Produkt do ochrony klasycznych układów paliwowych

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz

ODPOWIEDZ
rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Produkt do ochrony klasycznych układów paliwowych

Post autor: rick » 2013-09-22, 05:12

dzisiejsza benzyna ma alkohol i jest bardzo złe dla naszych starszych samochodów. można używać tego produktu do ochrony

http://www.drivenracingoil.com/news/dro ... -additive/" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
CzyTyTez
Forumowicz
Posty: 456
Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
Silnik: V8 4.6
Kolor: vintage burgundy
Kontakt:

Re: Produkt do ochrony klasycznych układów paliwowych

Post autor: CzyTyTez » 2014-03-30, 21:53

moje misiaczki, czy odpowiednie zobaczymy...

Obrazek

ale leje bo były przez poprzednie lata lane...

a Wy dodajecie?



Awatar użytkownika
yoozeq
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1357
Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
Model: 68,69,69, ..?
Kolor: ładny
Kontakt:

Re: Produkt do ochrony klasycznych układów paliwowych

Post autor: yoozeq » 2014-03-30, 22:17

Ja nie dodawałem ale w tym sezonie chcę to sprawdzić i zaczynam a właśnie zamówiłem takie coś....
http://allegro.pl/wroclaw-millers-oils- ... 88749.html


pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69

Awatar użytkownika
CzyTyTez
Forumowicz
Posty: 456
Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
Silnik: V8 4.6
Kolor: vintage burgundy
Kontakt:

Re: Produkt do ochrony klasycznych układów paliwowych

Post autor: CzyTyTez » 2014-03-30, 22:20

googlując natrafiłem na bliźniaczy temat na... naszym forum ;P
viewtopic.php?f=123&t=6501&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;

i jedna anegdotka:
czytając inne forum natrafiłem na info o koneserze który raz lejąc ów potas, ciapnął go sobie na skaleczony palec, ponoć dalej było zakażenie i amputacja kończyny...
teraz się zastanawiam czy warto ;P



Awatar użytkownika
stang67
Forumowicz
Posty: 1460
Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
Model: 1967 Mustang A-code
Silnik: inny V8
Kolor: Candy Apple Red
Kontakt:

Re: Produkt do ochrony klasycznych układów paliwowych

Post autor: stang67 » 2014-03-31, 08:57

CzyTyTez pisze: i jedna anegdotka:
czytając inne forum natrafiłem na info o koneserze który raz lejąc ów potas, ciapnął go sobie na skaleczony palec, ponoć dalej było zakażenie i amputacja kończyny...
teraz się zastanawiam czy warto ;P
Ostatnio w "Szpitalu" na TVN było jak fryzjer ciachnął się nożyczkami w palec, dalej było zakażenie i amputacja kończyny... więc tak też można.
Jak nie zdezynfekujesz jak się zatniesz to ci się wda zakażenie od czegokolwiek - nie koniecznie od potasu (wtf? :P)
Nie żebym bronił tych dodatków, ale w sumie krojąc chleb też możesz sobie "amputować kończynę" :rotfl:
Takie bredzenie...


_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______
Obrazek
1.1967 Mustang 289-4v V8
2.
1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

Awatar użytkownika
lamina
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1005
Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
Model: GT390 1968
Silnik: inny V8
Kolor: Highland Green
Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Re: Produkt do ochrony klasycznych układów paliwowych

Post autor: lamina » 2014-03-31, 09:36

ja w kazdym starym aucie stosowalem:
https://www.google.pl/search?q=castrol+ ... 1&ie=UTF-8" onclick="window.open(this.href);return false;
dostepny w kazdym oddziale intercars i w wielu innych sklepach, ma fajnie zrobiony dozownik :)..... a cala buteleczka starczy na jakies 250 litrow wachy.



Awatar użytkownika
Brano
Stowarzyszenie MKP
Posty: 204
Rejestracja: 2013-04-07, 14:12
Model: 67 fastback
Silnik: inny V8
Kolor: Czarny

Re: Produkt do ochrony klasycznych układów paliwowych

Post autor: Brano » 2014-03-31, 10:46

ja myślę, że każdy używamy to, co było dostępne - unikat już na stacjach Orlenu nie mają (też go kupowałem), teraz używam, shella (http://www.fhprogress.pl/ochrona-silnik ... shell.html" onclick="window.open(this.href);return false; - całkiem na dole) - tyle że mieli to tylko na jednej stacji a na innych nie wiedzą o istnieniu, kupiłem od razu z 20 butelek - są po 50ml - idealnie na jedno tankowanie. A ten preparat Castrola powyżej mi się podoba, tutaj ja nie wiedziałem o istnieniu :)
Załączniki
millenium shell.jpg
millenium shell.jpg (16.1 KiB) Przejrzano 4145 razy



Awatar użytkownika
CzyTyTez
Forumowicz
Posty: 456
Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
Silnik: V8 4.6
Kolor: vintage burgundy
Kontakt:

Re: Produkt do ochrony klasycznych układów paliwowych

Post autor: CzyTyTez » 2014-03-31, 18:50

tak sobie cicho myślę...

brak lania dodatku może (choć nie musi) wymusić wcześniejszy, powiedzmy o 20 tys. km remont wystukanych gniazd, a więc policzmy...

na 200 km 1 buteleczka,
na 20 000 km 100 buteleczek x 4 zł (w najtańszym wariancie) = 400zł

więc teraz pytanie ile kosztuje upgrade tych gniazd do utwardzonych by dać sobie z tym wszystkim spokój?



Awatar użytkownika
yoozeq
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1357
Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
Model: 68,69,69, ..?
Kolor: ładny
Kontakt:

Re: Produkt do ochrony klasycznych układów paliwowych

Post autor: yoozeq » 2014-03-31, 19:24

Oj więcej... same pierścionki już trochę kosztują no i remont głowicy... docieranie zaworów itd.. pewnie z 1500 położyć trzeba będzie... choć jak ja pytałem to kręcili nosem że kanały wodne itd...


pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Re: Produkt do ochrony klasycznych układów paliwowych

Post autor: caniggia » 2014-04-06, 10:47

Już był o tym temat.
Moje zdanie jest takie, ze lepiej zrobić remont głowicy jak się rozsypie. To odnośnie dodatku zamiast pb.

A odnośnie tematu, Rick nie pisał o dodatku zamiast pb, a dodatku do paliwa w celu ochrony układu paliwowego przed korozją.
Póki co w pl temat za wiele nad nie dotyczy, bo jeszcze nie widziałem stacji z e85, a uszkodzeń układu paliwowego z używania normalnej benzyny również.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Porady techniczne”