Modyfikacja fabrycznego wydechu V gen V6 3.7l

Moje boje, czyli poprawiamy fabrykę... - Gotowe Poradniki . Zanim zaczniesz nowy temat - PRZECZYTAJ TO

Moderatorzy: pluzz, alski

Awatar użytkownika
Michał P.
Forumowicz
Posty: 1072
Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
Model: Mustang V
Silnik: V6 3.7
Kolor: Czarny
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: Modyfikacja fabrycznego wydechu V gen V6 3.7l

Post autor: Michał P. » 2019-10-01, 12:02

Kolanko 90".


CAI K&N - BBK 73mm - 91 race od BAMA - krótkie kolektory MAC - H-pipe - alu wał 3.5 - LCA J&M - reg. UCA RTR - reg. stabilizator Whiteline - regulowany panhard RTR - amortyzatory KONI + sprężyny Vogtland - 3,31 - i pewnie coś jeszcze

Awatar użytkownika
piotrek200585
Młodszy Forumowicz
Posty: 58
Rejestracja: 2017-08-11, 15:38
Model: V6 2014
Silnik: V6 3.7
Kolor: Oxford White

Re: Modyfikacja fabrycznego wydechu V gen V6 3.7l

Post autor: piotrek200585 » 2019-10-17, 23:09

jak z dronem po mod 1 ?



Awatar użytkownika
Michał P.
Forumowicz
Posty: 1072
Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
Model: Mustang V
Silnik: V6 3.7
Kolor: Czarny
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: Modyfikacja fabrycznego wydechu V gen V6 3.7l

Post autor: Michał P. » 2019-10-18, 08:38

Jak na moje ucho to go nie ma, jest to dalej pełny tłumik, a nie prosta rura przelotowa.


CAI K&N - BBK 73mm - 91 race od BAMA - krótkie kolektory MAC - H-pipe - alu wał 3.5 - LCA J&M - reg. UCA RTR - reg. stabilizator Whiteline - regulowany panhard RTR - amortyzatory KONI + sprężyny Vogtland - 3,31 - i pewnie coś jeszcze

miras5321
Młodszy Forumowicz
Posty: 11
Rejestracja: 2019-06-23, 10:41
Model: 3.7 v6
Silnik: V6 3.7
Lokalizacja:: Czarnków
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Re: Modyfikacja fabrycznego wydechu V gen V6 3.7l

Post autor: miras5321 » 2019-11-29, 09:56

A co by sie działo gdybym wyrzucił ostatnie puszki?



slavol
Forumowicz
Posty: 102
Rejestracja: 2015-08-09, 14:48
Model: 3.7 2012
Silnik: V6 3.7
Kolor: smerf
Lokalizacja:: Chodzież

Re: Modyfikacja fabrycznego wydechu V gen V6 3.7l

Post autor: slavol » 2019-11-29, 10:04

Ponad 120 dB, nie da się jeździć. Brzmi fajnie ale jest tak głośno że zabranie dowodu to kwestia czasu. Jeździłem tak 3 tyg i kupiłem puszki flowmastera.



M.Konik
Posty: 3
Rejestracja: 2020-01-24, 21:36
Model: s197
Silnik: V6 3.7
Kolor: niebieski metalik
Lokalizacja:: Wrocław
Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk

Re: Modyfikacja fabrycznego wydechu V gen V6 3.7l

Post autor: M.Konik » 2020-01-26, 19:08

Witam
Jestem szczęśliwym właścicielem Mustanga s 197 2014r
Chciałem się podzielić taką ciekawostką w moim aucie, poprzedni właściciel przerobił układ wydechowy w dość sprytny sposób.
Na rurze przed końcowym tłumikiem wywiercił otwór 5 cm i wspawał nagwintowany kołnierz.
Efekt jest niebywały, auto ma bardzo drapieżny wydech, ryczy na wyższych obrotach i basowo mruczy na wolnych obrotach.
Mi osobiście taka przeróbka bardzo odpowiada, bo mam seryjne tłumiki jak w oryginale, a jak bede chciał pojechać autem w trasę wystarczy wkręcić korek hydrauliczny za 5 zł i mam ciszę i spokój.
Aktualnie mam wkręconą redukcje z 2 cali na 1 cal. Wydech nadal ładnie brzmi, a sąsiedzi już nie marudzą :)
Co o tym sądzicie ??
Załączniki
IMG_2387.jpeg



Nix2
Forumowicz
Posty: 340
Rejestracja: 2018-05-26, 12:38
Model: MY 2016
Silnik: V6 3.7
Kolor: Deep Impact Blue
Lokalizacja:: lubuskie

Re: Modyfikacja fabrycznego wydechu V gen V6 3.7l

Post autor: Nix2 » 2020-01-31, 00:25

A mógłbyś wstawić nagranie z otwartym wydechem i zakręconym ?

pzdr Nix



Awatar użytkownika
kilos1981
Młodszy Forumowicz
Posty: 23
Rejestracja: 2020-01-19, 12:26
Model: Pony
Silnik: V6 3.7
Kolor: Biały
Lokalizacja:: Bielawa
Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk

Re: Modyfikacja fabrycznego wydechu V gen V6 3.7l

Post autor: kilos1981 » 2020-02-09, 20:47

M.Konik pisze:
2020-01-26, 19:08
Witam
Jestem szczęśliwym właścicielem Mustanga s 197 2014r
Chciałem się podzielić taką ciekawostką w moim aucie, poprzedni właściciel przerobił układ wydechowy w dość sprytny sposób.
Na rurze przed końcowym tłumikiem wywiercił otwór 5 cm i wspawał nagwintowany kołnierz.
Efekt jest niebywały, auto ma bardzo drapieżny wydech, ryczy na wyższych obrotach i basowo mruczy na wolnych obrotach.
Mi osobiście taka przeróbka bardzo odpowiada, bo mam seryjne tłumiki jak w oryginale, a jak bede chciał pojechać autem w trasę wystarczy wkręcić korek hydrauliczny za 5 zł i mam ciszę i spokój.
Aktualnie mam wkręconą redukcje z 2 cali na 1 cal. Wydech nadal ładnie brzmi, a sąsiedzi już nie marudzą :)
Co o tym sądzicie ??
Ten poprzedni właściciel to sprzedając Ci fordzine sprytne co zrobił to zdjął przepustnice wydechu które były albo pneumatyczne albo elektroniczne :rotfl:
Wciskając kit że celowo zrobił dziury w rurach....
Jedna przepustnica na alledrogo od 350 do....
Wstaw je spowrotem i będziesz otwierał i zamykał wydech kiedy chciał a nie rzucał się pod konine z gwintowanymi korkami przy kontroli niebieskich



Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2256
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Re: Modyfikacja fabrycznego wydechu V gen V6 3.7l

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2020-02-10, 06:27

kilos1981 pisze:
2020-02-09, 20:47
M.Konik pisze:
2020-01-26, 19:08
Witam
Jestem szczęśliwym właścicielem Mustanga s 197 2014r
Chciałem się podzielić taką ciekawostką w moim aucie, poprzedni właściciel przerobił układ wydechowy w dość sprytny sposób.
Na rurze przed końcowym tłumikiem wywiercił otwór 5 cm i wspawał nagwintowany kołnierz.
Efekt jest niebywały, auto ma bardzo drapieżny wydech, ryczy na wyższych obrotach i basowo mruczy na wolnych obrotach.
Mi osobiście taka przeróbka bardzo odpowiada, bo mam seryjne tłumiki jak w oryginale, a jak bede chciał pojechać autem w trasę wystarczy wkręcić korek hydrauliczny za 5 zł i mam ciszę i spokój.
Aktualnie mam wkręconą redukcje z 2 cali na 1 cal. Wydech nadal ładnie brzmi, a sąsiedzi już nie marudzą :)
Co o tym sądzicie ??
Ten poprzedni właściciel to sprzedając Ci fordzine sprytne co zrobił to zdjął przepustnice wydechu które były albo pneumatyczne albo elektroniczne :rotfl:
Wciskając kit że celowo zrobił dziury w rurach....
Jedna przepustnica na alledrogo od 350 do....
Wstaw je spowrotem i będziesz otwierał i zamykał wydech kiedy chciał a nie rzucał się pod konine z gwintowanymi korkami przy kontroli niebieskich
może i tak , tylko do przepustnic nie wstawia się gwintowanych mufek i po drugie są skierowane w dół , więc po przykręceniu przepustnicy by haczyło o asfalt



MR_Thomas
Forumowicz
Posty: 106
Rejestracja: 2018-08-16, 14:03
Model: GT '14
Silnik: V8 5.0
Kolor: Czarno-Czarny
Lokalizacja:: WWL

Re: Modyfikacja fabrycznego wydechu V gen V6 3.7l

Post autor: MR_Thomas » 2020-02-10, 08:42

Potrzeba matką wynalazku...
A być Polakiem, to wielka odpowiedzialność ;)



Awatar użytkownika
kilos1981
Młodszy Forumowicz
Posty: 23
Rejestracja: 2020-01-19, 12:26
Model: Pony
Silnik: V6 3.7
Kolor: Biały
Lokalizacja:: Bielawa
Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk

Re: Modyfikacja fabrycznego wydechu V gen V6 3.7l

Post autor: kilos1981 » 2020-02-10, 11:26

MR_Thomas pisze:
2020-02-10, 08:42
Potrzeba matką wynalazku...
A być Polakiem, to wielka odpowiedzialność ;)
Przypominają mi się czasy jak robili dziury w tłumiku by zmienić dźwięk na bardziej śmieszny niż był... Teraz robi się dziury w rurach :)
Można zrobić jeszcze dziurevw dolocie... Będzie gwizdac prawie jak kompresor :rotfl:



Awatar użytkownika
Gary2
Forumowicz
Posty: 418
Rejestracja: 2016-10-19, 19:16
Model: GT 281 Supercharger
Silnik: V8 4.6
Kolor: czarnuch

Re: Modyfikacja fabrycznego wydechu V gen V6 3.7l

Post autor: Gary2 » 2020-02-13, 11:02

Znam poprzedniego właściciela. Nie było tam przepustnic.
To po prostu bardzo oszczędna osoba.



Awatar użytkownika
clo27
Forumowicz
Posty: 115
Rejestracja: 2018-09-27, 09:50
Model: s550 gt 18
Silnik: V8 5.0
Kolor: BlackyWhite
Lokalizacja:: krk
Stajnia: Stajnia Małopolska
Kontakt:

Re: Modyfikacja fabrycznego wydechu V gen V6 3.7l

Post autor: clo27 » 2020-02-13, 14:24

kilos1981 pisze:
2020-02-10, 11:26
MR_Thomas pisze:
2020-02-10, 08:42
Potrzeba matką wynalazku...
A być Polakiem, to wielka odpowiedzialność ;)
Przypominają mi się czasy jak robili dziury w tłumiku by zmienić dźwięk na bardziej śmieszny niż był... Teraz robi się dziury w rurach :)
Można zrobić jeszcze dziurevw dolocie... Będzie gwizdac prawie jak kompresor :rotfl:
Nie będzie gwizdać hehe, ale fakt przeróbki na miare prl :D


BlackyWhite by CLO - Mustang GT 2018
http://forum.mustangklub.pl/forum/viewtopic.php?t=17369#p230638

Awatar użytkownika
Michał P.
Forumowicz
Posty: 1072
Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
Model: Mustang V
Silnik: V6 3.7
Kolor: Czarny
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: Modyfikacja fabrycznego wydechu V gen V6 3.7l

Post autor: Michał P. » 2020-02-13, 15:29

Wiecie co, jeżeli coś jest głupie i działa to nie jest głupie :) To jest pod autem, nie musi być piękne i błyszczeć tylko działać, jak działa to nie ma co się czepiać, a wiem, że przepustnice z silniczkami potrafią po 1-2 zimach się zatrzeć i zablokować w jakiejś pozycji :)


CAI K&N - BBK 73mm - 91 race od BAMA - krótkie kolektory MAC - H-pipe - alu wał 3.5 - LCA J&M - reg. UCA RTR - reg. stabilizator Whiteline - regulowany panhard RTR - amortyzatory KONI + sprężyny Vogtland - 3,31 - i pewnie coś jeszcze

M.Konik
Posty: 3
Rejestracja: 2020-01-24, 21:36
Model: s197
Silnik: V6 3.7
Kolor: niebieski metalik
Lokalizacja:: Wrocław
Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk

Re: Modyfikacja fabrycznego wydechu V gen V6 3.7l

Post autor: M.Konik » 2020-02-25, 23:49

Witam tak na szybko.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Jak to zrobić - Gotowe poradniki”