[pluzz] Lyssia w nowej odsłonie

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Pavulon_, Hans

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
pluzz
Forumowicz
Posty: 445
Rejestracja: 2008-08-21, 15:44
Model: Coupe 289 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: bialy
Kontakt:

[pluzz] Lyssia w nowej odsłonie

Post autor: pluzz » 2015-08-07, 15:36

Hej wszystkim,

Trochę mnie tu nie było bo i ręcę pełne roboty :) Część z Was już widziała moje autko po drobnym odświeżeniu. Trochę zdjęć z przebiegu prac. Im bliżej było terminu MR2015 tym więcej robiłem a mniej fotek strzelałem :) Zakres prac spory, uważam, zwłaszcza, że robiony wieczorowo, weekendowo i kosztem urlopu na wakacje :(

Obrazek
tak wyglądały wnętrza tylnych nadkoli
Obrazek
uszczelki sparciały i skruszały doszczętnie
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Przy okazji zrobiłem Shelby Drop
Obrazek
Podstawa baku była mocno skorodowana
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
wlot na masce w końcu będzie zamontowany jak trzeba
Obrazek
Dokopanie się do mocnej warstwy farby to były godziny żmudnej dłubaniny...
Obrazek
Obrazek
Obrazek
wierzchnia warstwa farby nie trzymała się najlepiej :D
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Na dzień dzisiejszy wygląda tak:
Obrazek

Lista rzeczy jakie jeszcze trzeba zrobić jest spora, ale już jest na kołach i już jeździ, więc ja jestem happy :hyhy:


Tomasz
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
ERTE
Forumowicz
Posty: 426
Rejestracja: 2012-04-01, 12:36
Model: Coupe 289 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: podkład:)

Re: [pluzz] Lyssia w nowej odsłonie

Post autor: ERTE » 2015-08-07, 18:35

Groźnie teraz wygląda taki obniżony przód, jakie sprężyny masz?



Awatar użytkownika
pluzz
Forumowicz
Posty: 445
Rejestracja: 2008-08-21, 15:44
Model: Coupe 289 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: bialy
Kontakt:

Re: [pluzz] Lyssia w nowej odsłonie

Post autor: pluzz » 2015-08-08, 09:11

Sprężyn nie zmianiałem odkąd mam samochód. Raczej standardowe. To Shelby Drop obnizył lekko auto. Tyłu już nie zdążyłem zrobić, ale jak dopasuję obejmy to i tył zglebujemy :D


Tomasz
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1593
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [pluzz] Lyssia w nowej odsłonie

Post autor: Przemek64 » 2015-08-08, 11:09

Rozmawiamy przez telefon od 4 lat a nigdy się nie spotkaliśmy :/
Szkoda że nie przyjedziesz do Ustki ale w razie co tu masz link
viewtopic.php?f=181&t=9846" onclick="window.open(this.href);return false;
a tak było poprzednio :super:
viewtopic.php?f=181&t=9649" onclick="window.open(this.href);return false;
Twoje auto teraz wygląda :ok:
Moim zdaniem bez pasów lepiej
Teraz tylko
Obrazek


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Macc
Forumowicz
Posty: 572
Rejestracja: 2009-07-26, 15:09
Model: Były V6 i GT S 197
Silnik: V8 4.6
Kolor: Namiętny

Re: [pluzz] Lyssia w nowej odsłonie

Post autor: Macc » 2015-08-08, 17:48

Drobne odświeżenie... Ładnie, tylko różowe
Pasy jeszcze daj hi hi



Awatar użytkownika
pluzz
Forumowicz
Posty: 445
Rejestracja: 2008-08-21, 15:44
Model: Coupe 289 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: bialy
Kontakt:

Re: [pluzz] Lyssia w nowej odsłonie

Post autor: pluzz » 2016-06-03, 13:42

Dawno nie pisałem to coś tu odświeżę.

Jak to z samochodami bywa, zawsze jest coś do roboty :) Obecnie mam niepokojący odgłos z okolic układu napędowego (diagnozowany przez Sławka (?) na OZM-emie). Odgłos znika po wrzuceniu luzu, ale jakoś nie zbliża mnie to do uściślenia skąd to może być. Zaczynam podejrzewać "yoke" w skrzyni, ale nie bardzo wiem jak to sprawdzić/potwierdzić.

Kolejne bolączki, to ostatnio stukanie z prawego banka w silniku. Myślałem, że zawór się odezwał, ale po zdjęciu pokrywy i sprawdzeniu luzów, nic nie wyszło. Po złożeniu odgłos ustał. Za to w oleju zbierającym się na kołyskach zauważyłem delikatne opiłki :szok: Olej zmieniany tuż przed OZM.

Poza tym:
+ krzywa gładź półosi z lewej z tyłu;
+ szyba kierowcy zaczęła się klinować i trzeba jej reką pomagać;
+ te bolce od zamykania drzwi od środka pospadały z mocowań;
+ nie od uwierzenia (przynajmniej ja byłem zaskoczony), ale odłamała mi się ta śruba do regulacji pochylenia i musiałem na szybko coś zrobić (kolega czekał w gajerku na wyjazd po Młodą, a ja w jego warsztacie spawałem). Dorobiłem płytkę z nakrętką i śrubą wystającą do góry - pod oparcie. Zadziałało na chwilę a potem musiałem ramę oparcia prostować i wzmacniać :mur: Już z OZMa wracałem na leżąco :)

Obrazek
Obrazek

:kwasny: Ogólnie nie narzekam na nadmiar wolnego czasu...


Tomasz
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
pluzz
Forumowicz
Posty: 445
Rejestracja: 2008-08-21, 15:44
Model: Coupe 289 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: bialy
Kontakt:

Re: [pluzz] Lyssia w nowej odsłonie

Post autor: pluzz » 2018-04-09, 09:24

Na jednym z ostatnich wyjazdów poprzedniego sezonu, kiedy to kolega prawie zaparkował swoim maluchem w moim bagażniku :przestraszony:, dowiedziałem się, że moje światła stop bardzo późno reagują. Rozkminiliśmy problem i okazało się, że wspomaganie hamulca działa na tyle sprawnie, że sprężyna włącznika stop ugina się dopiero w krańcowym położeniu pedału hamulca.

Rozwiązanie? Zrobić to tak jak jest w nowoczesnych samochodach, np. w maluchu. Od pomysłu, przez projekt, do realizacji. Działa wyśmienicie. A wszystko możliwe dzięki drukarce 3D :)

Może się komuś przyda, może spodoba.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

2 tygodnie do OZM więc trzeba zadbać o bezpieczeństwo :D


Tomasz
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
stang232
Forumowicz
Posty: 1996
Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
Model: stang'95
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Bełchatów
Stajnia: Stajnia Łódzka

Re: [pluzz] Lyssia w nowej odsłonie

Post autor: stang232 » 2018-04-09, 19:48

Dobra robota. OZM zawsza działa mobilizująco aby ulepszyc stanga.


Obrazek

Awatar użytkownika
pluzz
Forumowicz
Posty: 445
Rejestracja: 2008-08-21, 15:44
Model: Coupe 289 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: bialy
Kontakt:

Re: [pluzz] Lyssia w nowej odsłonie

Post autor: pluzz » 2018-04-16, 18:38

stang232 pisze:Dobra robota.
He he - zaliczyłem z tym designem FAILa :wstyd:

Ale pocieszam się, że nie od razu Rzym zbudowano... :mur:

Kolejna wersja ma być lepsza ;)


Tomasz
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2156
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Re: [pluzz] Lyssia w nowej odsłonie

Post autor: Pavulon_ » 2018-04-16, 19:00

cześć Tomasz!!!

o ktorej bedziesz w hotelu? ustawka koniecznie na bagażnikówkę!!!



Awatar użytkownika
pluzz
Forumowicz
Posty: 445
Rejestracja: 2008-08-21, 15:44
Model: Coupe 289 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: bialy
Kontakt:

Re: [pluzz] Lyssia w nowej odsłonie

Post autor: pluzz » 2018-04-17, 08:21

Podjedziemy w piątek wieczorem, ale nie nocujemy w hotelu, więc ja tylko wodę.

Chyba, że brata wkręcę w prowadzenie :hyhy:


Tomasz
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Pavulon_
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2156
Rejestracja: 2008-08-17, 22:22
Model: 1965 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: Prairie Bronze
Lokalizacja:: Poznań
Stajnia: Stajnia Wielkopolska

Re: [pluzz] Lyssia w nowej odsłonie

Post autor: Pavulon_ » 2018-04-17, 11:59

pluzz pisze:
Chyba, że brata wkręcę w prowadzenie :hyhy:
tylko w ten sposób !!!



Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1593
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: [pluzz] Lyssia w nowej odsłonie

Post autor: Przemek64 » 2018-04-17, 12:07

Pavulon_ pisze:
pluzz pisze:
Chyba, że brata wkręcę w prowadzenie :hyhy:
tylko w ten sposób !!!
koniecznie ;)


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „I Generacja (1964 1/2 - 1973)”