[MAX] MÓJ NOWY STARY FASTBACK

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Pavulon_, Hans

rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1209
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: [MAX] MÓJ NOWY STARY FASTBACK

Post autor: rick » 2012-03-27, 03:55

Wiem, że nie maial go długo. On kupuje w Florydzie, tego też, robi ich i sprzedaje je

Myślę, że problem jest z gage albo bezpiecznik. Pamiętam, że martwilem się o nim i użyłem termometr przyklejony do węża. Nigdy nie poszedł dalej niż 170, myślę. Zmieniłem czujnik, i temperatura była niższa. Sprawdziłem czy uszczelka pod głowicy były pęknięte, nie było spalin w chłodziwa to dobre sa

może tyle coolant wyszedł i teraz jest na odpowiednim poziomie

pożyczyć termometr / Gage i sprawdzić temperaturę tak

Myślę, że byl zainstalowany nowy termostat, może nowy korek chłodnicy? albo pompa nie dobra

wspomniałem o wykorzystanie zbiornika płynu chłodzącego, jak nowsze samochody maja, coolant zostaje w systemie
Obrazek
http://www.santabarbaramusclecars.com/t ... page-2.php" onclick="window.open(this.href);return false;

tutaj jest termometr co byl przyklejony do węża
Obrazek



Awatar użytkownika
MAX
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2635
Rejestracja: 2009-10-15, 21:52
Model: Fastback GT V8 68
Silnik: V8 5.0
Kolor: Blue & Black

Re: [MAX] MÓJ NOWY STARY FASTBACK

Post autor: MAX » 2012-03-28, 15:54

Duchu pisze:Stara chłodnica
Brak owiewki wiatraka (to mało prawdopodobne bo to najczęściej w korkach wychodzi)
Mało płynu w układzie
Stare węże
Te powyższe pewnie odpadają bo wymieniłeś te rzeczy przy remoncie.
Ewentualnie zepsuty termostat lub wskaźnik temperatury ;)

Tak jak napisałeś węże wymienione !
A owiewki nie mam :wstyd:
Właśnie wskaźnik temperatury pierwszy poinformował mnie o wysokiej temperaturze, reakcja z mojej strony była błyskawiczna,włączyłem ogrzewanie pomogło lecz tylko przez krótką chwilę :rozpacz:
Myślę że pierwszą rzeczą jaką zrobię to regeneracja chłodnicy montaż owiewki no i obserwacja ?


tel 504 266 504
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
IIIIIIIIIIII
https://www.facebook.com/import.usa.max" onclick="window.open(this.href);return false;

Duchu
Młodszy Forumowicz
Posty: 65
Rejestracja: 2008-11-02, 22:48
Model: Mustang 67
Silnik: inny V8

Re: [MAX] MÓJ NOWY STARY FASTBACK

Post autor: Duchu » 2012-03-28, 16:35

MAX pisze:
Duchu pisze:Stara chłodnica
Brak owiewki wiatraka (to mało prawdopodobne bo to najczęściej w korkach wychodzi)
Mało płynu w układzie
Stare węże
Te powyższe pewnie odpadają bo wymieniłeś te rzeczy przy remoncie.
Ewentualnie zepsuty termostat lub wskaźnik temperatury ;)

Tak jak napisałeś węże wymienione !
A owiewki nie mam :wstyd:
Właśnie wskaźnik temperatury pierwszy poinformował mnie o wysokiej temperaturze, reakcja z mojej strony była błyskawiczna,włączyłem ogrzewanie pomogło lecz tylko przez krótką chwilę :rozpacz:
Myślę że pierwszą rzeczą jaką zrobię to regeneracja chłodnicy montaż owiewki no i obserwacja ?
To najprawdopodobniej chłodnica, ja ze swoją długo walczyłem, a pomogło ostatecznie wymienienie. Owiewka to pomaga głównie w korku i przy wyższych temperaturach (ja u siebie mam dorabianą przez mechaników), przy jeździe strumień powietrza powinien być wystarczający nawet bez owiewki (ze względu na pęd powietrza, i szybsze obroty wentylatora spowodowane większymi obrotami silnika)



rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1209
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: [MAX] MÓJ NOWY STARY FASTBACK

Post autor: rick » 2012-03-28, 17:12

Bym sprawdzil z pomocą Aftermarketu mierników. Nie ufam 44-letni mierników. ktoś w klubie powinny mieć jakieś i mogliby pożyczyć ;)

Obrazek



Awatar użytkownika
pluzz
Forumowicz
Posty: 445
Rejestracja: 2008-08-21, 15:44
Model: Coupe 289 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: bialy
Kontakt:

Re: [MAX] MÓJ NOWY STARY FASTBACK

Post autor: pluzz » 2012-03-28, 21:00

Wszystko już zostało powiedziane, ja tylko dodam: viewtopic.php?f=27&t=1185&hilit=owiewka

Czekałem na TEGO posta od ciebie, ale się zawiodłem. Nie napisałeś jakie wrażenia z przesiadki na staruszka. Jakie miałeś oczekiwania, jakie obawy a jak się wszystko ostatecznie potoczyło. Rozumiem, że 20min to za mało, ale już jakąś opinię i porównanie masz. Czekam na szerszy opis :D


Tomasz
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
MAX
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2635
Rejestracja: 2009-10-15, 21:52
Model: Fastback GT V8 68
Silnik: V8 5.0
Kolor: Blue & Black

Re: [MAX] MÓJ NOWY STARY FASTBACK

Post autor: MAX » 2012-03-28, 23:06

pluzz pisze:Wszystko już zostało powiedziane, ja tylko dodam: viewtopic.php?f=27&t=1185&hilit=owiewka
No nie co za post , posiadasz niesamowite umiejętności manualne z ZPT musiałeś mieć piątaka , nie znałem cię z tej strony !
Czekałem na TEGO posta od ciebie, ale się zawiodłem. Nie napisałeś jakie wrażenia z przesiadki na staruszka. Jakie miałeś oczekiwania, jakie obawy a jak się wszystko ostatecznie potoczyło. Rozumiem, że 20min to za mało, ale już jakąś opinię i porównanie masz. Czekam na szerszy opis :D
Ok. wiec specjalnie dla ciebie Pluzz ,jak zapewne pamiętasz to twoje autko na cargo po raz pierwszy wiozło moje cztery litery ,obok siedziała Sonia a ja prowadziłem .
To był hicior ,a sam fakt prowadzenia Qunia z prędkością ok. 30 k/h nad którym tak naprawdę nie ma kontroli , kręciłem kierą a tu nic i nic, żadnej reakcji! Te chwile utkwiły mi już na stałe w pamięci.
Tak, 20 min to zbyt krótko na dokładny opis tego co się w około i wewnątrz dzieje nie wspomnę o moich odczuciach .
Przesiadka z V6 2005 do 1968 V8 to tak jak byś leciał szybowcem i AN 2 (antkiem)
Moje oczekiwania hmmm myślałem że będzie mocniejszy !
Obawy hm myślę że będą zawsze , jakie oczywiście chodzi o stan techniczny Qunia
To co się w nim dzieje jest nie do opisania i nie do opanowania .
Wszystko się trzęsie i trzeszczy ale mimo to w lusterku widzisz banana :rotfl:
Podczas pokonywaniu zakrętów mega przechyły, na rondzie miałem wrażenie że braknie mi ślimaka w przekładni ,na prostej dość charakterystyczna cecha dla mustangów luzik jedzie całkiem sprawnie i na tyle spektakularnie że co drugi pieszy i kierowca kreci głową w nienaturalny sposób, na prostej można w końcu skupić się na pedale gazu ,wciskając go do dechy pokazuje się przez chwile nie kończąca się maska wraz z kierunkami po środku , ale ta euforia trwa tylko do kolejnego zakrętu, i tu ponownie włącza się nasz niezastąpiony błędnik który ponownie ma co robić by nie doprowadzić nas i Qunia do katastrofy.
C.D.N


tel 504 266 504
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
IIIIIIIIIIII
https://www.facebook.com/import.usa.max" onclick="window.open(this.href);return false;

rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1209
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: [MAX] MÓJ NOWY STARY FASTBACK

Post autor: rick » 2012-03-29, 01:04

Teraz wiesz dlaczego byłem w szoku, jak powiedziałeś, że chciałes go na codziennie. Nawet w 1968, mustanga zawieszenie nie były dobre

kiedy będziesz gotowy ten system pomoże
http://www.mustangsplus.com/xcart/1967- ... g-Kit.html" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
horse
Forumowicz
Posty: 641
Rejestracja: 2009-02-09, 22:43
Model: Mustang Convertible
Silnik: V6 4.0
Kolor: Torch Red
Kontakt:

Re: [MAX] MÓJ NOWY STARY FASTBACK

Post autor: horse » 2012-03-29, 17:53

a swoja droga od jakiegokolwiek W0, K8, P7, O2, T1 ...HORSE zaczne pobierac jakies tantiemy i ostrzegam tanio nie bedzie hyhyhy


Jam jest Wujek Staszek Mistrz Ciętej Riposty!!! :D

Awatar użytkownika
stang232
Forumowicz
Posty: 1996
Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
Model: stang'95
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Bełchatów
Stajnia: Stajnia Łódzka

Re: [MAX] MÓJ NOWY STARY FASTBACK

Post autor: stang232 » 2012-03-29, 18:10

horse pisze:a swoja droga od jakiegokolwiek W0, K8, P7, O2, T1 ...HORSE zaczne pobierac jakies tantiemy i ostrzegam tanio nie bedzie hyhyhy
ale od NO HORSE to już chyba nie :rotfl: :rotfl:


Obrazek

Awatar użytkownika
horse
Forumowicz
Posty: 641
Rejestracja: 2009-02-09, 22:43
Model: Mustang Convertible
Silnik: V6 4.0
Kolor: Torch Red
Kontakt:

Re: [MAX] MÓJ NOWY STARY FASTBACK

Post autor: horse » 2012-03-29, 18:28

no to jest taki wyjatek od reguły i na to jestem w stanie prztymknac oko :) jeszcze piod spodem powinno sie nakleic nakleje co by wygladalo

N0 HORSE
N0 FUN hahahahahaah


Jam jest Wujek Staszek Mistrz Ciętej Riposty!!! :D

Awatar użytkownika
MAX
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2635
Rejestracja: 2009-10-15, 21:52
Model: Fastback GT V8 68
Silnik: V8 5.0
Kolor: Blue & Black

Re: [MAX] MÓJ NOWY STARY FASTBACK

Post autor: MAX » 2012-04-06, 01:06

Dostałem nowe gratki ☺

Obrazek
Obrazek
A i jeszcze coś Pluzz próbuję podrobić twoją owiewkę hiii :cwaniak:
Obrazek


tel 504 266 504
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
IIIIIIIIIIII
https://www.facebook.com/import.usa.max" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2323
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Re: [MAX] MÓJ NOWY STARY FASTBACK

Post autor: AluStar » 2012-04-06, 15:15

Widze ze nie próżnujesz :-) czekamy po montażu na efekt - Myślę ze do Poznania zdarzysz ?



Awatar użytkownika
MAX
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2635
Rejestracja: 2009-10-15, 21:52
Model: Fastback GT V8 68
Silnik: V8 5.0
Kolor: Blue & Black

Re: [MAX] MÓJ NOWY STARY FASTBACK

Post autor: MAX » 2012-04-08, 11:42

Tak to prawda , spore zamieszanie mam w garażu ,prace postępują mocno do przodu .
Na Poznań jestem przygotowany już teraz.
Osłona na chłodnicę zainstalowana wraz z dodatkowym wentylatorem , organy do przeszczepu pochodzą od młodszego źrebaczka (SN 95)
Wczoraj zawiesiłem próbne blachy i po raz drugi testowałem Qunia ,na trasie Kraków - Tarnów , układ chłodzenia po modyfikacjach sprawia się rewelacyjnie w korku osiąga temperaturę 90-95°C i utrzymuje ją na tym poziomie, dodatkowo oprócz wentylatora przy chłodnicy znalazł się zbiorniczek wyrównawczy o którym wspominał Dr. Rick, a tak to wygląda
Obrazek
Obrazek


tel 504 266 504
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
IIIIIIIIIIII
https://www.facebook.com/import.usa.max" onclick="window.open(this.href);return false;

rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1209
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: [MAX] MÓJ NOWY STARY FASTBACK

Post autor: rick » 2012-04-08, 17:03

wygląda świetnie Max

jest dobre nie tylko dla systemu chłodzącego ale otoczenie(environment) i psów. Kiedy płyn wycieka, psy lubią lizac, bo ma słodki smak, ale jest trucizna



Awatar użytkownika
MAX
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2635
Rejestracja: 2009-10-15, 21:52
Model: Fastback GT V8 68
Silnik: V8 5.0
Kolor: Blue & Black

Re: [MAX] MÓJ NOWY STARY FASTBACK

Post autor: MAX » 2012-05-02, 16:57

Dostałem kolejna przesyłkę z małymi i dużymi gratkami i mam mały dylemat co do naklejki na drzwi z opisem ciśnienia i naklejki na filtr , chodzi o ich dokładne miejsce w których maja sie znajdować może ktoś mi przesłać fotke ?
Załączniki
decals.jpg


tel 504 266 504
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
IIIIIIIIIIII
https://www.facebook.com/import.usa.max" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „I Generacja (1964 1/2 - 1973)”