LPG w V8 i V6

LPG, V8 diesel, wodór, wątroba wieloryba ....

Moderatorzy: stang232, celibad

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
misiekwaw
Stowarzyszenie MKP
Posty: 123
Rejestracja: 2009-08-10, 15:25
Model: 2005 GT + 2013 V6
Silnik: V8 4.6
Kolor: Screamin Yellow + Grabber Blue
Lokalizacja:: Zadupiodwory
Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Kontakt:

Re: LPG w V8 i V6

Post autor: misiekwaw » 2019-01-30, 21:22

Most jest seryjny już to weryfikowaliśmy wspólnie ;) opony w granicach tolerancji do serii, nie uzasadniają takich różnic, prędkościomierz pokazuje idealnie.


Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator

Nix2
Forumowicz
Posty: 229
Rejestracja: 2018-05-26, 12:38
Model: MY 2016
Silnik: V6 3.7
Kolor: Deep Impact Blue
Lokalizacja:: lubuskie

Re: LPG w V8 i V6

Post autor: Nix2 » 2019-01-30, 22:00

A jakie to konkretnie różnice między odczytem a rzeczywistym spalaniem na PB ? Bo "duże" to nam niewiele mówi :)



Awatar użytkownika
misiekwaw
Stowarzyszenie MKP
Posty: 123
Rejestracja: 2009-08-10, 15:25
Model: 2005 GT + 2013 V6
Silnik: V8 4.6
Kolor: Screamin Yellow + Grabber Blue
Lokalizacja:: Zadupiodwory
Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Kontakt:

Re: LPG w V8 i V6

Post autor: misiekwaw » 2019-01-30, 22:42

BTW w 3.7 żony na benzynie przekłamuje między 0,5 a 1l/100, jak sprawdzałem to pokazywał 13,2 a z dystrybutora wyszło 13,9
mam pogrubić? 13,2 vs 13,9 to nie mało


Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator

Awatar użytkownika
BloodyAnt
Młodszy Forumowicz
Posty: 97
Rejestracja: 2017-02-16, 13:43
Model: S550
Silnik: V8 5.0
Kolor: Magnetic

Re: LPG w V8 i V6

Post autor: BloodyAnt » 2019-01-31, 10:44

LPG zazwyczaj pali to co się wyświetla na kompie (spalanie benzyny) * 15-25%. A przekłamania benzyny to pewnie z powodu tuningu/korekt itd.



Awatar użytkownika
misiekwaw
Stowarzyszenie MKP
Posty: 123
Rejestracja: 2009-08-10, 15:25
Model: 2005 GT + 2013 V6
Silnik: V8 4.6
Kolor: Screamin Yellow + Grabber Blue
Lokalizacja:: Zadupiodwory
Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Kontakt:

Re: LPG w V8 i V6

Post autor: misiekwaw » 2019-01-31, 10:58

3.7 jest 100% serii w serii, korekty sprawdzę ale zakładam że na poziomie pojedyńczych % a komp i tak kłamie. Wasza wiara w jego wskazania jest budująca ;)
A u mnie mam to gdzieś, kończy się to tankuję.


Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator

Awatar użytkownika
BloodyAnt
Młodszy Forumowicz
Posty: 97
Rejestracja: 2017-02-16, 13:43
Model: S550
Silnik: V8 5.0
Kolor: Magnetic

Re: LPG w V8 i V6

Post autor: BloodyAnt » 2019-01-31, 11:04

misiekwaw pisze:
2019-01-31, 10:58
3.7 jest 100% serii w serii, korekty sprawdzę ale zakładam że na poziomie pojedyńczych % a komp i tak kłamie. Wasza wiara w jego wskazania jest budująca ;)
A u mnie mam to gdzieś, kończy się to tankuję.
Wystarczy żeby był odchył na korektach 5% i wtedy masz 13.2/13.9



Nix2
Forumowicz
Posty: 229
Rejestracja: 2018-05-26, 12:38
Model: MY 2016
Silnik: V6 3.7
Kolor: Deep Impact Blue
Lokalizacja:: lubuskie

Re: LPG w V8 i V6

Post autor: Nix2 » 2019-01-31, 11:42

misiekwaw pisze:
2019-01-30, 22:42
... 13,2 vs 13,9 to nie mało
IMO to 13,2 vs 13,9 to mało, to żadne przekłamanie.



Awatar użytkownika
misiekwaw
Stowarzyszenie MKP
Posty: 123
Rejestracja: 2009-08-10, 15:25
Model: 2005 GT + 2013 V6
Silnik: V8 4.6
Kolor: Screamin Yellow + Grabber Blue
Lokalizacja:: Zadupiodwory
Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Kontakt:

Re: LPG w V8 i V6

Post autor: misiekwaw » 2019-01-31, 11:52

Nix2 pisze:
2019-01-31, 11:42
misiekwaw pisze:
2019-01-30, 22:42
... 13,2 vs 13,9 to nie mało
IMO to 13,2 vs 13,9 to mało, to żadne przekłamanie.
:DD

Dusia widzisz, przestań się czepiać że Ci przekłamuje :DD


Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator

Awatar użytkownika
Dusia
Posty: 7
Rejestracja: 2017-09-18, 08:40
Model: 2013
Silnik: V6 3.7
Kolor: nemo :D
Lokalizacja:: Wawa

Re: LPG w V8 i V6

Post autor: Dusia » 2019-01-31, 12:18

OK, chociaż... :devil1:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Alternatywne źródła energii”