Miło jest ogłosić wszystkim ze przyszłoroczny MR2013 Z Pragi do Pragi rozpoczyna się 12.08.2013 roku w okolicach Wa-wy
Trasa ma długość 932 km
http://maps.google.pl/maps?saddr=Praga- ... ls&t=m&z=7" onclick="window.open(this.href);return false;
Program (oczywiście na tym etapie może jeszcze się coś zmienić )
11.08 przyjazd uczestników wraz z pokazem Warszawy
12.08 Etap I - wyjazd z okolic Warszawy do Lublina
13.08 Etap II - wyjazd z Lublina do Wieliczki
14.08 Etap III - wyjazd z Wieliczki ---> trasa do Kudowy Zdrój (lub okolice)
15.08 Etap IV - wyjazd z Kudowy(lub okolic) --> przejazd do Skalnego Miasta w Czechach -----> potem przejazd do Pragi ... organizacja Czeski Mustang klub
16.08 Etap V - dzień w Pradze -----> Wieczorem zakończenie rajdu.
17.08 Rozjazd do domów.
Uczestnicy i wpłaty:
Ilość miejsc 50
Uczestnicy wpłacają 600 zł (zaliczka bezzwrotna)
Wpłaty zaliczek są rozłożone na dwie raty tak aby 600 PLN nie stanowiło dla nikogo zbędnego obciążenia. I tak całe zgłoszenie powinno wyglądać tak:
1. od 1 listopada do 31grudnia 2012 wysłanie zgłoszenia (3 zdjęcia + opis auta) na adres info@mustangrace.com.pl oraz wpłata 300 PLN są warunkiem wpisania na listę ( mozna wpłacać jednorazowo 600zł)
2. do 31.01.2013 wpłata II raty 300 PLN.
3. Uczestnik dokonując wpłaty i przesyłając zdjęcia wraz ze zgłoszeniem akceptuje REGULAMIN rajdu
4. O TYM CZY JESTEŚ NA LIŚCIE MR2013 ZALEZY OD KOLEJNOSCI WPŁATY ZALICZKI , A NIE WPISU ZE JESTEM CHĘTNY...
DANE DO PRZELEWU
Mustang Klub Polska
ul. Pl. 18 marca 3m8
78-100 Kołobrzeg
PKO BP
26 1020 4795 0000 9702 0238 4626
w tytule podając /nick z forum/ imię i nazwisko/MR 2013
KOMANDOR RAJDU -Pawlito
Odpowiedzialni za poszczególne odcinki
1. Warszawa - Lublin ---> Mirmal , Horse i CFO
2. Lublin - Wieliczka ----> GPE , Rafał i Sławekw
3. Wieliczka - Kudowa Zdrój - Skalne Miasto - Praga ----> Max , Kuba , Celibad , Stang232 , Pavulon i Czeski Mustang Klub
4. Za kontakt z mediami i ewentualnymi sponsorami -----> Bielek
5. Za przygotowanie graficzne MR2013 , gadżety ----> Hominis i Alustar
6. Książki drogowe -----> Bendzin i Iza
bardzo ważna sprawa !!!!
Jeszcze nie możemy podać chociaz w przyblizeniu kosztu całkowitego udziału w MR2013 dlatego ze nie mamy jeszcze ustalonych dwóch noclegów po stronie czeskiej (Czeski Mustang Klub) do tej pory koszt udziału w MR był sumą kwot za noclegi
Prosze o nie zakładanie listy uczestników ----> lista będzie do wglądu w osobnym temacie i będzie na bieżąco uzupełniana wtedy gdy zgłoszenie i zaliczka zostaną odnotowane
Mustang Race 2013
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2382
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
Re: Mustang Race 2013
W wysyłanym zgłoszeniu na adres info@mustangrace.com.pl wpisywać nick + opis auta + 3 zdjęcia.
Na listę uczestników będą wpisywani tylko ci którzy prześlą kompletne zgłoszenie czyli opis auta , 3 zdjęcia i będzie dokonana wpłata .
Na listę uczestników będą wpisywani tylko ci którzy prześlą kompletne zgłoszenie czyli opis auta , 3 zdjęcia i będzie dokonana wpłata .
- celibad
- Forumowicz
- Posty: 1232
- Rejestracja: 2008-08-26, 09:21
- Model: GT 2015
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: yellow triple
- Kontakt:
Re: Mustang Race 2013
Całkowita ORIENTACYJNA opłata (wliczając zadatek) za udział w Mustang Race 2013 będzie wynosić:
1650 zł dla członków MKP
1800 zł dla pozostałych osób
Opłata nie zawiera noclegu w Warszawie - tutaj każdy organizuje sobie we własnym zakresie
Opłata zawiera :
noclegi na trasie rajdu -LUBLIN, WIELICZKA, KUDOWA i 2x nocleg w PRADZE CZESKIEJ , impreze kończącą MR2013 , koszulki dla załogi, książki drogowe, smycze, identyfikatory oraz numery startowe na samochód.
Na tym etapie organizacji rajdu wysokość opłat za udział w MR może ulec zmianie przy czym może być to zmiana raczej na korzyść uczestników (wraz z pozyskaniem nowych sponsorów).
Opłata dotyczy załogi czyli kierowca + pilot. Opłata jest stała niezależnie od tego czy kierowca jedzie z pilotem czy bez.
Chcielibyśmy zauważyć , ze w tym roku MR będzie trwał prawie tydzień i bedziemy mieli do przejechania około 1000 km , niestety w tej chwili , nie możemy odpowiedzieć Wam czy znajdą się SPONSORZY którzy umilą Wam trase bonami paliwowymi , każdy musi sobie policzyć ile będzie potrzebował kasy na paliwo ....
Mamy jednak nadzieje i robimy wszystko zeby takie bony rozdać na starcie
Mamy w świadomości, że pełen koszt imprezy na załogę to także:
- ok. 800 zł na paliwo,
- ok. 400-500 zł na jedzenie (po uwzględnieniu imprez wliczonych powyżej w cenę),
- ok. 100 zł na autostrady i winiety.
PROSIMY WSZYSTKICH KTÓRZY CHCĄ POJECHAĆ W MR , A JESZCZE SIĘ NIE ZAPISALI , ZEBY NAJPÓZNIEJ DO 31 STYCZNIA TO ZROBIC , PO TYM TERMINIE MUSIMY PODPISAC UMOWY Z HOTELAMI I JEST NAM POTRZEBNA ILOŚĆ OSÓB
1650 zł dla członków MKP
1800 zł dla pozostałych osób
Opłata nie zawiera noclegu w Warszawie - tutaj każdy organizuje sobie we własnym zakresie
Opłata zawiera :
noclegi na trasie rajdu -LUBLIN, WIELICZKA, KUDOWA i 2x nocleg w PRADZE CZESKIEJ , impreze kończącą MR2013 , koszulki dla załogi, książki drogowe, smycze, identyfikatory oraz numery startowe na samochód.
Na tym etapie organizacji rajdu wysokość opłat za udział w MR może ulec zmianie przy czym może być to zmiana raczej na korzyść uczestników (wraz z pozyskaniem nowych sponsorów).
Opłata dotyczy załogi czyli kierowca + pilot. Opłata jest stała niezależnie od tego czy kierowca jedzie z pilotem czy bez.
Chcielibyśmy zauważyć , ze w tym roku MR będzie trwał prawie tydzień i bedziemy mieli do przejechania około 1000 km , niestety w tej chwili , nie możemy odpowiedzieć Wam czy znajdą się SPONSORZY którzy umilą Wam trase bonami paliwowymi , każdy musi sobie policzyć ile będzie potrzebował kasy na paliwo ....
Mamy jednak nadzieje i robimy wszystko zeby takie bony rozdać na starcie
Mamy w świadomości, że pełen koszt imprezy na załogę to także:
- ok. 800 zł na paliwo,
- ok. 400-500 zł na jedzenie (po uwzględnieniu imprez wliczonych powyżej w cenę),
- ok. 100 zł na autostrady i winiety.
PROSIMY WSZYSTKICH KTÓRZY CHCĄ POJECHAĆ W MR , A JESZCZE SIĘ NIE ZAPISALI , ZEBY NAJPÓZNIEJ DO 31 STYCZNIA TO ZROBIC , PO TYM TERMINIE MUSIMY PODPISAC UMOWY Z HOTELAMI I JEST NAM POTRZEBNA ILOŚĆ OSÓB