MUSTANG GT 5.0 218KM 1994 roczek

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Pavulon_, Hans

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Midnite Tom
Forumowicz
Posty: 173
Rejestracja: 2014-08-17, 21:53
Model: 94 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny

Re: MUSTANG GT 5.0 218KM 1994 roczek

Post autor: Midnite Tom » 2018-06-11, 21:05

Gruby projekt.
Powodzenia.



danek
Forumowicz
Posty: 291
Rejestracja: 2016-04-06, 21:49
Model: SN95 GT 1994r :)
Silnik: V8 5.0
Kolor: Żółty

Re: MUSTANG GT 5.0 218KM 1994 roczek

Post autor: danek » 2018-06-15, 08:31

Ojjj .... jeszcze dużo pracy :( ... standardowo jak robi się ciepło to mam coraz mniej czasu na niego i prace się przeciągają (pewnie jak nadejdzie jesień to dopiero coś konkretniejszego ruszy)
Dzięki za wsparcie :)



danek
Forumowicz
Posty: 291
Rejestracja: 2016-04-06, 21:49
Model: SN95 GT 1994r :)
Silnik: V8 5.0
Kolor: Żółty

Re: MUSTANG GT 5.0 218KM 1994 roczek

Post autor: danek » 2018-10-01, 15:15

No dobra, parę świeżych wieści z mojego projektu :)
Most:
- wyszorowany z rdzy i na fotce 1 widać efekt pomalowania "mleczkiem" które reaguje z rdzą (zawsze gdzieś jakieś ziarenka rdzawe zostają więc wolałem rudą zaatakować dla pewności taką metodą :) )
- fotka 2 i 3 epoksyd i pomalowany nim most
- fotka 4 i 5 zewnętrzna warstwa polycoat protect Novol
Załączniki
1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
5.jpg



danek
Forumowicz
Posty: 291
Rejestracja: 2016-04-06, 21:49
Model: SN95 GT 1994r :)
Silnik: V8 5.0
Kolor: Żółty

Re: MUSTANG GT 5.0 218KM 1994 roczek

Post autor: danek » 2018-10-01, 15:17

Podobnie cała reszta elementów tylnego zawieszenia :)
Załączniki
333.jpg
222.jpg



Online
Awatar użytkownika
Michał P.
Forumowicz
Posty: 639
Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
Model: Mustang V
Silnik: V6 3.7
Kolor: Czarny
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: MUSTANG GT 5.0 218KM 1994 roczek

Post autor: Michał P. » 2018-10-01, 19:37

Ooo aż mnie zainspirowałeś na zrobienie tego w wiosne/lato w moim :D
Jakich środków użyłeś ? Mógłbyś rozpisać ?


CAI K&N - BBK 73mm - wahacze dolne J&M - regulowany UCA RTR - regulowany stabilizator Whiteline - regulowany panhard RTR - aluminiowy wał 3.5 - program 91 race

danek
Forumowicz
Posty: 291
Rejestracja: 2016-04-06, 21:49
Model: SN95 GT 1994r :)
Silnik: V8 5.0
Kolor: Żółty

Re: MUSTANG GT 5.0 218KM 1994 roczek

Post autor: danek » 2018-10-02, 16:55

danek pisze: na fotce 1 widać efekt pomalowania "mleczkiem" które reaguje z rdzą (zawsze gdzieś jakieś ziarenka rdzawe zostają więc wolałem rudą zaatakować dla pewności taką metodą :) )
- fotka 2 epoksyd
- fotka 4 zewnętrzna warstwa polycoat protect Novol
Te mleczko to nie wiem co to jest dokładnie i jak się nazywa, dostałem to coś u lakiernika w firmie w której pracuję (1litr kosztuje około 130-200 zł więc nie tanio)
nakładasz to pędzlem na odrdzewioną powierzchnię. Mleczko reaguje z powierzchnią metalu i rdzą tworząc czarną powłokę (wpada delikatnie w fiolet)
Po tym zabiegu położyłem dwuskładnikowy epoksyd (na fotkach z firmy GoldCar ale jak zabrakło to kupiłem NOVOL też dwuskładnikowy epoksyd do klasyków)
No i ostatnia warstwa Polycoat Protect Novol - też do klasyków Novol-a

Zresztą widać wszystko na fotkach ale jak potrzebujesz podpowiedzi to na pewno coś podpowiem :)

P.S.
Spód też cały mam już zakonserwowany (do tego jeszcze inny środek) tylko muszę zrobić fotki :)



danek
Forumowicz
Posty: 291
Rejestracja: 2016-04-06, 21:49
Model: SN95 GT 1994r :)
Silnik: V8 5.0
Kolor: Żółty

Re: MUSTANG GT 5.0 218KM 1994 roczek

Post autor: danek » 2018-10-05, 08:45

A teraz fotki zakonserwowanego spodu :)
Oczywiście tak samo wygląda i przednia część podłogi ale ciężko podejść z aparatem żeby cokolwiek było widać.
Załączniki
IMG_20180922_213955.jpg
IMG_20180922_214154.jpg
IMG_20180922_214318.jpg



danek
Forumowicz
Posty: 291
Rejestracja: 2016-04-06, 21:49
Model: SN95 GT 1994r :)
Silnik: V8 5.0
Kolor: Żółty

Re: MUSTANG GT 5.0 218KM 1994 roczek

Post autor: danek » 2018-10-09, 10:57

No i się udało. Most, zawieszenie i układ hamulcowy już na miejscu (jeżeli chodzi o tył :))
Oczywiście nowe przewody hamulcowe (również elastyczne) + linki od ręcznego
Tarcze i klocki o dziwo jak nówki więc wykorzystałem te co były.
Załączniki
IMG_20180929_223505_1.jpg
IMG_20181003_191752.jpg
IMG_20181003_191857.jpg
IMG_20181003_191959.jpg



danek
Forumowicz
Posty: 291
Rejestracja: 2016-04-06, 21:49
Model: SN95 GT 1994r :)
Silnik: V8 5.0
Kolor: Żółty

Re: MUSTANG GT 5.0 218KM 1994 roczek

Post autor: danek » 2018-10-09, 11:06

I tak od niechcenia zabrałem się za licznik bo miałem do zamontowania wcześniej kupioną "biżuterię" na zegary :)
Ktoś wcześniej założył białe tuningowe cyferblaty które nie do końca mi odpowiadały więc chciałem się ich pozbyć, ku mojemu zdziwieniu pod spodem zostały stare cyferblaty i to na dodatek zeskalowane w kilometrach :)
Załączniki
1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg



Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1600
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: MUSTANG GT 5.0 218KM 1994 roczek

Post autor: Przemek64 » 2018-10-09, 12:16

To oznacza że masz zegary od wersji japońskiej :ok:


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

danek
Forumowicz
Posty: 291
Rejestracja: 2016-04-06, 21:49
Model: SN95 GT 1994r :)
Silnik: V8 5.0
Kolor: Żółty

Re: MUSTANG GT 5.0 218KM 1994 roczek

Post autor: danek » 2018-10-09, 12:56

Przemek64 pisze:To oznacza że masz zegary od wersji japońskiej :ok:
Czy japońskiej ???
No nie wiem, wtenczas miał bym i światła z pomarańczowymi kierunkami z tyłu :)
Auto jako nowe było importowane do polski ale nie z USA tylko z kanady więc może dlatego mam wyskalowanie zegarów w kilometrach (mam na wszystko papiery :) )



danek
Forumowicz
Posty: 291
Rejestracja: 2016-04-06, 21:49
Model: SN95 GT 1994r :)
Silnik: V8 5.0
Kolor: Żółty

Re: MUSTANG GT 5.0 218KM 1994 roczek

Post autor: danek » 2018-10-09, 13:06

I jeszcze parę fotek.
Sanki/ława silnika przeszły przez śrutowanie, następnie kataforeza i na koniec malowanie proszkowe.
Wahacze poszły tylko na śrutowanie, następnie pokryłem je mleczkiem na rdzę (w zasadzie po śrutowaniu rdzy już nie było ale dodatkowe zabezpieczenie żywiczne nie zaszkodzi :) ) i efekty tego malowania widoczne etapami na zdjęciach poniżej.

Jak widać przez lato mocno się obijałem ale teraz znów gonię z robotą :hyhy:
Załączniki
1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
5.jpg
sanki.jpg



Online
Awatar użytkownika
stang232
Forumowicz
Posty: 1998
Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
Model: stang'95
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Bełchatów
Stajnia: Stajnia Łódzka

Re: MUSTANG GT 5.0 218KM 1994 roczek

Post autor: stang232 » 2018-10-09, 13:16

Kanadyjskie też miały liczniki w km/h, mój tak ma.


Obrazek

danek
Forumowicz
Posty: 291
Rejestracja: 2016-04-06, 21:49
Model: SN95 GT 1994r :)
Silnik: V8 5.0
Kolor: Żółty

Re: MUSTANG GT 5.0 218KM 1994 roczek

Post autor: danek » 2018-10-15, 09:29

No to ładujemy silnik ze skrzynią do konika :)
Załączniki
IMG_20181012_032938.jpg
IMG_20181012_033028.jpg
IMG_20181012_124602.jpg
IMG_20181012_124616.jpg
IMG_20181012_124627.jpg
IMG_20181012_221803.jpg



danek
Forumowicz
Posty: 291
Rejestracja: 2016-04-06, 21:49
Model: SN95 GT 1994r :)
Silnik: V8 5.0
Kolor: Żółty

Re: MUSTANG GT 5.0 218KM 1994 roczek

Post autor: danek » 2018-11-19, 17:03

No to lecimy dalej.
Silnik na miejscu czekam na balanser i zbiornik paliwa :)
Załączniki
IMG_20181106_004057.jpg
IMG_20181106_004048.jpg
IMG_20181106_003948.jpg
IMG_20181106_003843_1.jpg
IMG_20181106_003724.jpg
IMG_20181106_003708.jpg



ODPOWIEDZ

Wróć do „IV Generacja (1994-2004)”