Griggs się chwali 150kg w GT500 przy pełnym jego pakiecie zawieszenia w który wchodzą aluminiowe zwrotnice i chyba również felgi z lekkiego stopu (tam jest wszystko nowe i zmienione nic nie zostaje z fabrycznego zawieszenia przedniego jak i tylnego) - myślę że bez zwrotnic spokojne 100kg powinno być.michal@ pisze:Naprawde piękny wynik![]()
prawie 1000NM![]()
Tylko pozazdrościć mieć możliwość "ujeżdzać" taka BESTIĘ
A co do tych 100, czy 150 kg. redukcji masy z samego zawieszenia to jak na moją wyobrażnię nie możliwe,
co innego 40-60 kg.
Tyle właśnie idzie zdjąć zamieniając zawias na odpowiedniki rurowe w SN95 i Fox,ale to już raczej tylko do dragu
Samą wymianą na dostępne rurowe elementy BMR do zawieszenia przedniego tj sanki i wahacze przednie można uciąć jedynie 15kg. Likwidacja przedniego swaybara a co za tym idzie grubej podpory chłodnicy i wymiany jej na rurkową ucina kolejne chyba 8 kg.