Kompresor Kenne Bell i Whipple Jaki Wybrac ??

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz

Awatar użytkownika
PMN
Młodszy Forumowicz
Posty: 58
Rejestracja: 2008-10-03, 23:59
Model: Shelby GT500
Silnik: V8 5.4
Kolor: performance white/blue

Post autor: PMN » 2010-01-05, 18:02

Rafał, Twoje auto, poza brakiem numeru CSM, nadmuchu tylnych hamulcy, innymi pasami i kilkoma innymi tak naprawdę bzdurami, będzie znacznie lepsze (technicznie) od GT500SS.

Primo - mega zawieszenie Griggs GR40ST do którego opcje z SS nie mają najmniejszego porównania.
Secundo - indywidualne strojenie by Jon Lund i wsparcie techniczne B.Grigsa.

Dodatkowo, uważam, że przełożenie 3.73 (nie wspominając o oponach 275) w SS, to głupota, co potwierdzają użytkownicy tych aut. Twoje 3.31 i 305 to znacznie lepsze i rozsądniejsze cyfry :)

Cóż więcej tu pisać... o wszystkich przeróbkach i tak dyskutujemy bezpośrednio.

Twoja droga jest moją drogą :D

Grats!


2009r Shelby GT500 - 12.1s
2010r M3 Turbo - 10.2s

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Kompresor Kenny Bell 2,8 Mamuth Stage 3

Post autor: AluStar » 2010-04-29, 14:40

No i wreszcie jest - dziś kurier przywiózł paczkę a w niej ogromny Kompresor i cały zestaw do niego .. + super chłodnicę z dwoma wentylatorami tylko do kompresora.
Wygląda Powalająco . Zdjęcia na świeżo .


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek



Awatar użytkownika
ono
Forumowicz
Posty: 203
Rejestracja: 2009-04-23, 23:03
Model: Bullitt 2008
Silnik: V8 4.6

Post autor: ono » 2010-04-29, 15:13

Kompresor kox , ale jaka podłoga wypastowana , :rotfl:


Bull & quattro

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-04-29, 20:59

A tu szukajac filmikow jak w GT to wyglada:




Awatar użytkownika
Olaf
Forumowicz
Posty: 436
Rejestracja: 2008-07-09, 21:57
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: królewski błękit : )
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Olaf » 2010-04-30, 14:09

fajne! : )
nieźle gość sam montował , tylko w drugiej minucie kumpla do 'podparcia karoserii' potrzebował :)



Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Post autor: pudel » 2010-04-30, 14:11

Ciekaw jestem rezultatów AluStar, tylko przez te zabawy przy swoim autku nie zapomnij o dystansach dla mnie :P


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-05-05, 22:04

Kilka na swiezo fotek.
Dla Przypomnienia:
Chlodnica po zamontowaniu jest tak wydajn aze temp oleju silnika utrzymuje w grnicach 87 C

Firma ktora z przyjemnością zamontowała Kompresor: Jettronik - Wroclaw.
:ok: Musze podziekowac Bogdanowi , Zbyszkowi i calej ekipie Jetronik za fachowa obsluge.:ok:

Obrazek


Obrazek


Jeszce Montaż . Czas montazu okolo 12 godzin

Obrazek

Ciekawostka na 5 biegu prędkość wyniosla 298 km/h pod obciazeniem na hamowni.
Zostala 6 ale hamownia byla do 300 ?



Awatar użytkownika
RedHornet
Forumowicz
Posty: 448
Rejestracja: 2008-07-10, 23:15
Model: Mustang GT
Kolor: RedHornet

Post autor: RedHornet » 2010-05-06, 00:13

:szok: to co chyba teraz zejdziesz pod 11s a po odcięciu z zawieszenia 150 kg powinno być pod 10s :cwaniak:


[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89

Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2010-05-06, 09:32

RedHornet pisze::szok: to co chyba teraz zejdziesz pod 11s a po odcięciu z zawieszenia 150 kg powinno być pod 10s :cwaniak:
a jak mozna odciac 150kg ?;) tzn chodzi Ci o ustawienie zawiasu typowo na 1/4mili ? bo tez sie na tym zastanawiam, myslalem ze same klamry wystarcza,ale chyba jednak nie? kalmry dopiero zmaowie jak mi jakas gotowka wplynie..

Alustar, 298km/h na 5biegu ? to prosze Cie nie sprawdzaj maxa na 6biegu,albo zamontuj dodatkowy spojler,no chyba ze chcesz odleciec w kosmos i byc pierwszym czlowiekiem ladujacym shelby na kseizycu :D ;)

zamawiam przejazdzke Twoja rakieta :)


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

andronik
Członek Honorowy MKP
Posty: 398
Rejestracja: 2008-07-08, 10:29
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: Black Metal
Kontakt:

Post autor: andronik » 2010-05-06, 10:07

AluStar pisze: Obrazek

To sie nazywa wykres :przestraszony: :padam:


Pozdrawiam,
Tomek

[color=red][size=150]Piszesz głupoty lub posty nic nie wnoszące do tematu ? ........... proszę ustaw czas ich wygaśnięcia[/size][/color]

Awatar użytkownika
Pawellos
Forumowicz
Posty: 299
Rejestracja: 2008-09-23, 03:09
Model: 2009 Mustang GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: Candy Apple Red

Post autor: Pawellos » 2010-05-06, 18:40

nieźle!



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-05-06, 20:11




Awatar użytkownika
pudel
Forumowicz
Posty: 1406
Rejestracja: 2008-11-07, 21:08
Model: 2002 V6,2007 V8
Silnik: V8 4.6
Kolor: Szary metalik & Torch red
Kontakt:

Post autor: pudel » 2010-05-06, 20:21

Ciekawe zdjęcia teraz to już tylko czekać na pierwszy przejazd 1/4 mili


GDYBY BÓG POPIERAŁ PRZEDNI NAPĘD - CHODZILIBYŚMY NA RĘKACH.....

Awatar użytkownika
michal@
Forumowicz
Posty: 251
Rejestracja: 2008-07-10, 22:13
Model: GNATSUM.NAMI
Silnik: V8 5.0
Kolor: czerwony(najszybszy kolor ;) )

Post autor: michal@ » 2010-05-07, 15:20

Naprawde piękny wynik :P
prawie 1000NM :zdziwko:
Tylko pozazdrościć mieć możliwość "ujeżdzać" taka BESTIĘ


A co do tych 100, czy 150 kg. redukcji masy z samego zawieszenia to jak na moją wyobrażnię nie możliwe,
co innego 40-60 kg.
Tyle właśnie idzie zdjąć zamieniając zawias na odpowiedniki rurowe w SN95 i Fox,ale to już raczej tylko do dragu :)


13.09 08 Borsk ET13.400 300KM
19.07 09 Borsk ET 13.250
19.09.09 Borsk ET 12.840 340KM
07.08.10 Dajtki ET 12.979 street
21.05.11 Czaplinek ET12.68 390KM
03.07.11 Dajtki ET 12,38 340+75KM
20.07.12 Wilcze laski ET 12.27
19.08.12 Ełk ET11.87 480KM @ 200km/h

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-05-07, 18:11

Odnosnie wagi - Tez do tego sceptycznie podchodzę .

Fotka Silnika .

Obrazek

Jak by chcial ktos pójść w moje ślady instrukcja montażu .

Keny Bell 2,8 Mamoth.

Obrazek

Link do PDF-a

Montaz Kompresora w GT500 05-09



ODPOWIEDZ

Wróć do „Porady techniczne”