[S197] Błąd AirBag B2295 LFC 23

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
tomec
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2009-06-10, 22:25
Model: Shelby GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: performance white
Kontakt:

[S197] Błąd AirBag B2295 LFC 23

Post autor: tomec » 2010-08-24, 11:12

Pojawił mi się ostatnio błąd poduszek, co ciekawsze kontrolka zaczęła świecić podczas przeglądu w stacji diagnostycznej, ale mniejsza o to...

Jeśli dobrze mi jakiś dziwny komp przeczytał to jest to B2295, a migająca kontrolka Airbag pokazuje 23. Z tego co znalazłem w necie wskazuje na błąd poduszki bocznej pasażera, zalecany "Pinpoint Test L", to chyba z tego: "Pinpoint Tests — Airbag Supplemental Restraint System (SRS)".
No i trochę utknąłem... wtyczka się nie rozłączyła, oglądałem. Tego testu znaleźć nie mogę, może ktoś ma opis co to za test i co zalecają sprawdzić?

a może jeszcze jakieś inne pomysły lub sugestie? Wkurza mnie to strasznie jak mi coś nie działa :zly:



andronik
Członek Honorowy MKP
Posty: 398
Rejestracja: 2008-07-08, 10:29
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Black Metal
Kontakt:

Post autor: andronik » 2010-08-24, 11:59

U Ciebie jest kod 23, tutaj opisują bład 22, ale może coś Ci to pomoże http://www.stangnet.com/images/stories/ ... -10-03.pdf


Pozdrawiam,
Tomek

[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]

Awatar użytkownika
tomec
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2009-06-10, 22:25
Model: Shelby GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: performance white
Kontakt:

Post autor: tomec » 2010-08-24, 12:09

No właśnie przed chwilą też to znalazłem, jest też drugi TSB 09-8-7 prawie taki sam opis, ale już piszą chyba o większej ilości aut i właśnie błedach 22 i 23.

Gdy tylko będzie chwila (i nie będzie padać) wyjmę siedzenie i dokładnie to obejrzę.



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2010-08-25, 19:50

mi sie przerwał (przetarł o suwaka) kabel pod spodem pod siedzieniem pasażera i miałem błąd czujnika zapięcia pasów.



Awatar użytkownika
tomec
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2009-06-10, 22:25
Model: Shelby GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: performance white
Kontakt:

Post autor: tomec » 2010-08-28, 13:25

dzisiaj wyciągnąłem fotel pasażera. Niestety, wszystko wygląda tak jak powinno, wiązka nigdzie nie uszkodzona. Oglądałem dokładnie...

Ktoś ma jeszcze jakiś pomysł, gdzie szukać przyczyny świecenia poduszki?



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2010-08-28, 14:31

u mnie tez nie bylo widac, dopiero po odwinieciu wszystkich kabli zobaczylem.

W takim razie nie pozostaje Ci nic innego jak sciagnac serwisowke (jest link w poradach technicznych) i zrobic pinpoint test, czyli nic innego jak badanie przejsc pomiedzy pinami.



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2010-08-28, 15:26

u mnie byl przetarty, a u Ciebie moze byc np izolacja cala, a przewod w srodku moze byc przerwany.



Awatar użytkownika
tomec
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2009-06-10, 22:25
Model: Shelby GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: performance white
Kontakt:

Post autor: tomec » 2010-08-29, 18:34

No właśnie nie mogę znaleźć tego pinpoint test, podobno do tego jest pinpoint test L, ale nigdzie go nie moge znalezc :/

a wiesz moze jaka opornosc powinna miec sama poduszka? mierzylem i pokazywalo mi praktycznie 0 Ohm, niewiem czy ma jakies zwarcie czy to prawidlowe...



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2010-08-29, 19:27

jest ten test, szukaj dobrze, a jak nie znajdziesz daj maila na priv to ci podesle.

Opornosci airbaga nie powinno sie mierzyc, bo sie moze to zle skonczyc...

Podepnij zamiast airbaga opornik 1-2ohm i zobacz czy blad zniknie, jak tak to cos z airbagiem.



caniggia
Stowarzyszenie MKP
Posty: 3868
Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
Model: Mustang GT 4.6 Turbo
Silnik: V8 4.6
Kolor: satin silver

Post autor: caniggia » 2010-08-29, 19:28

jest ten test, szukaj dobrze, a jak nie znajdziesz daj maila na priv to ci podesle.

Opornosci airbaga nie powinno sie mierzyc, bo sie moze to zle skonczyc...

Podepnij zamiast airbaga opornik 1-2ohm i zobacz czy blad zniknie, jak tak to cos z airbagiem.



Awatar użytkownika
tomec
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2009-06-10, 22:25
Model: Shelby GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: performance white
Kontakt:

Post autor: tomec » 2010-08-29, 23:56

wiem ze mierzenie to ryzyko, ale już desperacja mnie dopadała...
próbowałem podpiąć obciążenie, ale możliwe że podpiąłem za duże, bo chyba 4,7 Ohm. sugerowałem się tym co znalazłem na jakimś amerykańskim forum że fordowski serwisowy terminator ma 7 Ohm, ale ktoś pisał że czasami nie wystarcza i trzeba mniej. muszę spróbować właśnie z takim rzędu 1-2, no i testy z manuala

no faktycznie, są testy, widac kiepsko szukałem :wstyd:
caniggia, jestes wielki!



ODPOWIEDZ

Wróć do „Porady techniczne”