Silniki, skrzynie, zakuwanie, remonty, naprawa

Odpowiedz


To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
Emotikony
:D ;) :] :P :zly: :) :( :| :/ :kwasny: :zalamany: :znudzony: :niepewny: :hyhy: :wstyd: :rotfl: :papa: :zdziwko: :zdegustowany: :zawstydzony: :looka: :padam: :orany: :oczami: :przestraszony: :luka: :spi: :chytry: :cool: :cwaniak: :dontgetit: :suchy: :szok: :mad: :zakrecony: :dobani: :ok: :super: :cisza: :cenzura: :wsciekly: :!: :mur: :serce: :mur: :hurra: :rozpacz: :piwo:
Wyświetl więcej emotikon

BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] wyłączony
[URL] włączony
Emotikony włączone

Przegląd tematu
   

Rozwiń widok Przegląd tematu: Silniki, skrzynie, zakuwanie, remonty, naprawa

Silniki, skrzynie, zakuwanie, remonty, naprawa

autor: caniggia » 2015-11-01, 16:28

Czwarty Mustang 4.6 z przebiegiem w granicach 70k w którym rozrząd nadaje się do śmietnika i cudem daje się głowice uratować. W każdym przypadku przyczyną jest wyciśnięcie uszczelek pod napinaczami i brak ciśnienia na nich i na głowicach/rozrządzie. Koszt części to 4600 brutto, oryginał Ford.

Na górę