LPG w V8 i V6

LPG, V8 diesel, wodór, wątroba wieloryba ....

Moderatorzy: stang232, celibad

Awatar użytkownika
misiekwaw
Stowarzyszenie MKP
Posty: 142
Rejestracja: 2009-08-10, 15:25
Model: 2005 GT + 2013 V6
Silnik: V8 4.6
Kolor: Screamin Yellow + Grabber Blue
Lokalizacja:: Zadupiodwory
Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Kontakt:

Re: LPG w V8 i V6

Post autor: misiekwaw » 2019-01-30, 21:22

Most jest seryjny już to weryfikowaliśmy wspólnie ;) opony w granicach tolerancji do serii, nie uzasadniają takich różnic, prędkościomierz pokazuje idealnie.


Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator

Nix2
Forumowicz
Posty: 340
Rejestracja: 2018-05-26, 12:38
Model: MY 2016
Silnik: V6 3.7
Kolor: Deep Impact Blue
Lokalizacja:: lubuskie

Re: LPG w V8 i V6

Post autor: Nix2 » 2019-01-30, 22:00

A jakie to konkretnie różnice między odczytem a rzeczywistym spalaniem na PB ? Bo "duże" to nam niewiele mówi :)



Awatar użytkownika
misiekwaw
Stowarzyszenie MKP
Posty: 142
Rejestracja: 2009-08-10, 15:25
Model: 2005 GT + 2013 V6
Silnik: V8 4.6
Kolor: Screamin Yellow + Grabber Blue
Lokalizacja:: Zadupiodwory
Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Kontakt:

Re: LPG w V8 i V6

Post autor: misiekwaw » 2019-01-30, 22:42

BTW w 3.7 żony na benzynie przekłamuje między 0,5 a 1l/100, jak sprawdzałem to pokazywał 13,2 a z dystrybutora wyszło 13,9
mam pogrubić? 13,2 vs 13,9 to nie mało


Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator

Awatar użytkownika
BloodyAnt
Forumowicz
Posty: 150
Rejestracja: 2017-02-16, 13:43
Model: S550
Silnik: V8 5.0
Kolor: Magnetic

Re: LPG w V8 i V6

Post autor: BloodyAnt » 2019-01-31, 10:44

LPG zazwyczaj pali to co się wyświetla na kompie (spalanie benzyny) * 15-25%. A przekłamania benzyny to pewnie z powodu tuningu/korekt itd.



Awatar użytkownika
misiekwaw
Stowarzyszenie MKP
Posty: 142
Rejestracja: 2009-08-10, 15:25
Model: 2005 GT + 2013 V6
Silnik: V8 4.6
Kolor: Screamin Yellow + Grabber Blue
Lokalizacja:: Zadupiodwory
Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Kontakt:

Re: LPG w V8 i V6

Post autor: misiekwaw » 2019-01-31, 10:58

3.7 jest 100% serii w serii, korekty sprawdzę ale zakładam że na poziomie pojedyńczych % a komp i tak kłamie. Wasza wiara w jego wskazania jest budująca ;)
A u mnie mam to gdzieś, kończy się to tankuję.


Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator

Awatar użytkownika
BloodyAnt
Forumowicz
Posty: 150
Rejestracja: 2017-02-16, 13:43
Model: S550
Silnik: V8 5.0
Kolor: Magnetic

Re: LPG w V8 i V6

Post autor: BloodyAnt » 2019-01-31, 11:04

misiekwaw pisze:
2019-01-31, 10:58
3.7 jest 100% serii w serii, korekty sprawdzę ale zakładam że na poziomie pojedyńczych % a komp i tak kłamie. Wasza wiara w jego wskazania jest budująca ;)
A u mnie mam to gdzieś, kończy się to tankuję.
Wystarczy żeby był odchył na korektach 5% i wtedy masz 13.2/13.9



Nix2
Forumowicz
Posty: 340
Rejestracja: 2018-05-26, 12:38
Model: MY 2016
Silnik: V6 3.7
Kolor: Deep Impact Blue
Lokalizacja:: lubuskie

Re: LPG w V8 i V6

Post autor: Nix2 » 2019-01-31, 11:42

misiekwaw pisze:
2019-01-30, 22:42
... 13,2 vs 13,9 to nie mało
IMO to 13,2 vs 13,9 to mało, to żadne przekłamanie.



Awatar użytkownika
misiekwaw
Stowarzyszenie MKP
Posty: 142
Rejestracja: 2009-08-10, 15:25
Model: 2005 GT + 2013 V6
Silnik: V8 4.6
Kolor: Screamin Yellow + Grabber Blue
Lokalizacja:: Zadupiodwory
Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Kontakt:

Re: LPG w V8 i V6

Post autor: misiekwaw » 2019-01-31, 11:52

Nix2 pisze:
2019-01-31, 11:42
misiekwaw pisze:
2019-01-30, 22:42
... 13,2 vs 13,9 to nie mało
IMO to 13,2 vs 13,9 to mało, to żadne przekłamanie.
:DD

Dusia widzisz, przestań się czepiać że Ci przekłamuje :DD


Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator

Awatar użytkownika
Dusia
Posty: 7
Rejestracja: 2017-09-18, 08:40
Model: 2013
Silnik: V6 3.7
Kolor: smerfowy
Lokalizacja:: Wawa

Re: LPG w V8 i V6

Post autor: Dusia » 2019-01-31, 12:18

OK, chociaż... :devil1:



Nix2
Forumowicz
Posty: 340
Rejestracja: 2018-05-26, 12:38
Model: MY 2016
Silnik: V6 3.7
Kolor: Deep Impact Blue
Lokalizacja:: lubuskie

Re: LPG w V8 i V6

Post autor: Nix2 » 2019-09-16, 16:21

To prawie minął znów sezon... zastanawiam się, czy nie czas sprawdzać/regulować u siebie luzów zaworowych, no i czy wymieniać już świece...
Mam nalatane 80.000 km od nowego, w tym, na LPG zrobione 44.000km...

A Jak u Was z przebiegiem na LPG i regulacjami/wymianami ?



Awatar użytkownika
Michał P.
Forumowicz
Posty: 1087
Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
Model: Mustang V
Silnik: V6 3.7
Kolor: Czarny
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: LPG w V8 i V6

Post autor: Michał P. » 2019-09-16, 16:37

U mnie przejechane coś z 60 tyś km na gazie, 2 razy zmieniałem świece (3.7 2012).


CAI K&N - BBK 73mm - 91 race od BAMA - krótkie kolektory MAC - H-pipe - alu wał 3.5 - LCA J&M - reg. UCA RTR - reg. stabilizator Whiteline - regulowany panhard RTR - amortyzatory KONI + sprężyny Vogtland - 3,31 - i pewnie coś jeszcze

Nix2
Forumowicz
Posty: 340
Rejestracja: 2018-05-26, 12:38
Model: MY 2016
Silnik: V6 3.7
Kolor: Deep Impact Blue
Lokalizacja:: lubuskie

Re: LPG w V8 i V6

Post autor: Nix2 » 2019-09-17, 09:44

A trzeba było tak często wymieniać świece? Czy były jakieś niedomagania ? Czy bezpośrednio po wymianie świec czuć
było różnicę na plus ?



Awatar użytkownika
Michał P.
Forumowicz
Posty: 1087
Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
Model: Mustang V
Silnik: V6 3.7
Kolor: Czarny
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: LPG w V8 i V6

Post autor: Michał P. » 2019-09-17, 11:59

Według manuala jak pamiętam zaleca się wymieniać świece co 40 tyś km, jako ,że na LPG dostają bardziej w kość to wymieniam częściej. Różnicy nie odczuwam, wizualnie świece są w dobrej kondycji ale skoro komplet świec Motorcrafta kosztuje mnie 50-60 zł to nie ma co oszczędzać.


CAI K&N - BBK 73mm - 91 race od BAMA - krótkie kolektory MAC - H-pipe - alu wał 3.5 - LCA J&M - reg. UCA RTR - reg. stabilizator Whiteline - regulowany panhard RTR - amortyzatory KONI + sprężyny Vogtland - 3,31 - i pewnie coś jeszcze

Nix2
Forumowicz
Posty: 340
Rejestracja: 2018-05-26, 12:38
Model: MY 2016
Silnik: V6 3.7
Kolor: Deep Impact Blue
Lokalizacja:: lubuskie

Re: LPG w V8 i V6

Post autor: Nix2 » 2019-09-17, 12:18

Czyli Motocraft, ok. Ta swieca ma szczelinę "fordowską" tzn dużą stosunkowo - tj 1,1mm ? Czy może zmniejszałeś ją ?

PS. Czy ten manual jest duży ? Mógłbyś mi go podesłać np. na priva albo na maila ?

pzdr Nix



Awatar użytkownika
Michał P.
Forumowicz
Posty: 1087
Rejestracja: 2017-06-07, 11:18
Model: Mustang V
Silnik: V6 3.7
Kolor: Czarny
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: LPG w V8 i V6

Post autor: Michał P. » 2019-09-17, 12:33

Szczelina 0,05" , pytałem się Pawła HD, sugerował aby nie zmniejszać. Sprawdzę jak będę w domu, to była 1 strona pdf pod tytułem co ile co zmnieniać, nic wielkiego i nic co jest tajemnicą.


CAI K&N - BBK 73mm - 91 race od BAMA - krótkie kolektory MAC - H-pipe - alu wał 3.5 - LCA J&M - reg. UCA RTR - reg. stabilizator Whiteline - regulowany panhard RTR - amortyzatory KONI + sprężyny Vogtland - 3,31 - i pewnie coś jeszcze

ODPOWIEDZ

Wróć do „Alternatywne źródła energii”