POMOCY NIE ODPALA PO MYCIU WODĄ!!!!!
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz
-
- Forumowicz
- Posty: 211
- Rejestracja: 2011-09-25, 14:50
- Model: coupe 289 manual
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Blue
Re: Mój koń!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
przez 6t07t » 2012-12-29, 00:02
1. Uruchomienie jest prostą czynnością ale najlepiej zrobić to bez niepotrzebnego pospiechu i emocji
2. Odłączyć (odkrecić) cienke kabelki od przekaźnika rozrusznika tak aby nie popalić instalacji, która jest w nieznanym stanie
3. Kabelek zasilajacy na cewce zaplonowej odłączyć (drugi do aparatu zostawić)
4. podłączyć kawałkiem przewodu z dowolnym przełacznikiem on/off wolny biegun cewki z (+) akumulatora. To będzie zapłon.
5. Drugi dodatkowy przewód z drugim przełacznikiem on/off podłączyć do (+) akumulatora i jednego styku przekaźnika rozrusznika. To będzie starter.
6. Bez włączania zapłonu uruchomić rozrusznik. Jeśli silnik kręci to już jest dobrze.
7. Powtórzyć operację tym razem z właczonym zapłonem i sprawdzić czy iskra pojawia sie kablach do świec.
7. Paliwo do pompy paliwa podłączyć z kanisterka, bańki, itp.
8. Odłaczyć przewód z pompy do gaźnika i sprawdzić czy pompa podaje paliwo (patrz pkt.6). Jak podaje zamontować na miejsce i napompować gaźnik krecąc silnikiem.
9. Przez otwarte przepustnice nalać trochę benzyny do kolektora.
10. Właczyć zapłon i kręcić rozrusznikiem kilka razy. Jeśli silnik jest ok to musi odpalić.
oczywiście pomijam sprawy ustawienia zapłonu, gaźnika, świece, kable WN, olej, wodę bo to oczywiste .Witam ekstaza !!!!!!!!!!!!!,normalnie odpaliłem motor i jeżdziłem Mustangiem normalnie 1 raz jechałem ,kolega mnie wyprzedził z opisem bo zrobiliśmy dokładnie tak jak opisał.Na pierwszy rzut poszedł aku nowy zajumałem od swojej Syrenki (posiadam Syrenkę )na drugi rzut poszedł właśnie taki ala kabel od przekaznika prosto na kabel no i nic ,ale że kolega jest uparty przytrzymał go z pięć sekund no i coś strzeliło i silnik krecił ,to już jakiś sukces pomyśleliśmy a więc rozrusznik trzymał ,druga opcja to mocowanie tego własnie przekaznika bo nie stykał z blachą ,a potem to poszło,wlaliśmy paliwko do gaznika i przez chwile odpalił ,aha no wiec sprawdzamy czy pompka podaje okazało się że pompka nie daje paliwka ,odkrecamy pomkę ,sprawdzam stoi no więc myję ja w benzynce i sprawdzam sprężonym powietrzem i jest ok działa montujemy ją dajemy bankę z paliwkiem koło silnika i strzał od pierwszego chodzi super potem zwróciłem uwagę że nie ma sprężynki na gazniku przepustnicy i pedał nie odbija ale to pikuś ,to już pół sukcesu było by fajnie jak by nie walnoł przewód hamulcowy który spowodował brak hamulców ,ale myślę to pikuś wyprowadzamy konia z stajni ,sprzegiełko i poszedł koń po betonie Ihhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaa.W skrócie silnik pięknie pali i jeżdzi ,tak że jest super sprzegło działa elegancko,nawet światełka działają przód i tył!!!!!!
1. Uruchomienie jest prostą czynnością ale najlepiej zrobić to bez niepotrzebnego pospiechu i emocji
2. Odłączyć (odkrecić) cienke kabelki od przekaźnika rozrusznika tak aby nie popalić instalacji, która jest w nieznanym stanie
3. Kabelek zasilajacy na cewce zaplonowej odłączyć (drugi do aparatu zostawić)
4. podłączyć kawałkiem przewodu z dowolnym przełacznikiem on/off wolny biegun cewki z (+) akumulatora. To będzie zapłon.
5. Drugi dodatkowy przewód z drugim przełacznikiem on/off podłączyć do (+) akumulatora i jednego styku przekaźnika rozrusznika. To będzie starter.
6. Bez włączania zapłonu uruchomić rozrusznik. Jeśli silnik kręci to już jest dobrze.
7. Powtórzyć operację tym razem z właczonym zapłonem i sprawdzić czy iskra pojawia sie kablach do świec.
7. Paliwo do pompy paliwa podłączyć z kanisterka, bańki, itp.
8. Odłaczyć przewód z pompy do gaźnika i sprawdzić czy pompa podaje paliwo (patrz pkt.6). Jak podaje zamontować na miejsce i napompować gaźnik krecąc silnikiem.
9. Przez otwarte przepustnice nalać trochę benzyny do kolektora.
10. Właczyć zapłon i kręcić rozrusznikiem kilka razy. Jeśli silnik jest ok to musi odpalić.
oczywiście pomijam sprawy ustawienia zapłonu, gaźnika, świece, kable WN, olej, wodę bo to oczywiste .Witam ekstaza !!!!!!!!!!!!!,normalnie odpaliłem motor i jeżdziłem Mustangiem normalnie 1 raz jechałem ,kolega mnie wyprzedził z opisem bo zrobiliśmy dokładnie tak jak opisał.Na pierwszy rzut poszedł aku nowy zajumałem od swojej Syrenki (posiadam Syrenkę )na drugi rzut poszedł właśnie taki ala kabel od przekaznika prosto na kabel no i nic ,ale że kolega jest uparty przytrzymał go z pięć sekund no i coś strzeliło i silnik krecił ,to już jakiś sukces pomyśleliśmy a więc rozrusznik trzymał ,druga opcja to mocowanie tego własnie przekaznika bo nie stykał z blachą ,a potem to poszło,wlaliśmy paliwko do gaznika i przez chwile odpalił ,aha no wiec sprawdzamy czy pompka podaje okazało się że pompka nie daje paliwka ,odkrecamy pomkę ,sprawdzam stoi no więc myję ja w benzynce i sprawdzam sprężonym powietrzem i jest ok działa montujemy ją dajemy bankę z paliwkiem koło silnika i strzał od pierwszego chodzi super potem zwróciłem uwagę że nie ma sprężynki na gazniku przepustnicy i pedał nie odbija ale to pikuś ,to już pół sukcesu było by fajnie jak by nie walnoł przewód hamulcowy który spowodował brak hamulców ,ale myślę to pikuś wyprowadzamy konia z stajni ,sprzegiełko i poszedł koń po betonie Ihhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaa.W skrócie silnik pięknie pali i jeżdzi ,tak że jest super sprzegło działa elegancko,nawet światełka działają przód i tył!!!!!!
Zdunek Michał.
- stang67
- Forumowicz
- Posty: 1460
- Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
- Model: 1967 Mustang A-code
- Silnik: inny V8
- Kolor: Candy Apple Red
- Kontakt:
Re: Mój koń!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wiedziałem że się uda 

_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______

1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M
-
- Forumowicz
- Posty: 211
- Rejestracja: 2011-09-25, 14:50
- Model: coupe 289 manual
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Blue
Re: Mój koń!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Uwierzcie mi !!!!!!!!!!Jak ten motor chodzi masakra ,a już jazda pełen kosmos!!!!!!!!!!!! co za uczucie EKSTAZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zdunek Michał.
- stang67
- Forumowicz
- Posty: 1460
- Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
- Model: 1967 Mustang A-code
- Silnik: inny V8
- Kolor: Candy Apple Red
- Kontakt:
Re: Mój koń!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pfff
Wszyscy to przerabialiśmy... norma




_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______

1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M
-
- Forumowicz
- Posty: 211
- Rejestracja: 2011-09-25, 14:50
- Model: coupe 289 manual
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Blue
Re: Mój koń!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
W związku z tym że odpaliłem Mustanga potrzebuje pilnie:Świecy 1szt może być używana Championa,sprężynki do gaznika żeby przepustnica się domykała ,szkła do tylniej lampy może być używka w dobrym stanie ,no i to co najważniejsze łożysko do pompy wody i termostat bo stoi i płyn gotuje to oczywiście nowe by się przydały ,jak ktoś z was posiada proszę o info
Zdunek Michał.
-
- Forumowicz
- Posty: 211
- Rejestracja: 2011-09-25, 14:50
- Model: coupe 289 manual
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Blue
Re: Mój koń!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ok a możesz kolego podesłać link do strony z częściami tzn z pompą
Zdunek Michał.
- stang67
- Forumowicz
- Posty: 1460
- Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
- Model: 1967 Mustang A-code
- Silnik: inny V8
- Kolor: Candy Apple Red
- Kontakt:
Re: Mój koń!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
http://www.ebay.com/itm/1971-3-Mustang- ... 88&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;
_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______

1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M
- stang67
- Forumowicz
- Posty: 1460
- Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
- Model: 1967 Mustang A-code
- Silnik: inny V8
- Kolor: Candy Apple Red
- Kontakt:
Re: Mój koń!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nie wiem. Raczej ciężko w PL. Nie ma rynku; ile tych samochodów jest... jak sto-parę to jest dobrze 

_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______

1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M
- simontlc
- Forumowicz
- Posty: 1078
- Rejestracja: 2011-08-02, 23:16
- Model: 289 coupe 1965
- Kolor: mechaniczna pomarańcza (Poppy Red )
- Lokalizacja:: TL.
- Kontakt:
Re: Mój koń!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Na cj ponny parts masz 20% off a na miejscu masz michała z mustang classic


"NO IT'S NOT JUST A SIX, IT'S A PART OF THE LEGACY OF THE MUSTANG"
-
- Forumowicz
- Posty: 211
- Rejestracja: 2011-09-25, 14:50
- Model: coupe 289 manual
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Blue
Re: Mój koń!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
cj ponny parts to jest firma zajmująca się sprzedażą części?
Zdunek Michał.
- stang67
- Forumowicz
- Posty: 1460
- Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
- Model: 1967 Mustang A-code
- Silnik: inny V8
- Kolor: Candy Apple Red
- Kontakt:
Re: Mój koń!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Michaś, na jakim Ty świecie żyjesz??
No jasne że to sklep
Patrz: CJponyparts.com ; mustangsunlimited.com ; summitracing.com 



_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______

1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M
-
- Forumowicz
- Posty: 211
- Rejestracja: 2011-09-25, 14:50
- Model: coupe 289 manual
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Blue
Re: Mój koń!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Spoko chciałem się upewnić ,nie raz rzucacie hasłami i nie raz nie łapie spoko sprawdzę ,cieżki ze mnie gość dzisiejsze emocje mi się udzieliły,do swojego garażu przyjmuję pielgrzymki ,koledzy nie wierzyli że mnie na to będzie stać,i niech mają nie tylko mnie będzie cieszyć
Zdunek Michał.
Re: Mój koń!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Michał83, gratulacje konia.
Z tego co pamiętam stał na kanadyjskim portalu i allegro. Wrzuć zdjęcia środka i podwozia

- SPONTAN
- Forumowicz
- Posty: 351
- Rejestracja: 2011-09-26, 15:14
- Model: Coupe 66, 68, 69
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: złoty, srebrny, czarny
Re: Mój koń!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nooo super, następny, pozytywnie zwariowany 

SPONTAN-Magkri