Kolor: Black

Re: Wyciszenie / Wygluszenie auta

Post autor: sobanek » 2011-11-21, 16:40

XerofaN pisze:ja tam nosze sie z zamiarem wygluszenia ale przednich drzwi zeby audio lepiej dalo sie sluchac. wiecie moze co siedzi pod boczkami bo jakos nie moge sie zebrac i rozebrac drzwi :P
Ja rozbierałem.
Nic ciekawego nie siedzi ;) kabiulki, folijka i blacha :) o tu masz zdjęcie:

Obrazek


...Always remember you're unique, just like everyone else...
..>> sobanek.pl - blog pisany sprawnie inaczej <<..

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2322
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Re: Wyciszenie / Wygluszenie auta

Post autor: AluStar » 2011-11-21, 19:20

XerofaN pisze:j

swoja droga to sporo taniej wyszloby jakby kupic zwykle maty bitumiczne a efekt bylby ten sam.
powiedz mi skad wiesz ze efekt jest ten sam.. A czy wiesz jak mata wyglada po roku ??



Awatar użytkownika
Madasek
Forumowicz
Posty: 505
Rejestracja: 2008-08-30, 23:10
Model: 2007 Shelby GT
Silnik: inny V8
Kolor: Czarny srebrne pasy

Re: Wyciszenie / Wygluszenie auta

Post autor: Madasek » 2011-11-21, 19:42

XerofaN pisze:ja tam nosze sie z zamiarem wygluszenia ale przednich drzwi zeby audio lepiej dalo sie sluchac. wiecie moze co siedzi pod boczkami bo jakos nie moge sie zebrac i rozebrac drzwi :P

swoja droga to sporo taniej wyszloby jakby kupic zwykle maty bitumiczne a efekt bylby ten sam.
basior siedzi swojej "skrzyni" a średni z gwizdkiem jest zabudowany czyli tak jak powinno być, więc muisałbys przerobić całe boczki na custom chyba :P ewentualnie okleic boczek od środka na wysokości basowego.

Bitumiczne to straszny syf, kolega ma po roku popękane rozjechane, nagrzeja sie to smoła sie robi potem sie kruszy na mrozie. Jak już to tylko polimerowe i to też trzeba dobrze z firma trafić.



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2322
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Re: Wyciszenie / Wygluszenie auta

Post autor: AluStar » 2011-11-21, 21:36

Nie zawsze tańsze jest lepsze - czasami dobrze zaufać komuś z praktyka ..
Ale kazdy sam ma wybor ..



Awatar użytkownika
Madasek
Forumowicz
Posty: 505
Rejestracja: 2008-08-30, 23:10
Model: 2007 Shelby GT
Silnik: inny V8
Kolor: Czarny srebrne pasy

Re: Wyciszenie / Wygluszenie auta

Post autor: Madasek » 2011-11-21, 22:41

Kamil pisze: To lipnie rozwiązali , że na przód nie dali żadnego niskiego tonu :mur:
Czytaj ze zrozumieniem albo włącz google i sprawdz jak to wyglada, niski jest zabudowany w panelu wewnętrznym plastikowym, chyba ze ta obudowe wyciąć oraz folie i użyć drzwi całościowo no i wtedy wygłuszenie..



ODPOWIEDZ

Wróć do „13. nadwozie”