hamulce/lozyska/polosie

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz

caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2010-04-09, 12:19

bieżnią zewnętrzną łożyska jest piasta z tego wynika, dlatego nie da się wymienić.

zamówiłem komplet piast i łożysk na tył, wczoraj kumpel podjechał moim poprzednim, u niego nic nie puka/stuka a na piastach i łożyskach z tyłu 0 luzu. to u mnie jak w jakimś dezelu w porównaniu do niego, a przbieg podobny. zastanawiam się co może mieć wpływ...
w USA na forum znalazłem kilka przypadków że ludzie po 20kmil mieli wszystkie łożyska do wymiany, inni piszą że nawet po 100kmil 0 luzu... ameryka panie...



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2010-04-16, 21:06

z tyłu doszedłem już, tlumik mi stukał, na niektórych dziurach wpadał w takie wibracje ze na odległość 2 cm potrafił skakać...



ODPOWIEDZ

Wróć do „Porady techniczne”