Mustang GT, i co dalej...

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, stang232, celibad, pluzz, SECHUBU

ODPOWIEDZ
Misyo
Posty: 5
Rejestracja: 2019-04-22, 11:06
Model: GT 2019
Silnik: V8 5.0
Kolor: Orange Fury
Lokalizacja:: Klodawa

Mustang GT, i co dalej...

Post autor: Misyo » 2019-04-25, 09:43

Witam Was Serdecznie,

Pierwszy post więc trochę chaotyczny.. Podpisałem zamówienie na Mustanga GT, mam farta bo odbieram już w połowie maja (ktoś nie dostał leasingu :))) Nie miałem za bardzo wyboru ale spełnia dokładnie moje wymagania... Orange Fury, Pakiet 2, czarna felga, spoiler, Magnaride... Czyli taki jaki chciałem. Sprzedawca podesłał mi jeszcze zestaw "usług" / akcesoriów które proponuje i tutaj, chciałbym się Was poradzić.. Ale po kolei.

1. Z tego co zdążyłem wyczytać, podstawa to zabezpieczenie podwozia. Auto odbieram w Opolu w piątek, więc pewnie na dniach ogarnę ten temat u siebie. Czy ktoś może polecić sprawdzoną firmę z Lubuskiego ewentualnie Poznania lub Szczecina?

2. Zabezpieczenie ceramiczne lakieru... nigdy tego nie robiłem, kosztuje parę PLN (zaproponowana przez dilera cena to 2999 netto). Pogooglowałem, jest dużo firm które się tym zajmują i piszą o super hiper kosmicznej technologii... czy ktoś coś podpowie? :)

3. Rozpurka do kielichów - orginał 1230pln + montaż 180pln. Warto? Ma to sens?

4. Siłownik do bagażnika... 650pln + 100pln montaż.... Tutaj zwariowałem... o co chodzi.. pewnie siłownik to 89pln normalnie.. ale czy ktoś może mi napisać o co chodzi? A może jest patent na elektryczne otwieranie? :)

5. Jak wyżej ale do maski... tutaj mi nie zależy, ja nie będę maski otwierać zbyt często, chyba tylko by dolać płyn do szyb :P

6. Obszywanie kierownicy, nadajniki gps czy nakładki na rury - to raczej sobie odpuszcze...

I teraz kolejne pytania laika. Gdzie szukać fajnych częsci do Mustanga, większość co znajduję to do starszych modeli...
A i chciałbym zrobić pasy, moje auto tego nie ma, czy możecie polecić kogoś sprawdzonego? :)

Ehh.. to będą długie 3 tygodnie (sorry, wiem, niektórzy czekają po 8 miesięcy)...

BM.



Amipio
Młodszy Forumowicz
Posty: 52
Rejestracja: 2015-05-20, 15:54
Model: GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Velocity Blue
Lokalizacja:: Kraków

Re: Mustang GT, i co dalej...

Post autor: Amipio » 2019-04-25, 11:34

2. Zabezpieczenie ceramiczne lakieru...
- Jeśli zrobią to w salonie w ramach tzw " gestu handlowego" to jest sens. Jeśli masz za to płacić lepiej zrobić to w firmie zewnętrznej.

3. Rozpurka do kielichów - orginał 1230pln + montaż 180pln. Warto? Ma to sens?
- wg mnie jak najbardziej

4. Siłownik do bagażnika... 650pln + 100pln montaż.... Tutaj zwariowałem... o co chodzi.. pewnie siłownik to 89pln normalnie.. ale czy ktoś może mi napisać o co chodzi? A może jest patent na elektryczne otwieranie? :)
- lepiej kupić samemu ceny korzystniejsze montaż banalnie prosty.
- elektryki nie ma :)

5. Jak wyżej ale do maski... tutaj mi nie zależy, ja nie będę maski otwierać zbyt często, chyba tylko by dolać płyn do szyb :P
- mi montowali w Opolu i wykonanie pozostawia wiele do życzenia. Poprawiałem po nich sam wycięcia w osłonie aku. Sugeruję jak wyżej.
- elektryki nie ma :) ale otwieranie maski dużo łatwiejsze, wygląd otwartej maski bez badyla też swoje robi.
wg mnie warto założyć, po kilku miesiącach zdecydowanie polecam.

- mieli mi też zamontować końcówki wydechu i zapomnieli, i bardzo dobrze. Po zobaczeniu jak to jest wykonane w aucie obok nie ma to sensu.

6. Obszywanie kierownicy, nadajniki gps czy nakładki na rury - to raczej sobie odpuszcze...
- i dobrze :) chociaż przemyśl nakładki na wydech fabryka dość słabo się prezentuje

I teraz kolejne pytania laika. Gdzie szukać fajnych częsci do Mustanga, większość co znajduję to do starszych modeli...
A i chciałbym zrobić pasy, moje auto tego nie ma, czy możecie polecić kogoś sprawdzonego? :)

https://www.cjponyparts.com/
https://www.americanmuscle.com/11-13-mu ... .html?rd=1
https://pl.aliexpress.com/
i wiele innych....

Ehh.. to będą długie 3 tygodnie (sorry, wiem, niektórzy czekają po 8 miesięcy)...
- no raczej tak, ale warto ja czekałem 9 miesięcy :)

BM.
[/quote]



Awatar użytkownika
MaciekW
Stowarzyszenie MKP
Posty: 448
Rejestracja: 2012-07-28, 22:13
Model: MY 2014 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: black
Lokalizacja:: Kędzierzyn-Koźle
Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk

Re: Mustang GT, i co dalej...

Post autor: MaciekW » 2019-04-25, 18:36

Pasy w dowolnej wersji załatwią Ci w salonie w Opolu. Wiem, kto dla nich robi, bo kleił na moim samochodzie i szyby też przyciemniał mi na kilku autach. Tanio nie jest, ale wykonanie warte każdej złotówki. Jak chcesz, wyśle Ci namiar do faceta.



Misyo
Posty: 5
Rejestracja: 2019-04-22, 11:06
Model: GT 2019
Silnik: V8 5.0
Kolor: Orange Fury
Lokalizacja:: Klodawa

Re: Mustang GT, i co dalej...

Post autor: Misyo » 2019-04-25, 22:13

Dzięki śliczne za odpowiedzi.. krótko podsumowanie:

1. Zamawiam rozszerzoną gwarancję 140tyś / 7 lat.
2. Zamawiam od nich rozpurki do kielichów.
3. Wysyłam zapytanie o pasy i przyciemnienie szyb (MaciekW podeślij proszę na priva namiary). Tylko nie wiem czy białe czy czarne, chyba jednak czarne... :))))
4. Zabezpieczenie ceramiczne lakieru robie u siebie na miejscu... dzisiaj rozmawiałem z chłopakiem który się tym zajmuję zawodowo, zaproponował 2600pln. Kiedyś u niego robiłem auto detaling i byłem zadowolony... Zrobię jeszcze szyby, środek odpuszczam.
5. Wszystkie pozostałe tematy typu końcówki rur, siłowniki itd. zostawiam sobię na później...

Zastanawiam się jeszcze nad felgami... Mam teraz po poprzednim aucie felgi i nowe opony. Auto zostało skradzione w zeszłą sobotę i zostały mi koła bo nie zmieniłem jeszcze na letnie... Pewnie po majówcę wystawię je na sprzedaż i za uzyskaną kasę będę chciał kupić coś na zimę od razu do nowego auta... ale fajnie byłoby wziąć 20 cali i je dać na lato a te standardowe 19 na zimę... ehh.. dylematy.... :)



Amipio
Młodszy Forumowicz
Posty: 52
Rejestracja: 2015-05-20, 15:54
Model: GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Velocity Blue
Lokalizacja:: Kraków

Re: Mustang GT, i co dalej...

Post autor: Amipio » 2019-04-26, 09:11

Na koła masz czas, zmienisz pewnie nie jeden raz. Na początek do końca sezonu polataj na fabryce na zimę założysz zimowe opony ( paląc do końca fabryczne przed zmianą :cool: )
W tym czasie dojrzejesz do decyzji jakie wybrać. Bynajmniej ja tak zrobiłem :)



mjaza
Forumowicz
Posty: 160
Rejestracja: 2016-11-01, 15:58
Model: 2016
Silnik: V8 5.0
Lokalizacja:: Warszawa

Re: Mustang GT, i co dalej...

Post autor: mjaza » 2019-04-26, 23:16

A to orange fury jest dalej w polifcie (2018+). Bo z tego co mi sie wydawalo, to teraz jest inny Orange, taki marchewkowy..... moze sie niektorym podoba....



dominik.v8
Posty: 7
Rejestracja: 2019-02-23, 21:16
Model: GT 5.0
Lokalizacja:: Lublin
Stajnia: Stajnia Lubelska

Re: Mustang GT, i co dalej...

Post autor: dominik.v8 » 2019-04-27, 10:00

Co do pasów to kolega na facebookowej grupie Łukasz Sienkowski zajmuje się w tym temacie. Kupowałem u niego okleinę na enduro jakiś czas temu, a widziałem tez pasy. Spróbuj się z nim skontaktować, na pewno taniej niż w salonie.



Misyo
Posty: 5
Rejestracja: 2019-04-22, 11:06
Model: GT 2019
Silnik: V8 5.0
Kolor: Orange Fury
Lokalizacja:: Klodawa

Re: Mustang GT, i co dalej...

Post autor: Misyo » 2019-05-07, 11:49

No to jadę po auto :super: :super: :ok: :cwaniak: :padam: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :hurra: :hurra: :hurra: :hurra: :hurra:

Właśnie jadę intercity (pierwszy raz od 20 lat jadę PKP) do Opola. Dzisiaj odbiór :)

Co do koloru to w przypadku Mustanga to albo czekasz 8 miesięcy albo bierzesz co jest :) Ja nie chciałem białego lub czarnego... no i pomarańczka się wyróżnia :) jestem zadowolony...


Zastanawiam się nad docieraniem silnika. Jakieś uwagi tutaj? Myślałem by pierwsze 1k km zrobić delikatnie i od razu wymienić olej...



Misyo
Posty: 5
Rejestracja: 2019-04-22, 11:06
Model: GT 2019
Silnik: V8 5.0
Kolor: Orange Fury
Lokalizacja:: Klodawa

Re: Mustang GT, i co dalej...

Post autor: Misyo » 2019-05-12, 08:31

Nie no ilość odpowiedzi powala :))))

AUTO SZTOS, jestem mega pozytywnie zaskoczony wykonaniem i wyposażeniem. Zrobiłem już 1200km, za 2 tygodnie jestem umówiony na wymianę oleju czyli pewnie gdzieś przy 2000km.. Jadę spokojnie, tryb normal, bez jakichś specjalnych przygazówek itd...

Co do samego auta, nie ma sensu pisać nic o napędzie itd bo wiadomo, że to mistrzostwo.. Jest to moje pierwsze sportowe auto więc dla mnie wciąż ilość miejsca z tyłu czy sposób wsiadania to nowość... Ale co do samego auta, mega pozytywne jest nagłośnienie, tutaj nie spodziewałem się takiej jakości u Forda. Sam SYNC 3 działa elegancko z iPhonem w Apple Car, oczywiście bez języka polskiego (apple do dzisiaj olewa Polaków)...

Fajny jest wyświetlacz / wzkaźniki. Jedyne czego brakuję to koment nawigacji na nim, dziła to fajnie w Skodzie mojej żony z apple car.
Co do prędkości działania, rewelacja. Nie muli, nie blokuje się, nie przycina. Sync3 + apple car działa po prostu tak jak powinien.

Na minus jak na ten moment - nie otwierająca się klapa bagażnika z pilota (otwiera się bagażnik od strony zamka ale nie otwiera klapy). Mega niepraktyczne bo nie mogę otworzyć bagażnika i nieść bagażu, muszę odstawić coś pod autem i ręcznie go otworzyć.

Z pytań, czy można ustawić by tryb MY MODE był domyślnym i po odpaleniu auta to on był ustawiony? Teraz cokolwiek nie ustawię, po ponownym uruchomieniu samochodu mam NORNAL. Głównie chodzi mi o ustawienie wydechu, zawsze jest na normal a ja chce na sport :)



Awatar użytkownika
Michał P.
Forumowicz
Posty: 822
Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
Model: Mustang V
Silnik: V6 3.7
Kolor: Czarny
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: Mustang GT, i co dalej...

Post autor: Michał P. » 2019-05-12, 09:03

Na forum ktoś sprzedawał mały zestaw, który po zamontowaniu otwierał bagażnik, poszukaj, cenili sobie to coś około 500 zł jak dobrze pamiętam ale bagażnik po naciśnięciu pilota ładnie powoli podnosił się.


CAI K&N - BBK 73mm - wahacze dolne J&M - regulowany UCA RTR - regulowany stabilizator Whiteline - regulowany panhard RTR - aluminiowy wał 3.5 - program 91 race

ODPOWIEDZ

Wróć do „VI Generacja (2015- ... )”