Kompresor Kenne Bell i Whipple Jaki Wybrac ??

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz

Awatar użytkownika
RedHornet
Forumowicz
Posty: 448
Rejestracja: 2008-07-10, 23:15
Model: Mustang GT
Kolor: RedHornet

Post autor: RedHornet » 2010-05-07, 19:28

michal@ pisze:Naprawde piękny wynik :P
prawie 1000NM :zdziwko:
Tylko pozazdrościć mieć możliwość "ujeżdzać" taka BESTIĘ


A co do tych 100, czy 150 kg. redukcji masy z samego zawieszenia to jak na moją wyobrażnię nie możliwe,
co innego 40-60 kg.
Tyle właśnie idzie zdjąć zamieniając zawias na odpowiedniki rurowe w SN95 i Fox,ale to już raczej tylko do dragu :)
Griggs się chwali 150kg w GT500 przy pełnym jego pakiecie zawieszenia w który wchodzą aluminiowe zwrotnice i chyba również felgi z lekkiego stopu (tam jest wszystko nowe i zmienione nic nie zostaje z fabrycznego zawieszenia przedniego jak i tylnego) - myślę że bez zwrotnic spokojne 100kg powinno być.
Samą wymianą na dostępne rurowe elementy BMR do zawieszenia przedniego tj sanki i wahacze przednie można uciąć jedynie 15kg. Likwidacja przedniego swaybara a co za tym idzie grubej podpory chłodnicy i wymiany jej na rurkową ucina kolejne chyba 8 kg.


[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89

Delfinnn
Forumowicz
Posty: 161
Rejestracja: 2009-08-11, 15:50
Model: BYŁ Mustang 01'
Silnik: V6 3.8
Kolor: Czarny

Post autor: Delfinnn » 2010-05-07, 22:11

Albo coś co waży 800kg, ma napęd na 4 łapy i 400-500 koni ;)

Swoją drogą AluStar , gratulacje projektu. Z taką ilością Nm auto musi być mega elastyczne na każdym biegu, ale chciałbym się takim przejechać :hyhy:



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-05-10, 15:00

celibad pisze:Alustar , moge zrozumieć ze chcesz poprawić właściwości jezdne Twojego konika , ale za nic na świecie nie umiem zrozumieć montowania w nim kompresora więksego niż masz ... Ty i tak nie umiesz sobie poradzić juz ze swoją mocą , nie umiesz jej wykorzystać , wytłumacz mi co Tobą kieruje ? jazda dla mnie wcale nie będzie przyjemna , będzie męczarnią , przecież te auto kupiłeś po to żeby się nim cieszyć , zeby pojezdzić a nie po to zeby sie motyla noga ć bo coś nie będzie chodzić ... możesz mi wytłumaczyć po co to chcesz zrobić ?
A teraz co celi powiesz jak zobaczyłeś go w działaniu .. dalej uważasz za zły pomysł ?



Awatar użytkownika
Koral
Forumowicz
Posty: 2277
Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
Model: GT CS8 +500HP
Silnik: V8 4.6
Kontakt:

Post autor: Koral » 2010-05-10, 15:04

teraz wymiata :) :ok: jak wygram w totka to tez sobie taki kupie :D


Koral tel.+48 792-33-55-65
http://www.facebook.com/US.AutoimportKS
Obrazek

Awatar użytkownika
celibad
Członek Honorowy MKP
Posty: 1232
Rejestracja: 2008-08-26, 09:21
Model: GT 2015
Silnik: V8 5.0
Kolor: yellow triple
Kontakt:

Post autor: celibad » 2010-05-10, 15:27

AluStar pisze:
celibad pisze:Alustar , moge zrozumieć ze chcesz poprawić właściwości jezdne Twojego konika , ale za nic na świecie nie umiem zrozumieć montowania w nim kompresora więksego niż masz ... Ty i tak nie umiesz sobie poradzić juz ze swoją mocą , nie umiesz jej wykorzystać , wytłumacz mi co Tobą kieruje ? jazda dla mnie wcale nie będzie przyjemna , będzie męczarnią , przecież te auto kupiłeś po to żeby się nim cieszyć , zeby pojezdzić a nie po to zeby sie motyla noga ć bo coś nie będzie chodzić ... możesz mi wytłumaczyć po co to chcesz zrobić ?
A teraz co celi powiesz jak zobaczyłeś go w działaniu .. dalej uważasz za zły pomysł ?

pOmyliłem się wtedy ... mocno tego żałuje , jedyne słowo które ciśnie mi sie teraz na usta to przepraszam :rozpacz: wybaczysz mi ? szybki Alustarze :oczami:


"najlepszym lekiem na wszystkie problemy jest zwykła woda. dwie krople na szklankę wódki i wszystko przechodzi jak ręką odjął"

Jak mam czas to leże i odpoczywam, a jak nie mam czasu to tylko leże.

ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Adam_Ch
Forumowicz
Posty: 530
Rejestracja: 2010-05-10, 16:22
Kontakt:

Post autor: Adam_Ch » 2010-05-20, 22:23

Twój Mustang to killer :evil:


Pozdrawiam,
Adam

Obrazek

Alexander25
Forumowicz
Posty: 1647
Rejestracja: 2008-11-10, 17:33
Model: 302HO 1994 rok
Silnik: V8 5.0
Kolor: sapphire blue
Lokalizacja:: Polska
Kontakt:

Post autor: Alexander25 » 2010-05-20, 22:39

Kurcze fajne autko. Wolalbym chyba za taka kase postawic sobie dom ale kurcze moje 2 mustangi V6 i gt 2005 ktore teraz uzytkuje po zsumowaniu mocy nie maja sans ogonic tego auta no chyba ze lecac w przepasc:)


302 HOooooo

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-08-15, 11:44

escalar pisze:oj.... alustar, bo i ja zaczne myslec o kompresorze w bullittcie :P
To zdrawdze tajemnice nie tylko Staszek ty planujesz kompresor. do silnika 4,6 V8 . Dzialaj szybko . !! Nie moge sie doczekac.
masz dwie opcje kompresora chlodzone woda i nie . Mowie tylko o Kenne Bell.



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Kompresor E-Force w Mustang GT 05-09

Post autor: AluStar » 2010-11-01, 18:14

Jak By kogos Interesowal Montaz Kompresora E-FORCE w (05-09 ) GT

http://www.orurowanie.eu/kompresor-supe ... r-install/

Obrazek



Kuba
Członek Honorowy MKP
Posty: 1139
Rejestracja: 2008-12-18, 15:43
Model: S281 SC
Silnik: inny V8
Kolor: Wściekle czerwony
Lokalizacja:: Tak po środku.

Post autor: Kuba » 2010-11-01, 19:20

Rozumiem, że ten zestaw jest założony na jakimś aucie w Polsce? Zobaczymy je na jakimś zlocie?



Bolek
Forumowicz
Posty: 771
Rejestracja: 2009-07-07, 22:46
Silnik: V6 3.7
Kolor: Silver
Kontakt:

Post autor: Bolek » 2010-11-01, 20:45

Alustar świetna robota z tym opisem,ale nie wiem czy bym się podjął montażu u siebie wgarażu :oczami: Coś tam mam pojęcie o mechanice ale chyba za droga zabawka żeby się w to bawić.Z ciekawości jaki jest koszt montażu kompresora w profesjonalnym warsztacie?

Mustang to nie Olafa przypadkiem ;) Z ciekawości pytam :)



Awatar użytkownika
muarah
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1330
Rejestracja: 2009-07-21, 13:00
Model: Mustang 351C, 1970
Silnik: inny V8
Kolor: hulla blue
Kontakt:

Post autor: muarah » 2010-11-01, 21:32

O Alustar, widzę, że się odezwałeś a ja wyobraź sobie zakupiłem dzisiaj najnowszy numer magazynu GT i co tam widzę!? No sam wiesz co;)) świetny artykuł i super zdjęcia, plakat nawet zawisł na chwilę na ścianie zanim moja kierowniczka go namierzyła;))
Jak działa kompresor Kenne Bell to już widziałem, ale napisz jak się jeździ z nowym zawiasem bo z tego co pamiętam, gdy się widzieliśmy ostatnio jeszcze byłeś na starym podwoziu? Czy różnica jest rzeczywiście tak wyraźnie odczuwalna?


muarah

Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-11-01, 23:02

Jeszcze wszystko nie sprawdzone - nie moge powiedziec o wynikach - poczekajmu do wiosny - Zostala nam hamownia itd.. Wszystko bede opisywal .. Zdjecia tez sa nie wszyskie z montazu - sami rozumiecie. Robota przeskadza w relacji
...



Awatar użytkownika
Olaf
Forumowicz
Posty: 436
Rejestracja: 2008-07-09, 21:57
Model: GT 2005
Silnik: V8 4.6
Kolor: królewski błękit : )
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Olaf » 2010-12-18, 22:15

cholera, to nie mój Mustang, ktoś mi skradł pomysł, bo faktycznie taki sam kolor auta! : O

Ale fajnie pokazane - dobrze, bo jak bym dokładał kompressor to bym się chyba kopnął do Starachowic żeby to zrobili (już mają praktykę, to sobie spoko poradzą).



Awatar użytkownika
AluStar
Forumowicz
Posty: 2315
Rejestracja: 2008-09-09, 23:25
Model: GT500
Silnik: inny V8
Kontakt:

Post autor: AluStar » 2010-12-21, 21:44




ODPOWIEDZ

Wróć do „Porady techniczne”