Modyfikacja fabrycznego wydechu V gen V6 3.7l

Moje boje, czyli poprawiamy fabrykę... - Gotowe Poradniki . Zanim zaczniesz nowy temat - PRZECZYTAJ TO

Moderatorzy: pluzz, alski

Emce
Młodszy Forumowicz
Posty: 26
Rejestracja: 2018-03-24, 11:44
Model: Szukam

Re: Modyfikacja fabrycznego wydechu V gen V6 3.7l

Post autor: Emce » 2020-04-20, 12:01

Wziąłem się znowu za dlubanie przy fabrycznych tłumikach,
Rozciąłem tłumik w także dodaje zdjęcie dla potomnych, tak wygląda tłumik w v6 s550
Obrazek

Bez tej dziury gdzie jest śrubokręt, tam już było wcześniej dlubane co można przeczytać wczensjej

Z modyfikacji nowych
Ucieta i zaspawana rura wlotowa oraz środkowa komora zaspawana
Obrazek
Obrazek

Oraz krótki filmik


Ze zmian :
Nic hahah
Generalnie różnica od serii jest ale to głównie przez modyfikacje pomysłu Michała, po wycięciu zaspawaniu kanału różnic już nie odczułem :p



Awatar użytkownika
Michał P.
Forumowicz
Posty: 1062
Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
Model: Mustang V
Silnik: V6 3.7
Kolor: Czarny
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: Modyfikacja fabrycznego wydechu V gen V6 3.7l

Post autor: Michał P. » 2020-04-20, 12:16

Ciesze się, że moja modyfikacja działa ale szkoda, że sporo Twojej dobrej pracy poszło na marne. No prawie, bo mamy więcej info na temat fabrycznych tłumików. Ja mam w głowie mod moich tłumików z 4 końcówkami aby dodać klapy ale to myślę, że bliżej czerwca-lipca bo aktualnie mam ręce ubabrane w żywicy i włóknie :D


CAI K&N - BBK 73mm - 91 race od BAMA - krótkie kolektory MAC - H-pipe - alu wał 3.5 - LCA J&M - reg. UCA RTR - reg. stabilizator Whiteline - regulowany panhard RTR - amortyzatory KONI + sprężyny Vogtland - 3,31 - i pewnie coś jeszcze

Emce
Młodszy Forumowicz
Posty: 26
Rejestracja: 2018-03-24, 11:44
Model: Szukam

Re: Modyfikacja fabrycznego wydechu V gen V6 3.7l

Post autor: Emce » 2020-04-20, 12:22

Mnie wgl zastanawia dlaczego po wycięciu tłumika końcowego np ten



Tak fajnie strzela przy schodzeniu z obrotów (od 5 minuty)
A inne które tak samo mają muffler delete już nie.
Gdzie jest różnica :d
Bo chodzi mi po głowie wywalić tłumik całkiem i zobaczyć co będzie jak wstawię rurki. Ale mam obawy czy nie będzie też za głośno. Reszta by została seria



slavol
Forumowicz
Posty: 102
Rejestracja: 2015-08-09, 14:48
Model: 3.7 2012
Silnik: V6 3.7
Kolor: smerf
Lokalizacja:: Chodzież

Re: Modyfikacja fabrycznego wydechu V gen V6 3.7l

Post autor: slavol » 2020-04-23, 08:16

Te wydechy strzelają tak fajnie jak silnik jest na ssaniu, po rozgrzaniu juz tak nie robią, przynajmniej mój I te które słyszałem.
Co do pozbycia się tłumików, odradzam, bembenki pękają, miałem tak chwilę I masakra, 122 dB. Kwestia czasu I po dowodzie.
Przerabiałem też fabryczne ale efekt nie był zadowalający, wciąż za cicho. Więc zamówiłem z ebay-a klony flowmastera I teraz jest w sam raz. W którymś temacie o przeróbkach jest mój filmik. Jest głośniej, jest basowo I ryczy fajnie na obrotach.



Emce
Młodszy Forumowicz
Posty: 26
Rejestracja: 2018-03-24, 11:44
Model: Szukam

Re: Modyfikacja fabrycznego wydechu V gen V6 3.7l

Post autor: Emce » 2020-04-23, 15:59

Cholera no :d nigdy nie miałem "okazji" na żywo posłuchać takiego muffler delete bo na necie nie brzmią wcale za głośno haha :d
Ale twoja odpowiedz skłania do zastanowienia się



Awatar użytkownika
Michał P.
Forumowicz
Posty: 1062
Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
Model: Mustang V
Silnik: V6 3.7
Kolor: Czarny
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: Modyfikacja fabrycznego wydechu V gen V6 3.7l

Post autor: Michał P. » 2020-04-23, 16:32

U mnie po 2 modyfikacji strzela non stop, po zmianie biegu na wyższy, po zmianie na niższy i schodzeniu z obrotów :)


CAI K&N - BBK 73mm - 91 race od BAMA - krótkie kolektory MAC - H-pipe - alu wał 3.5 - LCA J&M - reg. UCA RTR - reg. stabilizator Whiteline - regulowany panhard RTR - amortyzatory KONI + sprężyny Vogtland - 3,31 - i pewnie coś jeszcze

slavol
Forumowicz
Posty: 102
Rejestracja: 2015-08-09, 14:48
Model: 3.7 2012
Silnik: V6 3.7
Kolor: smerf
Lokalizacja:: Chodzież

Re: Modyfikacja fabrycznego wydechu V gen V6 3.7l

Post autor: slavol » 2020-04-23, 17:16

To twój jest popsuty ;)



Awatar użytkownika
Michał P.
Forumowicz
Posty: 1062
Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
Model: Mustang V
Silnik: V6 3.7
Kolor: Czarny
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: Modyfikacja fabrycznego wydechu V gen V6 3.7l

Post autor: Michał P. » 2020-04-23, 19:44

slavol pisze:
2020-04-23, 17:16
To twój jest popsuty ;)
haha pewnie tak :P mi takie "popsucie" pasuje :D choć u mnie po za modyfikacją x2 tłumików końcowych mam jeszcze krótkie kolektory, H-pipe i overaxle pipe z nierdzewki też także z fabrycznego zostały tylko katalizatory.


CAI K&N - BBK 73mm - 91 race od BAMA - krótkie kolektory MAC - H-pipe - alu wał 3.5 - LCA J&M - reg. UCA RTR - reg. stabilizator Whiteline - regulowany panhard RTR - amortyzatory KONI + sprężyny Vogtland - 3,31 - i pewnie coś jeszcze

Emce
Młodszy Forumowicz
Posty: 26
Rejestracja: 2018-03-24, 11:44
Model: Szukam

Re: Modyfikacja fabrycznego wydechu V gen V6 3.7l

Post autor: Emce » 2020-04-24, 07:56

Jest głośno na h pipe? :d bo myślałem żeby pójść też w tą stronę haha jakiś h lub x zamiast środkowego



Awatar użytkownika
Michał P.
Forumowicz
Posty: 1062
Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
Model: Mustang V
Silnik: V6 3.7
Kolor: Czarny
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: Modyfikacja fabrycznego wydechu V gen V6 3.7l

Post autor: Michał P. » 2020-04-24, 10:20

Cieżko mi to powiedzieć bo nie mierzyłem ale słychać mnie z daleka :)


CAI K&N - BBK 73mm - 91 race od BAMA - krótkie kolektory MAC - H-pipe - alu wał 3.5 - LCA J&M - reg. UCA RTR - reg. stabilizator Whiteline - regulowany panhard RTR - amortyzatory KONI + sprężyny Vogtland - 3,31 - i pewnie coś jeszcze

Emce
Młodszy Forumowicz
Posty: 26
Rejestracja: 2018-03-24, 11:44
Model: Szukam

Re: Modyfikacja fabrycznego wydechu V gen V6 3.7l

Post autor: Emce » 2020-05-18, 19:02

Chłopaki jeszcze jedna sprawa :d jak wygląda wgl w Mustangu 2011-2014 środkowy? Resonator czy zwał jak zwał
Może tu jest pies pogrzebany ze u mnie w s550 nie ma tego efektu po modyfikacji
Coś takiego jest u was?
Obrazek

Bo u mnie tak
Obrazek
I może faktycznie jakbym wywalił ta puchę środkowa i dał h pipe byłoby lepiej :d



Awatar użytkownika
Michał P.
Forumowicz
Posty: 1062
Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
Model: Mustang V
Silnik: V6 3.7
Kolor: Czarny
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: Modyfikacja fabrycznego wydechu V gen V6 3.7l

Post autor: Michał P. » 2020-05-18, 19:54

Tak w S197 jest to co pokazałeś na 1 obrazku czyli coś ala x-pipe.

W swoim wstawiłem H-pipe i jest lepiej ale i bez niego było ok :) U mnie jest również zrobiony program, który w samym charakterze jazdy i reakcji na pedał gazu zmienił dużo więc i może wpłyną na ilość pop cornu z wydechu.

Aktualnie mam takie elementy zamontowane, które mogą wpływać na brzmienie:
Short tube -> fabryczne katy -> H-pipe -> over axle z nierdzewki -> fabryczne tłumiki po moich modyfikacjach
+ program,
+ dolot K&N,
+ przepustnica 73mm BBK.


CAI K&N - BBK 73mm - 91 race od BAMA - krótkie kolektory MAC - H-pipe - alu wał 3.5 - LCA J&M - reg. UCA RTR - reg. stabilizator Whiteline - regulowany panhard RTR - amortyzatory KONI + sprężyny Vogtland - 3,31 - i pewnie coś jeszcze

Emce
Młodszy Forumowicz
Posty: 26
Rejestracja: 2018-03-24, 11:44
Model: Szukam

Re: Modyfikacja fabrycznego wydechu V gen V6 3.7l

Post autor: Emce » 2020-05-18, 20:01

No to wywalam ta wielka puchę u mnie i wstawiam h pipe :d



ODPOWIEDZ

Wróć do „Jak to zrobić - Gotowe poradniki”