Chłodnica

chłodnica, nagrzewnica i okolica, samochód mi się gotuje

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, Przemek64

Anonymous

Chłodnica

Post autor: Anonymous » 2010-11-26, 03:00

Panowie,
jak sie spodziewalem,pierwszy z serii problemow :D

Chlodnica.

Nie ma zbiornika wyrownawczego.
Nie ma korka.
Plyn wlewa sie przez odpowietrznik - takie male zakrecane gowienko,srednica 10 mm,z prawej strony chlodnicy,stojac przed silnikiem.

Tak ma byc?

Cos mi to nie pasuje.

Gdzie mozna kupic chlodnice do tego,najlepiej nowa?

Tu:
http://www.chlodnice.bydgoszcz.pl

Nie ma.



Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2249
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2010-11-26, 07:06

widze że słabo korzystasz z funkcji szukaj
tu masz temat o chłodnicy w mustangu 94
http://www.mustangklub.pl/viewtopic.php?t=1431

i tu następny
http://www.mustangklub.pl/viewtopic.php ... chlodniczy

i 2 zdjęcia jak to u mnie wygląda
Obrazek

Obrazek



Anonymous

Post autor: Anonymous » 2010-11-26, 11:16

RAFAŁ pisze:widze że słabo korzystasz z funkcji szukaj
tu masz temat o chłodnicy w mustangu 94
http://www.mustangklub.pl/viewtopic.php?t=1431

i tu następny
http://www.mustangklub.pl/viewtopic.php ... chlodniczy

i 2 zdjęcia jak to u mnie wygląda
[url=http://images35.fotosik.pl/132/023309eb28112c30med.jpg]Obrazek[/URL]

[url=http://images46.fotosik.pl/278/8b1d1cff989d247amed.jpg]Obrazek[/URL]
Szukalem,ale nie wyszlo.

Dzieki.



Przy okazji:
Jaki masz akumulator?
Pojemnosc,prad rozruchu?



Anonymous

Post autor: Anonymous » 2010-11-26, 11:20

Znalazlem cos takiego na ebayu:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/94-95-96 ... 45efb11bb9

Moze byc czy za tania?
Sa tez po 100 i po 200 USD.



Awatar użytkownika
Stangdaro
Stowarzyszenie MKP
Posty: 492
Rejestracja: 2010-04-28, 13:13
Model: GT '15
Silnik: V8 5.0
Kolor: Race Red

Post autor: Stangdaro » 2010-11-27, 00:15

Idź se do firmy która specjalizuje się w chłodnicach i niech Ci zrobią na wzór starej tylko całą z aluminium i o grubszym rdzeniu będzie bardziej wydajna a i w kosztach powinno wyjść jakieś 600zł w Wa-wie namiary mam na firmę w Krakowie musisz poszukać :)
A poza tym jaki szpan Panie mieć aluminiową chłodnicę http://www.americanmuscle.com/mishimoto ... -2005.html



Anonymous

Post autor: Anonymous » 2010-11-27, 01:52

Stangdaro pisze:Idź se do firmy która specjalizuje się w chłodnicach i niech Ci zrobią na wzór starej tylko całą z aluminium i o grubszym rdzeniu będzie bardziej wydajna a i w kosztach powinno wyjść jakieś 600zł w Wa-wie namiary mam na firmę w Krakowie musisz poszukać :)
A poza tym jaki szpan Panie mieć aluminiową chłodnicę http://www.americanmuscle.com/mishimoto ... -2005.html
wale szpan.To ma dzialac.

Jest taka firma w KRK.Dorabia chlodnice.

I nawet - wyobraz sobie - nie musze jechac do wawki :D

Sprowadze z USA,mam tam siostre.Co miesiac wysyla kontener z czesciami.
Tak,do mustangow tez,ale nowszych,bo na starych nie ma zarobku.



Anonymous

Post autor: Anonymous » 2010-11-28, 18:28

Rafał-czy na zdjeciu Twojej komory silnika, zbiornik wyrownawczy chlodnicy to jest to biale z zakretka,pomiedzy chlodnica a silnikiem?Z grubsza na srodku szerokosci samochodu?
Kolo szerokiej blachy z kwadratowym wycieciem?



Awatar użytkownika
smerf
Forumowicz
Posty: 476
Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
Silnik: inny V8
Kolor: czerwony
Kontakt:

Post autor: smerf » 2010-11-28, 20:46

tak to jest to masz rację --na allegro był ostatnio--pozdr... tu masz tylko korka niewidać http://moto.allegro.pl/zbiorniczek-wyro ... 52862.html


Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
stang232
Forumowicz
Posty: 2058
Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
Model: stang'95
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Bełchatów
Stajnia: Stajnia Łódzka

Post autor: stang232 » 2010-11-28, 20:52

http://www.rockauto.com/catalog/moreinfo.php?pk=1533862
tego potrzebujesz
http://www.rockauto.com/catalog/x,carco ... type,10457
tak wygląda i tyle kosztuje
Janek44 pisze:czy na zdjeciu Twojej komory silnika, zbiornik wyrownawczy chlodnicy to jest to biale z zakretka,pomiedzy chlodnica a silnikiem?Z grubsza na srodku szerokosci samochodu?
Kolo szerokiej blachy z kwadratowym wycieciem?
i właśnie tam się znajduje :)


Obrazek

Anonymous

Post autor: Anonymous » 2010-11-28, 21:45

smerf pisze:tak to jest to masz rację --na allegro był ostatnio--pozdr... tu masz tylko korka niewidać http://moto.allegro.pl/zbiorniczek-wyro ... 52862.html
Dzieki.
Chociaz u Rafala to wyglada na jakies grubsze-pewnie slepy jestem ;)

Zakupie toto :)



Anonymous

Post autor: Anonymous » 2010-11-28, 21:46

stang232 pisze:http://www.rockauto.com/catalog/moreinfo.php?pk=1533862
tego potrzebujesz
http://www.rockauto.com/catalog/x,carco ... type,10457
tak wygląda i tyle kosztuje
Janek44 pisze:czy na zdjeciu Twojej komory silnika, zbiornik wyrownawczy chlodnicy to jest to biale z zakretka,pomiedzy chlodnica a silnikiem?Z grubsza na srodku szerokosci samochodu?
Kolo szerokiej blachy z kwadratowym wycieciem?
i właśnie tam się znajduje :)
Dzieki Stang :)
Rzeczowo i konkretnie :)



Anonymous

Post autor: Anonymous » 2010-11-28, 21:50

Przy okazji - wymienilem dzisiaj plyn chlodniczy na nowy.
Petrygo :)
Do aluminium sie nadaje i nie przyjmuje argumentow,ze jest do dupy :D
Weszlo 11 l.Chlodnica nie od mustanga,moze dlatego.No i z litr sie rozlal.
Spuscilem przez dolna rure od chlodnicy,a nalewalem przez gorna.
Chyba ze 4 razy temperatura wzrosla,wtedy wypuszczalem powietrze razem z plynem - dlatego ten litr sie wylal :D - i odpowietrzylo.
JUz jest OK.



Awatar użytkownika
smerf
Forumowicz
Posty: 476
Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
Silnik: inny V8
Kolor: czerwony
Kontakt:

Post autor: smerf » 2010-11-28, 22:02

:D O kurcze !!ta twoja chłodnica to chyba z RUDEGO jest--hehe :D :D :D


Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;

Anonymous

Post autor: Anonymous » 2010-11-28, 22:05

smerf pisze::D O kurcze !!ta twoja chłodnica to chyba z RUDEGO jest--hehe :D :D :D
Haha,jak juz,to z T 72 :D

Ze niby petrygo?
Eee,teraz wszystko pasuje,nawet borygo jest zmodyfikowane do alu.
Nic sie nie stanie :)

Do jeepa leje byle co,byle zielone bylo,i lata na tym juz 4 rok :)



Awatar użytkownika
smerf
Forumowicz
Posty: 476
Rejestracja: 2008-11-21, 22:08
Model: Ford Mustang GT/1995r/silnik 5.0L/automatic
Silnik: inny V8
Kolor: czerwony
Kontakt:

Post autor: smerf » 2010-11-28, 22:13

to jak teraz jeżdzisz bez tego zbiornika wyrównawczego,jak ciśnienie wzrośnie do gdzie ten płyn idzie na podłogę ??? :(


Galeria zdjęć http://www.fotosik.pl/slideshow.php?id= ... angkalinka" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „2 układ chłodzenia”