GT '97 z Ustki - rodzinna stajnia się powiększa

Nasze Auta / Our Rides

Moderatorzy: Hans, Pavulon_

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1645
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: GT '97 z Ustki - rodzinna stajnia się powiększa

Post autor: Przemek64 » 2017-11-13, 20:56

Jak widzę cenę 500 $$ to zastanawiam się czy nie lepiej kupić wszystko na 31 slip czyli półosie i szparę i mieć mocniejszy most z Ford Performance.
Yukon nic mi nie mówi czy jest to dobra firma?


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
jaco
Forumowicz
Posty: 331
Rejestracja: 2011-02-27, 12:12
Model: Cobra 01
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czarny

Re: GT '97 z Ustki - rodzinna stajnia się powiększa

Post autor: jaco » 2017-11-15, 13:33

+3 spline podobono są mocniejsze o jakieś 30%. Przy tej mocy raczej nie jest Ci to potrzebne.


Remember, There Is Life Beyond Grip

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1645
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: GT '97 z Ustki - rodzinna stajnia się powiększa

Post autor: Przemek64 » 2018-06-06, 17:27

U Adriana założyliśmy półosie i szpere na 31 spline.
Miał niepokojące stukanie przy hamowaniu silnikiem i okazało się, że to szpera. Wymieniliśmy wszystko w moście. :ok:


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1645
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: GT '97 z Ustki - rodzinna stajnia się powiększa

Post autor: Przemek64 » 2018-08-29, 23:38

jaco pisze:+3 spline podobono są mocniejsze o jakieś 30%. Przy tej mocy raczej nie jest Ci to potrzebne.
Ale jest :cwaniak:


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Przemek64
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1645
Rejestracja: 2013-06-13, 20:51
Model: 1964 1/2 ,MACH1 i GT
Silnik: inny V8
Kolor: wimbledon white,Competition Orange i Deep Forest Green
Kontakt:

Re: GT '97 z Ustki - rodzinna stajnia się powiększa

Post autor: Przemek64 » 2019-04-15, 10:03

Po doprowadzeniu wnętrza i technicznej strony auta do ładu przyszła pora na lakierowanie :szok:
Mimo 22 lat całkowity brak rudej :ok: poza maleńkim ogniskiem na rancie drzwi po odprysku lakieru. :D
Na MUstke będzie gotowy :hurra:
Załączniki
IMG_5538.jpeg
IMG_5539.jpeg
IMG_5540.jpeg
IMG_5541.jpeg
IMG_5542.jpeg
IMG_5543.jpeg


Pozdrawiam
Przemek
502 319 299
http://slubzmustangiem.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=80&t=6763" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=84&t=10801" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „IV Generacja (1994-2004)”