Ostatnio widziałem w Wawie srebrnego GT który tak chyba miał zrobione, bardzo dobry efekt, ale skuterem akurat pomykałem i nie zdołałem go złapać i wypytać co i jak
Przed rejestracją zamiana świateł etc.
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz
- Magic 2OO
- Forumowicz
- Posty: 138
- Rejestracja: 2008-07-27, 22:14
- Model: Był: '07 GT-C
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: grafit
- Kontakt:
[quote:c0502f6428="Olaf"]No z diodami z tyłu jako kierunki "przebijające czerwony kosz" to fajny pomysł[/quote:c0502f6428]
Ostatnio widziałem w Wawie srebrnego GT który tak chyba miał zrobione, bardzo dobry efekt, ale skuterem akurat pomykałem i nie zdołałem go złapać i wypytać co i jak
Natomiast częstotliwość miał dobrą, znaczy dobrze to wykombinował.
Ostatnio widziałem w Wawie srebrnego GT który tak chyba miał zrobione, bardzo dobry efekt, ale skuterem akurat pomykałem i nie zdołałem go złapać i wypytać co i jak
Pozdrawiam - Maciek.
[quote:5ab00460a2="alfatech"]Ciekawe te ledy ............... ale to nie są HP to jakieś SMD ja myślałem o takich i takie mam teraz w lampach z tyłu w Cougarze
[url=http://www.netsun.republika.pl/ba15s/BA ... g:2x1lhmi9]Obrazek[/url:2x1lhmi9]
a wtyczki przerabiałeś czy masz oryginalne ?[/quote:5ab00460a2]
Ściągnąłem te żarówki z USA i niewiele się różnią w świeceniu od tych polskich 30 ledowych choinek. Przy tych polskich światło jest ostrzejsze ale nie rozkłada się równomiernie po kloszu przy tych ze zdjęcia jest bledsze ale troszkę lepiej pokrywa klosz - w sumie to nie wiem które lepsze
[url=http://www.netsun.republika.pl/ba15s/BA ... g:2x1lhmi9]Obrazek[/url:2x1lhmi9]
a wtyczki przerabiałeś czy masz oryginalne ?[/quote:5ab00460a2]
Ściągnąłem te żarówki z USA i niewiele się różnią w świeceniu od tych polskich 30 ledowych choinek. Przy tych polskich światło jest ostrzejsze ale nie rozkłada się równomiernie po kloszu przy tych ze zdjęcia jest bledsze ale troszkę lepiej pokrywa klosz - w sumie to nie wiem które lepsze
[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89
Best 1/4 ET 12,89
-
andronik
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 398
- Rejestracja: 2008-07-08, 10:29
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Black Metal
- Kontakt:
Znalazłem coś takiego https://www.europasvt.com/MUSTANG_PARTS ... U_127.html - przerywacz i niby do roczników od 2005. Więc może jednak sterowanie kierunkami jest po staremu, na przekaźniku. 
Pozdrawiam,
Tomek
[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]
Tomek
[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]
[quote:3fda75b115="andronik"]Znalazłem coś takiego https://www.europasvt.com/MUSTANG_PARTS ... U_127.html" onclick="window.open(this.href);return false; - przerywacz i niby do roczników od 2005. Więc może jednak sterowanie kierunkami jest po staremu, na przekaźniku.
[/quote:3fda75b115]
hmm .. kurde pokazali by go z frontu, żeby były opisy można by go wtedy spróbowac jakoś namierzyć.
Mam schemat instalacji z Haynsa i tam nie widać żadnego blinkera
Bedzie u mnie elektryk w sobotę polukamy tu i tam i bedziemy znowu próbować z opornikami.
hmm .. kurde pokazali by go z frontu, żeby były opisy można by go wtedy spróbowac jakoś namierzyć.
Mam schemat instalacji z Haynsa i tam nie widać żadnego blinkera
Bedzie u mnie elektryk w sobotę polukamy tu i tam i bedziemy znowu próbować z opornikami.
[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89
Best 1/4 ET 12,89
-
andronik
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 398
- Rejestracja: 2008-07-08, 10:29
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Black Metal
- Kontakt:
[quote:72febd04c9="SeaBiscuit"]kurde pokazali by go z frontu, żeby były opisy można by go wtedy spróbowac jakoś namierzyć.[/quote:72febd04c9]
Właśnie o tym samym myślałem, żeby chociaż nr części było widać. Ciekawe jest też, że to jest oryginał od Motorcrafta.
Może do nich napisać, że zgubiłem, albo nie odstałem instrukcji montażu wtedy może by coś podesłali.
Właśnie o tym samym myślałem, żeby chociaż nr części było widać. Ciekawe jest też, że to jest oryginał od Motorcrafta.
Może do nich napisać, że zgubiłem, albo nie odstałem instrukcji montażu wtedy może by coś podesłali.
Pozdrawiam,
Tomek
[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]
Tomek
[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]
- celibad
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1232
- Rejestracja: 2008-08-26, 09:21
- Model: GT 2015
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: yellow triple
- Kontakt:
-
andronik
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 398
- Rejestracja: 2008-07-08, 10:29
- Model: GT 2005
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Black Metal
- Kontakt:
No to piszemy - w Couagarze wsadziłem LEDy w kierunki, a żeby miganie było normalne zmieniłem pojemność kondensatora z pary RC, która sterowała czasem pracy przekażnika. Chciałem podobną rzecz zrobić w Mustangu, ale podobno tu nie ma przekaźnika tylko sygnał jet gdzieś w ECU generowany, a sam dźwięk wydobywa się z głośniczka (tak pisał [b:740b602666]SeaBiscuit[/b:740b602666]).
Dzisiaj ta teoria się podłamała, ponieważ znalazłem moduł przerywacza. Pytanie jak jest naprawdę i jak najlepiej przerobić elektrykę żeby wsadzić LEDy do kierunkowskazów.
Dzisiaj ta teoria się podłamała, ponieważ znalazłem moduł przerywacza. Pytanie jak jest naprawdę i jak najlepiej przerobić elektrykę żeby wsadzić LEDy do kierunkowskazów.
Pozdrawiam,
Tomek
[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]
Tomek
[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]
[quote:81c23ba04f="celibad"]moduł może znalazłeś , ale na płycie jest powiązane ze stopem i tego nie zlikwidujesz , myśle ze szkoda czasu , wyjmij zarówkę orginalną i niech sobie świeci w bagazniku a w lampe włóż Ledke , bedzie migało ok[/quote:81c23ba04f]
Ja tak zrobiłem tyle że odciekłem stopy z kierunkami bo mi wtyczki były potrzebne, kierunki pociągnąłem z frontu no i migało szybciej miało prawo bo przecież oryginały były odcięte. Kupiłem oporniki 50 ohm i chciałem podłączyć w te odcięte oryginalne a tu dupa sygnał kierunku z nich zniknął
Ja tak zrobiłem tyle że odciekłem stopy z kierunkami bo mi wtyczki były potrzebne, kierunki pociągnąłem z frontu no i migało szybciej miało prawo bo przecież oryginały były odcięte. Kupiłem oporniki 50 ohm i chciałem podłączyć w te odcięte oryginalne a tu dupa sygnał kierunku z nich zniknął
[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89
Best 1/4 ET 12,89
-
malutki_567
- Posty: 2
- Rejestracja: 2008-08-23, 21:53
[quote:81d60af80e="SeaBiscuit"]Można też zakupić w Anglii europejskie tyły ale mi się nie podobają[/quote:81d60af80e]
Kwestia gustu - moim zdaniem wyglądają lnawet epiej niż oryginalne (w których drażni mnie mały, przeroczysty kawałek plastiku czyli światła cofania - calusieńkie czerwone byłyby OK), szczególnie w wersjach z pasami idącymi przez całą karoserię pasami (racing stripes). Odpowiednie rezystorki mają wbudowane więc problem częstotliwości mrygania odpada. Zaletą jest także używanie standardowych, europejskich dwuwłóknowych żarówek 5/21W.
Znam w Polsce jedno auta z takimi światłami (Shelby GT500KR, niebieskie, niestety nie moje
) i uważam, że wygląda zajefajnie. Spróbuję jutro zrobić zdjęcie i wkleić.
Układ konwertujący światła z amerykańskiego na europejski robi się na kilku przekaźnikach i podłącza bezpośrednio do reflektorów z tyłu, jedyne co trzeba przeciągnąć to +12V włączające przeciwmgielne oraz (jeżeli ktoś nie ma w bagażniku) +12V grubym kablem bezpośrednio z akumulatora (żeby nie popalić fabrycznej instalacji środkowego światła stop). Jako sygnały wejściowe wykorzystuje się wszystkie trzy stopy (lewy, środkoy, prawy), zaś na wyjściu dostajemy europejskie kierunkowskazy i stopy.
I tyle.
Kwestia gustu - moim zdaniem wyglądają lnawet epiej niż oryginalne (w których drażni mnie mały, przeroczysty kawałek plastiku czyli światła cofania - calusieńkie czerwone byłyby OK), szczególnie w wersjach z pasami idącymi przez całą karoserię pasami (racing stripes). Odpowiednie rezystorki mają wbudowane więc problem częstotliwości mrygania odpada. Zaletą jest także używanie standardowych, europejskich dwuwłóknowych żarówek 5/21W.
Znam w Polsce jedno auta z takimi światłami (Shelby GT500KR, niebieskie, niestety nie moje
Układ konwertujący światła z amerykańskiego na europejski robi się na kilku przekaźnikach i podłącza bezpośrednio do reflektorów z tyłu, jedyne co trzeba przeciągnąć to +12V włączające przeciwmgielne oraz (jeżeli ktoś nie ma w bagażniku) +12V grubym kablem bezpośrednio z akumulatora (żeby nie popalić fabrycznej instalacji środkowego światła stop). Jako sygnały wejściowe wykorzystuje się wszystkie trzy stopy (lewy, środkoy, prawy), zaś na wyjściu dostajemy europejskie kierunkowskazy i stopy.
I tyle.
[quote:e5b7c9d328="malutki_567"][quote:e5b7c9d328="SeaBiscuit"]Można też zakupić w Anglii europejskie tyły ale mi się nie podobają[/quote:e5b7c9d328]
Kwestia gustu - moim zdaniem wyglądają lnawet epiej niż oryginalne (w których drażni mnie mały, przeroczysty kawałek plastiku czyli światła cofania - calusieńkie czerwone byłyby OK), szczególnie w wersjach z pasami idącymi przez całą karoserię pasami (racing stripes). Odpowiednie rezystorki mają wbudowane więc problem częstotliwości mrygania odpada. Zaletą jest także używanie standardowych, europejskich dwuwłóknowych żarówek 5/21W.
Znam w Polsce jedno auta z takimi światłami (Shelby GT500KR, niebieskie, niestety nie moje
) i uważam, że wygląda zajefajnie. Spróbuję jutro zrobić zdjęcie i wkleić.
Układ konwertujący światła z amerykańskiego na europejski robi się na kilku przekaźnikach i podłącza bezpośrednio do reflektorów z tyłu, jedyne co trzeba przeciągnąć to +12V włączające przeciwmgielne oraz (jeżeli ktoś nie ma w bagażniku) +12V grubym kablem bezpośrednio z akumulatora (żeby nie popalić fabrycznej instalacji środkowego światła stop). Jako sygnały wejściowe wykorzystuje się wszystkie trzy stopy (lewy, środkoy, prawy), zaś na wyjściu dostajemy europejskie kierunkowskazy i stopy.
I tyle.[/quote:e5b7c9d328]
Chciałbym zobaczyć schemat do tego albo zdjęcia co gdzie się podłącza. Z tego co pamiętam elektryk miał problem bo stopy i kierunki były sterowane jedne masą inne plusem.
Egon - swoje lampy dostałeś wraz z przekaźnikami i cała wiązką?
Kwestia gustu - moim zdaniem wyglądają lnawet epiej niż oryginalne (w których drażni mnie mały, przeroczysty kawałek plastiku czyli światła cofania - calusieńkie czerwone byłyby OK), szczególnie w wersjach z pasami idącymi przez całą karoserię pasami (racing stripes). Odpowiednie rezystorki mają wbudowane więc problem częstotliwości mrygania odpada. Zaletą jest także używanie standardowych, europejskich dwuwłóknowych żarówek 5/21W.
Znam w Polsce jedno auta z takimi światłami (Shelby GT500KR, niebieskie, niestety nie moje
Układ konwertujący światła z amerykańskiego na europejski robi się na kilku przekaźnikach i podłącza bezpośrednio do reflektorów z tyłu, jedyne co trzeba przeciągnąć to +12V włączające przeciwmgielne oraz (jeżeli ktoś nie ma w bagażniku) +12V grubym kablem bezpośrednio z akumulatora (żeby nie popalić fabrycznej instalacji środkowego światła stop). Jako sygnały wejściowe wykorzystuje się wszystkie trzy stopy (lewy, środkoy, prawy), zaś na wyjściu dostajemy europejskie kierunkowskazy i stopy.
I tyle.[/quote:e5b7c9d328]
Chciałbym zobaczyć schemat do tego albo zdjęcia co gdzie się podłącza. Z tego co pamiętam elektryk miał problem bo stopy i kierunki były sterowane jedne masą inne plusem.
Egon - swoje lampy dostałeś wraz z przekaźnikami i cała wiązką?
[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89
Best 1/4 ET 12,89
-
malutki_567
- Posty: 2
- Rejestracja: 2008-08-23, 21:53
[quote:1f4a4ee585="SeaBiscuit"]Chciałbym zobaczyć schemat do tego albo zdjęcia co gdzie się podłącza. Z tego co pamiętam elektryk miał problem bo stopy i kierunki były sterowane jedne masą inne plusem.[/quote:1f4a4ee585]
Nie ma sprawy, jak wrócę do kraju (za tydzień, po Hiszpanii się teraz bujam) rozrysuję, zeskanuję i prześlę. Sam to wymyśliłem i założyłem właśnie w tym Shelby GT500, o którym pisałem.
Nie ma sprawy, jak wrócę do kraju (za tydzień, po Hiszpanii się teraz bujam) rozrysuję, zeskanuję i prześlę. Sam to wymyśliłem i założyłem właśnie w tym Shelby GT500, o którym pisałem.
[quote:d5dba19f01="malutki_567"][quote:d5dba19f01="SeaBiscuit"]Chciałbym zobaczyć schemat do tego albo zdjęcia co gdzie się podłącza. Z tego co pamiętam elektryk miał problem bo stopy i kierunki były sterowane jedne masą inne plusem.[/quote:d5dba19f01]
Nie ma sprawy, jak wrócę do kraju (za tydzień, po Hiszpanii się teraz bujam) rozrysuję, zeskanuję i prześlę. Sam to wymyśliłem i założyłem właśnie w tym Shelby GT500, o którym pisałem.[/quote:d5dba19f01]
No to super - czekam z niecierpliwością
Nie ma sprawy, jak wrócę do kraju (za tydzień, po Hiszpanii się teraz bujam) rozrysuję, zeskanuję i prześlę. Sam to wymyśliłem i założyłem właśnie w tym Shelby GT500, o którym pisałem.[/quote:d5dba19f01]
No to super - czekam z niecierpliwością
[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89
Best 1/4 ET 12,89
-
alfatech
- Forumowicz
- Posty: 342
- Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
- Model: 2005 DżiTi
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czrny XTRMNTR
- Lokalizacja:: Koło
- Kontakt:
[quote:ac7f38b0a3="malutki_567"]Nie ma sprawy, jak wrócę do kraju (za tydzień, po Hiszpanii się teraz bujam) rozrysuję, zeskanuję i prześlę. Sam to wymyśliłem i założyłem właśnie w tym Shelby GT500, o którym pisałem.[/quote:ac7f38b0a3] również jestem bardzo ciekaw ........... myślę że inni też tylko są nieśmiali i nic nie piszą 
Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/
-
Anonymous
witam. nie mogę się doczekać tego opisu.
Od czerwca jeżdze stangiem 2 letnim na oryginalnych US światłach i tylko czekam aż mnie zhaltują. Na razie nie miałem jeszcze kontroli - czas pokaże.
podoba mi sie pomysł z przerobieniem skrajnych tylnych odblasków na migacze. Swoją drogą te obok można by przerobić na P. M. Wszystko wymaga jednak poważnej interwencji elektryka (czego chciałbym uniknąć). Ingerencja w wygląd tylnych lamp odpada (włącznie ze zmianą cofek na migi) - wolę ryzykować. Układ konwertujący światła brzmi ciekawie ale mało realnie - nie mogę sie jednak doczekać.
pytanie 1. co z przerabianiem przednich migów (pulsujące pozycyjne).
pytanie 2. co jak sie ktoś przy .... do świateł? - zabierają odwód za pokwitowaniem i można jechać. Czy też
zabierają i stanga trzeba wciągać na lawete i wieść do mechanika??
RA
Od czerwca jeżdze stangiem 2 letnim na oryginalnych US światłach i tylko czekam aż mnie zhaltują. Na razie nie miałem jeszcze kontroli - czas pokaże.
podoba mi sie pomysł z przerobieniem skrajnych tylnych odblasków na migacze. Swoją drogą te obok można by przerobić na P. M. Wszystko wymaga jednak poważnej interwencji elektryka (czego chciałbym uniknąć). Ingerencja w wygląd tylnych lamp odpada (włącznie ze zmianą cofek na migi) - wolę ryzykować. Układ konwertujący światła brzmi ciekawie ale mało realnie - nie mogę sie jednak doczekać.
pytanie 1. co z przerabianiem przednich migów (pulsujące pozycyjne).
pytanie 2. co jak sie ktoś przy .... do świateł? - zabierają odwód za pokwitowaniem i można jechać. Czy też
RA

