Mustang 2013 V6 Premium

Moderatorzy: stang232, Ronin

Regulamin forum
Regulamin działu
Ołoszenie musi zawierać:
---opis przedmiotu,
----cenę,ogłoszenia bez ceny będą automatycznie wygaszane

-----zdjęcia (ewentualnie link do aukcji)
i preferowana formę kontaktu.

------próby negocjacji ceny PROSZĘ kierować na PW

Posty nie speniające wyżej wymienionych wymagań będą usuwane.

NOWI FORUMOWICZE ( do 3 postów ) mogą tylko przeglądać oferty , nie mogą nic zamieszczać .
RockyBalboa
Młodszy Forumowicz
Posty: 22
Rejestracja: 2015-09-21, 11:04
Silnik: V6 3.7

Mustang 2013 V6 Premium

Post autor: RockyBalboa » 2019-12-31, 12:52

https://www.otomoto.pl/oferta/ford-must ... CJulB.html

Polecam :)

Witam, ciężka to chwila rozstawać się z moim wiernym rumakiem, ale jeszcze ciężej jest płacić wysokie podatki. Auto już zamortyzowało mi się na firmę (jestem lekarzem - samochód używany na co dzień do dojazdów do pracy - materiałów budowlanych nie woził :)), więc niestety muszę je sprzedać i kupić coś nowego. Szkoda, bo jest niezawodne i nie miałem z nim do tej pory żadnych kłopotów. Do tego daje niesamowitą frajdę z jazdy i zwraca na siebie uwagę.

Kupiłem go 24.12.2015 od pierwszego właściciela w kraju przy przebiegu 39000km. Osoba ta samodzielnie sprowadziła auto, które jest bezwpadkowe - w USA miało szkodę parkingową - wymieniony na nowy błotnik przedni prawy i pomalowane drzwi pasażera; zdjęcia sprzed naprawy z portu posiadam do wglądu. Pierwsza rejestracja w Stanach 2013, model 2014

Auto ma świetny i niezawodny silnik 3.7 V6 305km. Moim zdaniem to idealny kompromis między osiągami, pięknym rasowym dźwiękiem, spalaniem i niezawodnością. Ma zdecydowanie większą elastyczność i trwałość niż te wszystkie obecne tfu! 2.0 turbo, które posiadają podobną moc i które pewnie po 100 tysiącach km będą do remontu. Przykładowo w tym aucie jadąc na autostradzie przy 160km/h jest ok. 1800 obrotów/min co mówi dużo o zaplanowanej trwałości jednostki. Silnik na łańcuchu, nie pasku. Co do spalania Auto pali od 8,5L/100km (przy spokojnej jeździe do 120km/h) do 14 przy bardzo dynamicznej jeździe po mieście. Średnie spalanie to na komputerze po kilkudziesięciu tysiącach 11,5L/100km. Myślę, że przy tych gabarytach auta, mocy i osiągach (ok. 6,3s do 100km/h) to bardzo przyzwoity wynik. Silnik V8 niestety pali od 12 do 20L. A 2,3 turbo niech sobie montują w focusach.

Auto jest niesamowicie wygodne - wersja premium ze skórzaną, kremową tapicerką, wydajna klimatyzacja, elektrycznie regulowany fotel z podparciem lędźwiowym, świetne audio Sync ze sterowaniem głosowym, MyKey i regulacja kolorów podświetlenia wnętrza.

Generalnie dbam o auta i z tym nie było inaczej (podsumowując przez 4 lata zainwestowałem w auto ok 25-30 tysięcy PLN):
- garażowany
- Co 10 tysięcy km wymieniany olej 5w20, komplet filtrów i dolewany dodatek oczyszczający układ paliwowy do benzyny (auto nie ma filtra paliwa), dezynfekcja klimatyzacji (ostatnia wymiana przy 100 tysiącach).
- Przy 50 000km zamontowano czujniki parkowania przód i tył valeo oraz zamontowano europejskie pomarańczowe kierunkowskazy i światło p/mgielne LED (koszt ok. 3000zł). A'propos oprócz Bi-Ksenonowych reflektorów wszystkie światła są ledowe.
- W 2016 zakonserwowano podwozie i ofoliowano w motywach patriotycznych auto - jeśli się komuś nie podoba, folię oczywiście można zdjąć bez problemu
- Przy 70 000km wymiana oleju i filtra w skrzyni biegów
- Przy 85 000km wymienione tylne zawieszenie (wahacze, łączniki stabilizatora, stabilizator)
- Przy 90 000km wymienione wszystkie tarcze i klocki hamulcowe
- Rok temu przyciemnianie szyb
- Przy 100 000km wymienone łożyska z tyłu oraz wymieniony olej w tylnym moście,
- Przed miesiącem powłoka hydrofobowa (2 letnia) - lakier pięknie kropelkuje i łatwo się myje oraz
- wykonane zaprawki drobnych defektów lakieru metodą SSR - są trochę widoczne na prawym przednim błotniku-przycierka przy wjeździe do garażu i na masce oraz wymieniona przednia szyba (kamyki spod jadącej ciężarówki w trakcie remontu drogi, który był ostatnio przy Kołobrzegu)
- 2017 planowa wymiana płynu hamulcowego i chłodniczego
- lekkie otarcie tapicerki fotela kierowcy

Także jak widać przez długi czas kolejny właściciel nie będzie musiał myśleć o sprawach eksploatacyjnych, a także niczego nie ukrywam. Jak każde auto używane ma swoją historię, którą uczciwie przedstawiłem. Nie jestem handlarzem i gdyby nie podatki, dalej bym śmigał moim wiernym rumakiem. Ale jak ktoś woli auto od handlarza gdzie wszystko jest prima sort i idealne, a wady wychodzą po czasie, to zapraszam na inne oferty ;)

Dołączam kompet 4 opon letnich Michelin, obecnie jeździ na zimowych Pirelli Sotto Zero 3



ODPOWIEDZ

Wróć do „SAMOCHODY”