Mustang 3.7 v6 układ wydechowy vs końcowki

O mustangu i o nas

Moderator: Hans

Awatar użytkownika
sad
Forumowicz
Posty: 498
Rejestracja: 2012-05-13, 09:22
Model: GT 2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: white
Lokalizacja:: Piastów
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: Mustang 3.7 v6 układ wydechowy vs końcowki

Post autor: sad » 2019-09-09, 19:04

Mam od ręki Long tubes i x-pipe ze sportowymi katalizatorami od ręki w dobrej cenie + końcowe Roush, jeśli ktoś chce popracować nad brzmieniem V6 :)



Kowal_PL
Posty: 5
Rejestracja: 2019-09-08, 09:40
Model: S5550
Silnik: V6 3.7
Kolor: Czarny
Lokalizacja:: Gdynia
Stajnia: Stajnia Pomorze

Re: Mustang 3.7 v6 układ wydechowy vs końcowki

Post autor: Kowal_PL » 2019-09-24, 14:03

SUPER. Ostatnie pytanie - ktos testowal moze rozwiazanie w stylu:
https://allegro.pl/oferta/tlumik-koncow ... 7680391837



Kowal_PL
Posty: 5
Rejestracja: 2019-09-08, 09:40
Model: S5550
Silnik: V6 3.7
Kolor: Czarny
Lokalizacja:: Gdynia
Stajnia: Stajnia Pomorze

Re: Mustang 3.7 v6 układ wydechowy vs końcowki

Post autor: Kowal_PL » 2019-09-24, 18:18

sad pisze:
2019-09-09, 19:04
Mam od ręki Long tubes i x-pipe ze sportowymi katalizatorami od ręki w dobrej cenie + końcowe Roush, jeśli ktoś chce popracować nad brzmieniem V6 :)
roush w jakiej cenie?



Awatar użytkownika
sad
Forumowicz
Posty: 498
Rejestracja: 2012-05-13, 09:22
Model: GT 2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: white
Lokalizacja:: Piastów
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: Mustang 3.7 v6 układ wydechowy vs końcowki

Post autor: sad » 2019-09-27, 15:03

Kowal_PL pisze:
2019-09-24, 18:18
sad pisze:
2019-09-09, 19:04
Mam od ręki Long tubes i x-pipe ze sportowymi katalizatorami od ręki w dobrej cenie + końcowe Roush, jeśli ktoś chce popracować nad brzmieniem V6 :)
roush w jakiej cenie?
Do 11-14 od ręki za 2400. Do innych mogę wycenić. Jakby co pisz na priv.



Awatar użytkownika
BaPit
Forumowicz
Posty: 265
Rejestracja: 2014-04-05, 09:10
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: black mat
Kontakt:

Re: Mustang 3.7 v6 układ wydechowy vs końcowki

Post autor: BaPit » 2019-09-28, 21:49

brys pisze:
2019-02-19, 21:24
3. V6 może brzmieć BARDZO podobnie do V8, co udowadnia przypadek mojego Mustanga, dodam filmy poniżej.
Filmy piękne. Przede wszystkim sceneria, ale Mustang też spoko :ok: Jednak udowadniają one, że V6 nigdy nie zbliży się do V8. Dobry wydech w V6 brzmi nieźle - dźwięk z filmów tylko to potwierdza. Ale między tym, a dłubniętym Mustangiem V8 jest przepaść.

I pomijam fakt, że nawet mocno podłubane Mustangi 4.6, 5.0, czy nawet mocniejsze Shelby brzmią chu[...]wo w porównaniu z Moparami. V6 choćby nie wiem, co zrobić będzie brzmiało chu[...]owo do sześcianu w porównaniu do prawdziwych amerykańskich samochodów... Z V6 da się wyczarować dźwięk rozwalający Japończyki, czy BMW/Mercedesy/Daewoo, ale... klasycznemu US V8 nigdy nie dorówna...



refrigemo
Posty: 3
Rejestracja: 2019-07-31, 20:07
Model: Pony
Silnik: V6 3.7
Kolor: Bordowy
Lokalizacja:: Poznań

Re: Mustang 3.7 v6 układ wydechowy vs końcowki

Post autor: refrigemo » 2019-09-28, 21:54

sad pisze:
2019-09-09, 19:04
Mam od ręki Long tubes i x-pipe ze sportowymi katalizatorami od ręki w dobrej cenie + końcowe Roush, jeśli ktoś chce popracować nad brzmieniem V6 :)
Wchodzi w grę faktura VAT?



Matt84
Forumowicz
Posty: 582
Rejestracja: 2016-03-20, 15:11
Model: 2013
Silnik: V6 3.7

Re: Mustang 3.7 v6 układ wydechowy vs końcowki

Post autor: Matt84 » 2019-09-28, 23:53

BaPit pisze:
2019-09-28, 21:49
...
Polać mu, dobrze gada... Mustangi mają wiele zalet, ale niestety nawet ich V8 brzmi słabo, sztucznie i plastikowo w porównaniu do LSów czy HEMI. Za bardzo się Ford zapatrzył w Europę i jej DOHC 4v/cylinder. A V6 to już zupełnie inna bajka, może brzmieć fajnie, w środku do pomylenia z V8, ale z zewnątrz do V8 jest przepaść i im szybciej sobie to uświadomisz, tym szybciej przestaniesz wydawać na próby zbliżenia się do V8 grubą kasę, którą mógłbyś dołożyć do wartości V6 i po prostu kupić V8.



Awatar użytkownika
sad
Forumowicz
Posty: 498
Rejestracja: 2012-05-13, 09:22
Model: GT 2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: white
Lokalizacja:: Piastów
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: Mustang 3.7 v6 układ wydechowy vs końcowki

Post autor: sad » 2019-09-29, 16:00

refrigemo pisze:
2019-09-28, 21:54
sad pisze:
2019-09-09, 19:04
Mam od ręki Long tubes i x-pipe ze sportowymi katalizatorami od ręki w dobrej cenie + końcowe Roush, jeśli ktoś chce popracować nad brzmieniem V6 :)
Wchodzi w grę faktura VAT?
Jak najbardziej :)



Awatar użytkownika
Michał P.
Forumowicz
Posty: 999
Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
Model: Mustang V
Silnik: V6 3.7
Kolor: Czarny
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: Mustang 3.7 v6 układ wydechowy vs końcowki

Post autor: Michał P. » 2019-09-30, 09:12

Panowie to wiadomo, że R4 nie brzmi jak R6 czy V6, że V6 to nie V8, V8 to nie V10 i tak dalej i tak dalej :) Modyfikując mój wydech nie kierowałem się pomysłem "brzmij jak V8" bo to jest zbędne, tylko szedłem drogą aby moje V6 zabrzmiało jak najlepiej i najciekawiej dla mojego ucha, bo to chyba się liczy aby to właściciel był zadowolony z brzmienia auta z wewnątrz jak i zewnątrz, a nie pan Janusz na chodniku co nie odróżni czy pod maską siedzi R4, V6 czy V8.
I szczerze powiem, że aktualnie po zrobieniu prawie całego wydechu moje V6 podoba mi się bardziej niż niejeden Mustang z V8, pewnie tu też działa efekt "placebo" z tytułu "bo to sam zrobiłem" i "jest mój" ale czy to ważne ? Grunt abym był zadowolony z efektu końcowego :D Takie jest moje zdanie, a cała dyskusja jest jak spór czy EB jest dobry, czy lepiej S197 czy S550 etc, czyli bez sensowna bo wszystko kwestia gustu, budżetu, celu i zamiarów.


CAI K&N - BBK 73mm - 91 race od BAMA - krótkie kolektory MAC - H-pipe - alu wał 3.5 - LCA J&M - reg. UCA RTR - reg. stabilizator Whiteline - regulowany panhard RTR - amortyzatory KONI + sprężyny Vogtland - 3,31 - i pewnie coś jeszcze

Mephiston
Posty: 9
Rejestracja: 2019-07-16, 19:56
Model: Mustang Fastback
Silnik: V6 3.7
Kolor: ruby red
Lokalizacja:: Mińsk Mazowiecki
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: Mustang 3.7 v6 układ wydechowy vs końcowki

Post autor: Mephiston » 2019-10-16, 19:52

Nie chcę zakładać nowego tematu więc przypnę się tutaj.
Chciałem nieco poprawić brzmienie VI 3,7 V6 (wiem że V8 nie zrobię).
Nie zależy mi na wzroście mocy, w miarę możliwości chciałem uzyskać niski basowy warkot. Wybrałem potencjalne 3 wydechy ale mam dylemat (nasłuchałem się na necie brzmienia i dalej nie mogę się zdecydować).
1. Wydech końcowy ROUSH
https://www.fordczescibodo.pl/pl/p/Tlum ... oush-/1527
2. Borla Ford Mustang 3.7 V6 2015+ Cat-back
http://www.wydechowe.pl/index.php?route ... uct_id=972
3. Borla Ford Mustang 3.7 V6 2015+ tłumik końcowy (w wersji S-Type)
http://www.wydechowe.pl/index.php?route ... uct_id=971

Który byście polecili i czy jest sens kupować Cat-back?



Awatar użytkownika
andi74
Forumowicz
Posty: 1124
Rejestracja: 2014-05-30, 17:37
Model: GT S550 GT350 Mod
Silnik: V8 5.0
Kolor: Szary Metalik
Lokalizacja:: EU/PL

Re: Mustang 3.7 v6 układ wydechowy vs końcowki

Post autor: andi74 » 2019-10-16, 20:29

tylko Roush



ODPOWIEDZ

Wróć do „Garaż”