Hamowania

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU

Awatar użytkownika
Pik_us
Posty: 7
Rejestracja: 2015-10-23, 15:55
Model: GT 2015
Silnik: V8 5.0
Kolor: Magnetic Grey

Hamowania

Post autor: Pik_us » 2015-11-03, 11:12

Witam

Czy ktoś już hamował swojego Mustanga bo ja tak i wyszło lepiej niż seria.
mustang_wykres.jpg



Volver
Forumowicz
Posty: 379
Rejestracja: 2015-10-27, 00:22
Model: Był GT Premium 2015
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race Red
Lokalizacja:: Kraków

Re: Hamowania

Post autor: Volver » 2015-11-05, 23:13

Hej, no.....bosko! Ale to pomiar z fabryki, czy po jakiejś optymalizacji?



Awatar użytkownika
Pik_us
Posty: 7
Rejestracja: 2015-10-23, 15:55
Model: GT 2015
Silnik: V8 5.0
Kolor: Magnetic Grey

Re: Hamowania

Post autor: Pik_us » 2015-11-06, 09:32

Pomiar z fabryki bez dotykania. Sprężarka w planach :)



Volver
Forumowicz
Posty: 379
Rejestracja: 2015-10-27, 00:22
Model: Był GT Premium 2015
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race Red
Lokalizacja:: Kraków

Re: Hamowania

Post autor: Volver » 2015-11-06, 09:36

Kurczę, 450 kuni to mało? Dla mnie to super! Jak w końcu dostanę swojego patataja, to go dam na hamownię! Może też będzie coś w prezencie od wujka Sama? :cwaniak:



JohnyHDH
Forumowicz
Posty: 116
Rejestracja: 2012-02-14, 22:10
Model: 2016 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny

Re: Hamowania

Post autor: JohnyHDH » 2015-11-06, 11:32

Wersja US czy EU ?



Awatar użytkownika
Pik_us
Posty: 7
Rejestracja: 2015-10-23, 15:55
Model: GT 2015
Silnik: V8 5.0
Kolor: Magnetic Grey

Re: Hamowania

Post autor: Pik_us » 2015-11-06, 11:37

Jeśli pytasz o wersje mojego GT to EU



Awatar użytkownika
swiadeka
Stowarzyszenie MKP
Posty: 676
Rejestracja: 2009-04-14, 16:58
Model: GT Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: bordowy i białe pasy

Re: Hamowania

Post autor: swiadeka » 2015-11-06, 11:44

Pik_us pisze:Jeśli pytasz o wersje mojego GT to EU
To całkiem duży zapas mocy w stosunku do danych technicznych. A sprawdzałeś na hamowni obciążeniowej czy inercyjnej?


Arek

Awatar użytkownika
Pik_us
Posty: 7
Rejestracja: 2015-10-23, 15:55
Model: GT 2015
Silnik: V8 5.0
Kolor: Magnetic Grey

Re: Hamowania

Post autor: Pik_us » 2015-11-06, 11:51

Obciążeniowej dokładnie tu http://www.chiptuning-lodz.pl/hamownia-2.html" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
swiadeka
Stowarzyszenie MKP
Posty: 676
Rejestracja: 2009-04-14, 16:58
Model: GT Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: bordowy i białe pasy

Re: Hamowania

Post autor: swiadeka » 2015-11-06, 11:56

Pik_us pisze:Obciążeniowej dokładnie tu http://www.chiptuning-lodz.pl/hamownia-2.html" onclick="window.open(this.href);return false;
To całkiem miarodajny wynik. Fajnie, że tak go zestroili, ale za chwilę i tak mocy będzie mało ;) i mody, mody i jeszcze ... mody :P


Arek

JohnyHDH
Forumowicz
Posty: 116
Rejestracja: 2012-02-14, 22:10
Model: 2016 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny

Re: Hamowania

Post autor: JohnyHDH » 2015-11-06, 12:13

To bardzo ciekawa sytuacja jest... Wersja US ma dokladnie 441KM i 550NM a dla wersji EU dane techniczne mowia 421km i 530nm. wniosek jest taki ze, wersja europejska ma dokladnie to samo co wersja US, Ford po prostu zanizyl dane. :) To dobra wiadomosc :)



Awatar użytkownika
B0kiem
Forumowicz
Posty: 406
Rejestracja: 2015-07-12, 14:49
Model: S550 GT
Silnik: V8 5.0
Lokalizacja:: Białystok
Kontakt:

Re: Hamowania

Post autor: B0kiem » 2015-11-06, 12:22

no i fajnie, ale najbardziej wiarygodne wyniki otrzymuje się na hamowniach silnikowych ;)



Awatar użytkownika
swiadeka
Stowarzyszenie MKP
Posty: 676
Rejestracja: 2009-04-14, 16:58
Model: GT Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: bordowy i białe pasy

Re: Hamowania

Post autor: swiadeka » 2015-11-06, 12:29

JohnyHDH pisze:To bardzo ciekawa sytuacja jest... Wersja US ma dokladnie 441KM i 550NM a dla wersji EU dane techniczne mowia 421km i 530nm. wniosek jest taki ze, wersja europejska ma dokladnie to samo co wersja US, Ford po prostu zanizyl dane. :) To dobra wiadomosc :)
Pewnie wgrali oprogramowanie VW :rotfl:


Arek

JohnyHDH
Forumowicz
Posty: 116
Rejestracja: 2012-02-14, 22:10
Model: 2016 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny

Re: Hamowania

Post autor: JohnyHDH » 2015-11-06, 12:30

swiadeka pisze:
JohnyHDH pisze:To bardzo ciekawa sytuacja jest... Wersja US ma dokladnie 441KM i 550NM a dla wersji EU dane techniczne mowia 421km i 530nm. wniosek jest taki ze, wersja europejska ma dokladnie to samo co wersja US, Ford po prostu zanizyl dane. :) To dobra wiadomosc :)
Pewnie wgrali oprogramowanie VW :rotfl:


Co by normy CO2 spełniał w europie :D Dobre :hurra:



Awatar użytkownika
B0kiem
Forumowicz
Posty: 406
Rejestracja: 2015-07-12, 14:49
Model: S550 GT
Silnik: V8 5.0
Lokalizacja:: Białystok
Kontakt:

Re: Hamowania

Post autor: B0kiem » 2015-11-06, 12:47

raczej chodzi o normy pomiaru mocy w USA i Europie, bo silnik jest ten sam. Chyba, że czegoś nie wiem :wstyd: Ten sam silnik będzie według SAE (USA) od kilku do kilkunastu koni mocniejszy niż według DIN (Europa)



Awatar użytkownika
witekz
Forumowicz
Posty: 273
Rejestracja: 2009-04-24, 14:21
Model: Mustang 98 Vortech
Silnik: V8 4.6
Kolor: Rio Red
Kontakt:

Re: Hamowania

Post autor: witekz » 2015-11-06, 14:32

B0kiem pisze:raczej chodzi o normy pomiaru mocy w USA i Europie, bo silnik jest ten sam. Chyba, że czegoś nie wiem :wstyd: Ten sam silnik będzie według SAE (USA) od kilku do kilkunastu koni mocniejszy niż według DIN (Europa)
Jest odwrotnie, wersja US ma 435 koni norma SAE, to jest inaczej 435 x 1,0142 t Din-PS (KM) = 441 "naszych" koni mechanicznych, tak naprawdę lepiej porównywać rwhp, temat hamowni już był wałkowany viewtopic.php?f=27&t=618" onclick="window.open(this.href);return false;



ODPOWIEDZ

Wróć do „VI Generacja (2015- ... )”