Porady - aby nie zrobić wiochy

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz

Awatar użytkownika
Madasek
Forumowicz
Posty: 504
Rejestracja: 2008-08-30, 23:10
Model: 2007 Shelby GT
Silnik: inny V8
Kolor: Czarny srebrne pasy

Re: Porady - aby nie zrobić wiochy

Post autor: Madasek » 2011-07-21, 12:51

pudel pisze:Czy będzie trąciło wiochą jak do autka zamontowałbym parę elementów w emblematem "Shelby"?
Dla przykładu wlew paliwa albo nakrętki pod maską?

Spytaj Redhorneta :P :hyhy: biedzie igla, jakbyco mam tu fachure od malowania pasow walkiem do ciasta, same sie wyginaja na zakretach razem z karoseria :ok:



Awatar użytkownika
PaniC
Forumowicz
Posty: 313
Rejestracja: 2010-03-20, 13:06
Kontakt:

Re: Porady - aby nie zrobić wiochy

Post autor: PaniC » 2011-07-24, 16:29

Idz w body kit BOSS 302. Widzialem kilka projektow na S197 i wygladaja baaardzo agresywnie. Kolor juz masz!


Mariusz :)

Obrazek

Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Re: Porady - aby nie zrobić wiochy

Post autor: Koral » 2012-01-16, 12:50

pudel pisze:Tak tylko ze felgi bullita wszyscy dokladaja nawet nie majac bullita, a koralowi wszyscy doradzali pakiet stylistyczny saleen-a pomimo ze nie mial salaena
PaniC pisze:Idz w body kit BOSS 302. Widzialem kilka projektow na S197 i wygladaja baaardzo agresywnie. Kolor juz masz!
Panic Ci dobrze radzi, ew, kit Saleena S281 lub S302 lub Rousha.. w GT masz silnik 4,6 wiec to baza zarowno dla bossa ,rosuha czy saleena..

GT500 ma silnik 5,4 wiec to juz doscdroga czesc jesli chcialbys go przerobic tak, ew mozesz isc tez w GT350,a z Alustarem musialbys pogadac jak mozna uzyskac certyfikat i podpis Carola Shelbiego..

Bo mozna i nie bedzie to replika (poprawcie mnie jesli sie myle )gdyż po zakupie pelnego pakietu mozna taki certyfikat uzyskac ..

Alu ma GT500 z pakietem od SS wiec z nim pogadaj, ja mysle ze to juz SS a nie replika SS..

Ale od repliki czy stylizacji do pelnej przemiany to dluga i kosztowna droga, oczywoscie mozna zaczac o dzapinek itp ;) co do mojego GT to mial juz sporo od Saleena i rzeczywiscie brakowalo tylko body kitu i kilku drobiazgow.. to co mial to bylo grubo ponad 50tys.zl a jak sam piszesz nei byl to nawet w polowie S281.. ale jakbym wylozyl drugie tyle to juz by pewnie taki cert7yfikat uzyskal i bylby to Saleen :D

bo kazda z tych firm bazuje na mustangu, a tylko GT500 daje silnik 5,4 , taki jak ma ford GT ..

takze wg mnei kilka drobiazgow nei czyni wiochy, zawsze mozesz powiedziec ze to 1krok do przerobienia na GT350 ;) ew GT500 jelsi planujesz tez wymiane silnika i innych podzespolow ;) ale tu juz do Alustara, bo on wie co i jak ;)


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
speedster
Forumowicz
Posty: 509
Rejestracja: 2011-12-05, 23:38
Model: 93' Mustang LX 5.0
Silnik: V8 5.0
Kolor: Titanium Frost

Re: Porady - aby nie zrobić wiochy

Post autor: speedster » 2012-01-16, 15:20

Obrazek
Jak widać parę drobiazgów i mustang wygląda bardziej rasowo :super:



gover
Forumowicz
Posty: 124
Rejestracja: 2012-01-04, 21:18
Model: GT
Silnik: V8 4.6

Re: Porady - aby nie zrobić wiochy

Post autor: gover » 2012-01-16, 15:27

O mój Boże co to jest.....

Ale opony to ja chcę takie jak on ma!!! Co jak co ale tu wiedział co założyć.



Awatar użytkownika
speedster
Forumowicz
Posty: 509
Rejestracja: 2011-12-05, 23:38
Model: 93' Mustang LX 5.0
Silnik: V8 5.0
Kolor: Titanium Frost

Re: Porady - aby nie zrobić wiochy

Post autor: speedster » 2012-01-16, 17:32

Jasne ze wklejone,widać po swiatłach, że są krzywo ;) Ale jest sporo zwieśniaczonych mustangów w necie :wstyd:



Awatar użytkownika
konrad83
Młodszy Forumowicz
Posty: 61
Rejestracja: 2012-04-20, 13:54
Silnik: V6 4.0
Kolor: niebieski

Re: Porady - aby nie zrobić wiochy

Post autor: konrad83 » 2012-07-03, 19:01

Witam, chciałem założyc spinki do maski do V6- słyszałem, że zdaża sie iz maski potrafią wyskoczyć przy prędkosciach 200km/h... no i ładnie wygląda. Możecie sie do tego jakos odnieść?

dzięki



Awatar użytkownika
Stachu_xjr
Forumowicz
Posty: 1285
Rejestracja: 2009-04-10, 06:28
Model: GT 2016
Silnik: V8 5.0

Re: Porady - aby nie zrobić wiochy

Post autor: Stachu_xjr » 2012-07-03, 19:29

Kupuje te z Shelby, są najłądniejsze tylko montaz pracochłonny ale mi sie podoba z nimi a jak nie to ,kolega z forum Escalar ma takie u siebie ze nie trzeba było wierci maski są od spodu montowane, ale trzeba by go pytac



Awatar użytkownika
adasko74
Forumowicz
Posty: 859
Rejestracja: 2009-10-28, 21:22
Model: GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: sonic blue

Re: Porady - aby nie zrobić wiochy

Post autor: adasko74 » 2012-07-03, 19:32

konrad83 pisze:Witam, chciałem założyc spinki do maski do V6- słyszałem, że zdaża sie iz maski potrafią wyskoczyć przy prędkosciach 200km/h... no i ładnie wygląda. Możecie sie do tego jakos odnieść?

dzięki
zapinki dobra sprawa,trzymaja maske...ale odradzam jazde V6 200km/h na fabrycznym zawiasie..moze cale auto poleciec ;) nie tylko maska..
co do wygladu - moim zdaniem zapinki pasuja do v8 i shelby..ale jak zmienisz troszke gratow z zewnatrz jak wielu kolegow z v6 na gt to ma wtedy sens..polecam

jak na brzegach maski to potrzebne beda Ci nitonakretki..podpytaj AluStara u niego zamawialem



Awatar użytkownika
MAX
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2810
Rejestracja: 2009-10-15, 21:52
Model: Fastback GT V8 68
Silnik: V8 5.0
Kolor: Blue & Black
Lokalizacja:: Wieliczka
Stajnia: Stajnia Małopolska
Kontakt:

Re: Porady - aby nie zrobić wiochy

Post autor: MAX » 2012-07-15, 21:51

Według mojego patentu nitonakretki są zbędnym dodatkiem tu masz linka
viewtopic.php?f=47&t=1299#p67140" onclick="window.open(this.href);return false;


tel 504 266 504
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Re: Porady - aby nie zrobić wiochy

Post autor: AluStar » 2012-07-15, 22:53

Ja odradzam wiercenie - wiec nitonakretki sa ok !! Maxa sposob jest prostszy - ja zrobilem to bez wiercenia. !!



ODPOWIEDZ

Wróć do „Porady techniczne”