[S197] Jak odblokowac Mustanga

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Stachu_xjr
Forumowicz
Posty: 1285
Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
Model: GT 2016
Silnik: V8 5.0

[S197] Jak odblokowac Mustanga

Post autor: Stachu_xjr » 2009-04-19, 13:29

Witam czy jest duży problem z odblokowanie mustanga zeby szybciej jechał , mój ma ograncznik przy jakś 110mph mniejwiecej a czasem przydało by sie na momemt szybciej :hyhy: co robić (2005r 4.0l)
Ostatnio zmieniony 2009-07-15, 18:40 przez Stachu_xjr, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
SECHUBU
Forumowicz
Posty: 140
Rejestracja: 2009-04-19, 13:07
Model: S550
Silnik: V8 5.0
Lokalizacja:: Wro
Stajnia: Stajnia Dolny Śląsk

Post autor: SECHUBU » 2009-04-19, 13:46

Wydaje mi się, że Olaf http://mustangklub.pl/profile.php?mode=viewprofile&u=15
będzie mógł pomóc w temacie, bo w poprzednim aucie z USA też miał ograniczenie :D


Pozdrawiam,
Adam

Awatar użytkownika
Olaf
Forumowicz
Posty: 436
Rejestracja: 2008-07-09, 21:57
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: królewski błękit : )
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Olaf » 2009-04-20, 11:48

Sechubu - no witaj, nareszcie - kupujesz Mustanga gdzieś, kiedyś? : )

Ogranicznik - generalnie głupi : (
Tzn. ja to próbowałem z Cougarem w wersji USA no i ... nie udało się. W oryginalnym salonie Forda z MĄDRYMI mechanikami którzy wcześniej to robili (i wtedy im się udało!). Wyjasnienie prozaiczne - po prostu nie można było znależć w programie serwisiwym odpowiedniej zakładki "do odkliknięcia". Dwóch mechaników próbowało 1 godz. i ... ni cholery! Wgranie najnowszego softu też nie pomogło! (najpierw trzeba szukać "na starym".) Podejrzewam że wersje europejskie były "łatwo dostępne"/ inny soft, wersja USA "zablokowana".

No ale to nie był Mustang, stąd jest nadzieja!!!



Awatar użytkownika
celibad
Członek Honorowy MKP
Posty: 1232
Rejestracja: 2008-08-26, 09:21
Model: GT 2015
Silnik: V8 5.0
Kolor: yellow triple
Kontakt:

Post autor: celibad » 2009-04-20, 13:06

nie ma problemu ze zdjęciem .... diablo predator dedykowany do auta i nie ma kaganca


"najlepszym lekiem na wszystkie problemy jest zwykła woda. dwie krople na szklankę wódki i wszystko przechodzi jak ręką odjął"

Jak mam czas to leże i odpoczywam, a jak nie mam czasu to tylko leże.

ObrazekObrazek

Alexander25
Forumowicz
Posty: 1647
Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
Model: 302HO 1994 rok
Silnik: V8 5.0
Kolor: sapphire blue
Lokalizacja:: Polska
Kontakt:

Post autor: Alexander25 » 2009-04-20, 13:36

mi zdjeli ogranicznik za 300zl :)



figaro96
Forumowicz
Posty: 204
Rejestracja: 2009-04-12, 11:26
Model: mustang 1996
Silnik: V6 3.8
Kolor: inny

Post autor: figaro96 » 2009-04-20, 22:33

siemka! mozecie cos wiecej dopisac o zdejmowaniu kaganca?



Alexander25
Forumowicz
Posty: 1647
Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
Model: 302HO 1994 rok
Silnik: V8 5.0
Kolor: sapphire blue
Lokalizacja:: Polska
Kontakt:

Post autor: Alexander25 » 2009-04-20, 23:24

jedziesz do dobrego elektryka samochodowego/elektronika i placisz w Warszawie 200 zl wzwyz poza sama Warszawa tak 150-200 i zdjeta odcinka:)



figaro96
Forumowicz
Posty: 204
Rejestracja: 2009-04-12, 11:26
Model: mustang 1996
Silnik: V6 3.8
Kolor: inny

Post autor: figaro96 » 2009-04-21, 13:17

nie wiem czy jest sens zdejmowac bo mocy za malo! nie tyle szybkosc co przyspieszebie bardzej mnie interesuje ale zobaczymy! by jakos polatac trzeba miec wiecej niz 200 kucy a narazie prace trwaja nad wyglądem a wiesz ze w trakcie zawsze jakies koszty dochodza ale zyje nadzeja ze efekt koncowy bedzie godny oko pocieszyc!



Awatar użytkownika
Hans
Forumowicz
Posty: 1028
Rejestracja: 2008-12-30, 11:18
Model: 500
Kolor: Black
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Hans » 2009-04-21, 13:38

Stachu_xjr, zamiast tego lepiej co innego zrobić. Ja np. wymieniam wlot i filtr powietrza, wydech, oraz podłubię w komputerze co by deczko poprawić parametry mojego dziecka. Nawet o kompresorze mechanicznym myślałem, ale chyba sobie podaruję. Moim zdaniem nie ma sensu to co Ty byś chciał zrobić, ale nie będę się po figaro96 powtarzać.


.:: :evil: my other ride is your mom :evil: ::.

Awatar użytkownika
Stachu_xjr
Forumowicz
Posty: 1285
Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
Model: GT 2016
Silnik: V8 5.0

Post autor: Stachu_xjr » 2009-04-21, 20:27

Hans pisze:Stachu_xjr, zamiast tego lepiej co innego zrobić. Ja np. wymieniam wlot i filtr powietrza, wydech, oraz podłubię w komputerze co by deczko poprawić parametry mojego dziecka. Nawet o kompresorze mechanicznym myślałem, ale chyba sobie podaruję. Moim zdaniem nie ma sensu to co Ty byś chciał zrobić, ale nie będę się po figaro96 powtarzać.
za filtrem sie rozglądałem K&N w miejsce orginału jest niedostępny u handlarzy tymi filterkami w PL chyba zeby włozyć rure i stozek K&N tylko czy bedzie w porzo wchodził i czy prepływka nie bedzie głupieć



Awatar użytkownika
Hans
Forumowicz
Posty: 1028
Rejestracja: 2008-12-30, 11:18
Model: 500
Kolor: Black
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Hans » 2009-04-21, 20:52

Prawdopodobnie, ale muszę się upewnić zaglądając mojemu autku między kółka :] :hyhy: trzeba przy wymianie wydechu także kolektory wymienić. Jeśli się mylę, niech mnie ktoś poprawi.


.:: :evil: my other ride is your mom :evil: ::.

Awatar użytkownika
Magic 2OO
Forumowicz
Posty: 138
Rejestracja: 2008-07-27, 22:14
Model: Był: '07 GT-C
Silnik: V8 4.6
Kolor: grafit
Kontakt:

Post autor: Magic 2OO » 2009-04-21, 21:13

Stachu_xjr pisze:
Hans pisze:Stachu_xjr, zamiast tego lepiej co innego zrobić. Ja np. wymieniam wlot i filtr powietrza, wydech, oraz podłubię w komputerze
za filtrem sie rozglądałem K&N w miejsce orginału jest niedostępny u handlarzy tymi filterkami w PL chyba zeby włozyć rure i stozek K&N tylko czy bedzie w porzo wchodził i czy prepływka nie bedzie głupieć
No trzeba założyć komplet, komp daje sobie z tym radę bez problemu, przepływomierz przekładasz oryginalny.


Pozdrawiam - Maciek.

alfatech
Forumowicz
Posty: 341
Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
Model: 2005 DżiTi
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czrny XTRMNTR
Lokalizacja:: Koło
Kontakt:

Post autor: alfatech » 2009-04-22, 09:21

Hans pisze: trzeba przy wymianie wydechu także kolektory wymienić. Jeśli się mylę, niech mnie ktoś poprawi.
a to chyba zależy jaki chcesz wsadzić wydech ? Ja się napaliłem na SLP ,posłuchałem dokładnie jak to brzmi no i jest głośny ostry ( wręcz miejscami krzyczy :) ) ale do zaakceptowania tzn nie męczy :hyhy: ............. no i tam nic z kolektorami się nie robi ,wywalasz stare tłumiki końcowe i wsadzasz nowe już nie tłumiki :P cena też przyzwoita ......... więc :hyhy:
Ale to chyba nie ten temat :rotfl:

Odnośnie tematu ,jak to mawia Celi "zdjęcia kagańca" to proponuję albo Diablo albo SC lub coś innego ale dedykowanego ,sami czytacie na forum ile problemów mają ludzie z przerobionymi światłami ,robionymi przez fachowców. W mustangu mimo wszystko jest kilka rzeczy elektrycznych/elektronicznych które łatwo zepsuć. Jest kilka rzeczy na które się nawet nie zwróci uwagi ,odkryłem np taki szczegół : wyjmując żarówkę oświetlenia bagażnika i wkładając ją spowrotem - nie pali się ,trzeba zamknąć i otworzyć klapę. Jest to zabezpieczenie żeby nie zrobić zwarcia o które łatwo przy żarówkach rurkowych. Działa to też w drugą stronę ,zastępując tą żarówkę LED'em nie będzie się zapalać wcale.
Jest to szczegół ale takich drobiazgów masa może być w mustangu ,dlatego odradzam ,elektryków itd chyba że na prawdę wiedzą o co chodzi w elektryce/elektronice naszych aut ale wiemy że masa z nich nie ma pojęcia - stąd problemy z oświetleniem zewnętrznym.


Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/

Awatar użytkownika
Hans
Forumowicz
Posty: 1028
Rejestracja: 2008-12-30, 11:18
Model: 500
Kolor: Black
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Hans » 2009-04-22, 10:12

alfatech, coś takiego miałem na myśli: http://www.shelbyshop.com.au/p-23-shelb ... haust.aspx :hyhy:


.:: :evil: my other ride is your mom :evil: ::.

kuczko
Forumowicz
Posty: 129
Rejestracja: 2008-10-08, 15:13
Model: V6 2005
Silnik: V6 4.0
Kolor: Srebrny
Kontakt:

Post autor: kuczko » 2009-04-22, 10:17

Według mnie w żadnych wypadku nie musisz zmieniać kolektorów - bo niby czemu? Takie zestawy jak ten na fotce, albo się montuje od razu do oryginalnych kolektorów, albo trzeba uciąć rurę przed katalizatorami i tam je dostawić - kiedyś się na to szykowałem i pytałem - ale obraziłem się, że kurs dolara wzrósł ;)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Porady techniczne”