
[S197] Jak odblokowac Mustanga
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz
- Stachu_xjr
- Forumowicz
- Posty: 1285
- Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
- Model: GT 2016
- Silnik: V8 5.0
[S197] Jak odblokowac Mustanga
Witam czy jest duży problem z odblokowanie mustanga zeby szybciej jechał , mój ma ograncznik przy jakś 110mph mniejwiecej a czasem przydało by sie na momemt szybciej
co robić (2005r 4.0l)

Ostatnio zmieniony 2009-07-15, 18:40 przez Stachu_xjr, łącznie zmieniany 1 raz.
- SECHUBU
- Forumowicz
- Posty: 140
- Rejestracja: 2009-04-19, 13:07
- Model: S550
- Silnik: V8 5.0
- Lokalizacja:: Wro
- Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk
Wydaje mi się, że Olaf http://mustangklub.pl/profile.php?mode=viewprofile&u=15
będzie mógł pomóc w temacie, bo w poprzednim aucie z USA też miał ograniczenie
będzie mógł pomóc w temacie, bo w poprzednim aucie z USA też miał ograniczenie

Pozdrawiam,
Adam
Adam
- Olaf
- Forumowicz
- Posty: 436
- Rejestracja: 2008-07-09, 21:57
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: królewski błękit : )
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Sechubu - no witaj, nareszcie - kupujesz Mustanga gdzieś, kiedyś? : )
Ogranicznik - generalnie głupi : (
Tzn. ja to próbowałem z Cougarem w wersji USA no i ... nie udało się. W oryginalnym salonie Forda z MĄDRYMI mechanikami którzy wcześniej to robili (i wtedy im się udało!). Wyjasnienie prozaiczne - po prostu nie można było znależć w programie serwisiwym odpowiedniej zakładki "do odkliknięcia". Dwóch mechaników próbowało 1 godz. i ... ni cholery! Wgranie najnowszego softu też nie pomogło! (najpierw trzeba szukać "na starym".) Podejrzewam że wersje europejskie były "łatwo dostępne"/ inny soft, wersja USA "zablokowana".
No ale to nie był Mustang, stąd jest nadzieja!!!
Ogranicznik - generalnie głupi : (
Tzn. ja to próbowałem z Cougarem w wersji USA no i ... nie udało się. W oryginalnym salonie Forda z MĄDRYMI mechanikami którzy wcześniej to robili (i wtedy im się udało!). Wyjasnienie prozaiczne - po prostu nie można było znależć w programie serwisiwym odpowiedniej zakładki "do odkliknięcia". Dwóch mechaników próbowało 1 godz. i ... ni cholery! Wgranie najnowszego softu też nie pomogło! (najpierw trzeba szukać "na starym".) Podejrzewam że wersje europejskie były "łatwo dostępne"/ inny soft, wersja USA "zablokowana".
No ale to nie był Mustang, stąd jest nadzieja!!!
-
- Forumowicz
- Posty: 1647
- Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
- Model: 302HO 1994 rok
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: sapphire blue
- Lokalizacja:: Polska
- Kontakt:
-
- Forumowicz
- Posty: 1647
- Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
- Model: 302HO 1994 rok
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: sapphire blue
- Lokalizacja:: Polska
- Kontakt:
-
- Forumowicz
- Posty: 204
- Rejestracja: 2009-04-12, 11:26
- Model: mustang 1996
- Silnik: V6 3.8
- Kolor: inny
nie wiem czy jest sens zdejmowac bo mocy za malo! nie tyle szybkosc co przyspieszebie bardzej mnie interesuje ale zobaczymy! by jakos polatac trzeba miec wiecej niz 200 kucy a narazie prace trwaja nad wyglądem a wiesz ze w trakcie zawsze jakies koszty dochodza ale zyje nadzeja ze efekt koncowy bedzie godny oko pocieszyc!
- Hans
- Forumowicz
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2008-12-30, 11:18
- Model: 500
- Kolor: Black
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Stachu_xjr, zamiast tego lepiej co innego zrobić. Ja np. wymieniam wlot i filtr powietrza, wydech, oraz podłubię w komputerze co by deczko poprawić parametry mojego dziecka. Nawet o kompresorze mechanicznym myślałem, ale chyba sobie podaruję. Moim zdaniem nie ma sensu to co Ty byś chciał zrobić, ale nie będę się po figaro96 powtarzać.
.::
my other ride is your mom
::.


- Stachu_xjr
- Forumowicz
- Posty: 1285
- Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
- Model: GT 2016
- Silnik: V8 5.0
za filtrem sie rozglądałem K&N w miejsce orginału jest niedostępny u handlarzy tymi filterkami w PL chyba zeby włozyć rure i stozek K&N tylko czy bedzie w porzo wchodził i czy prepływka nie bedzie głupiećHans pisze:Stachu_xjr, zamiast tego lepiej co innego zrobić. Ja np. wymieniam wlot i filtr powietrza, wydech, oraz podłubię w komputerze co by deczko poprawić parametry mojego dziecka. Nawet o kompresorze mechanicznym myślałem, ale chyba sobie podaruję. Moim zdaniem nie ma sensu to co Ty byś chciał zrobić, ale nie będę się po figaro96 powtarzać.
- Magic 2OO
- Forumowicz
- Posty: 138
- Rejestracja: 2008-07-27, 22:14
- Model: Był: '07 GT-C
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: grafit
- Kontakt:
No trzeba założyć komplet, komp daje sobie z tym radę bez problemu, przepływomierz przekładasz oryginalny.Stachu_xjr pisze:za filtrem sie rozglądałem K&N w miejsce orginału jest niedostępny u handlarzy tymi filterkami w PL chyba zeby włozyć rure i stozek K&N tylko czy bedzie w porzo wchodził i czy prepływka nie bedzie głupiećHans pisze:Stachu_xjr, zamiast tego lepiej co innego zrobić. Ja np. wymieniam wlot i filtr powietrza, wydech, oraz podłubię w komputerze
Pozdrawiam - Maciek.
-
- Forumowicz
- Posty: 341
- Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
- Model: 2005 DżiTi
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czrny XTRMNTR
- Lokalizacja:: Koło
- Kontakt:
a to chyba zależy jaki chcesz wsadzić wydech ? Ja się napaliłem na SLP ,posłuchałem dokładnie jak to brzmi no i jest głośny ostry ( wręcz miejscami krzyczyHans pisze: trzeba przy wymianie wydechu także kolektory wymienić. Jeśli się mylę, niech mnie ktoś poprawi.




Ale to chyba nie ten temat

Odnośnie tematu ,jak to mawia Celi "zdjęcia kagańca" to proponuję albo Diablo albo SC lub coś innego ale dedykowanego ,sami czytacie na forum ile problemów mają ludzie z przerobionymi światłami ,robionymi przez fachowców. W mustangu mimo wszystko jest kilka rzeczy elektrycznych/elektronicznych które łatwo zepsuć. Jest kilka rzeczy na które się nawet nie zwróci uwagi ,odkryłem np taki szczegół : wyjmując żarówkę oświetlenia bagażnika i wkładając ją spowrotem - nie pali się ,trzeba zamknąć i otworzyć klapę. Jest to zabezpieczenie żeby nie zrobić zwarcia o które łatwo przy żarówkach rurkowych. Działa to też w drugą stronę ,zastępując tą żarówkę LED'em nie będzie się zapalać wcale.
Jest to szczegół ale takich drobiazgów masa może być w mustangu ,dlatego odradzam ,elektryków itd chyba że na prawdę wiedzą o co chodzi w elektryce/elektronice naszych aut ale wiemy że masa z nich nie ma pojęcia - stąd problemy z oświetleniem zewnętrznym.
Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/
- Hans
- Forumowicz
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2008-12-30, 11:18
- Model: 500
- Kolor: Black
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
alfatech, coś takiego miałem na myśli: http://www.shelbyshop.com.au/p-23-shelb ... haust.aspx 

.::
my other ride is your mom
::.


-
- Forumowicz
- Posty: 129
- Rejestracja: 2008-10-08, 15:13
- Model: V6 2005
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Srebrny
- Kontakt:
Według mnie w żadnych wypadku nie musisz zmieniać kolektorów - bo niby czemu? Takie zestawy jak ten na fotce, albo się montuje od razu do oryginalnych kolektorów, albo trzeba uciąć rurę przed katalizatorami i tam je dostawić - kiedyś się na to szykowałem i pytałem - ale obraziłem się, że kurs dolara wzrósł 
