Uciekajacy prad

Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz

Awatar użytkownika
Robert
Forumowicz
Posty: 181
Rejestracja: 2008-11-16, 20:29
Model: Ford Mustang 2006
Silnik: V6 4.0
Kolor: Perf White

Uciekajacy prad

Post autor: Robert » 2009-09-07, 10:06

W zeszlym tygodniu po 4-5 dniach kiedy auto stalo nie jezdzone padl akumulator. Myslalem, ze po prostu padl, ale okazalo sie ze jednak prad gdzies ucieka. Podejrzenie pada na alarm lub zmieniarke plyt, ale musialbym to gdzies u specjalisty zdiagnozowac.

Jako, ze czesc problemow to "wady wrodzone" moze ktos z Was mial do czynienia z podobna usterka i jakies wskazowki gdzies szukac?


[url=http://userbars.org][img]http://img254.imageshack.us/img254/4205/mustanguserbar2sp6.jpg[/img][/url]
[url=http://www.userbars.us][img]http://www.userbars.us/./data/media/12/route_66.gif[/img][/url]

muscle
Posty: 1
Rejestracja: 2009-05-18, 14:15
Model: W planach
Silnik: V6 4.0

Post autor: muscle » 2009-09-07, 10:26

Prawdopodobną przyczyną jest przekażnik w alarmie od jakiegokolwiek odcięcia.



Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2450
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2009-09-07, 10:39

ile lat już ma twój akumulator średnia długość życia 3 lata



Awatar użytkownika
Robert
Forumowicz
Posty: 181
Rejestracja: 2008-11-16, 20:29
Model: Ford Mustang 2006
Silnik: V6 4.0
Kolor: Perf White

Post autor: Robert » 2009-09-07, 10:42

RAFAŁ pisze:ile lat już ma twój akumulator średnia długość życia 3 lata
no wlasnie 3 lata, ale moj ojciec ma w Focusie juz 7 lata i smiga nadal. A ze prad ucieka to jak pisalem juz wiem - nie wiem tylko gdzie...


[url=http://userbars.org][img]http://img254.imageshack.us/img254/4205/mustanguserbar2sp6.jpg[/img][/url]
[url=http://www.userbars.us][img]http://www.userbars.us/./data/media/12/route_66.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2450
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2009-09-07, 10:45

tak ale w tym focusie jeździ codziennie i tak wytrzyma a tu wystarczy przerwa 2-3 dni i napięcie spada szybciej czeka cię wymiana aku na nowy



Awatar użytkownika
Hans
Forumowicz
Posty: 1028
Rejestracja: 2008-12-30, 11:18
Model: 500
Kolor: Black
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka

Post autor: Hans » 2009-09-07, 12:54

Nie masz tam gdzieś przełącznika od przeciwmgielnych? :) Jeśli tak, to może niechcący go "pstryknąłeś" i mimo niepalących się świateł i tak pobór był i akumulator padł...


.:: :evil: my other ride is your mom :evil: ::.

Awatar użytkownika
Robert
Forumowicz
Posty: 181
Rejestracja: 2008-11-16, 20:29
Model: Ford Mustang 2006
Silnik: V6 4.0
Kolor: Perf White

Post autor: Robert » 2009-09-07, 12:57

Hans pisze:Nie masz tam gdzieś przełącznika od przeciwmgielnych? :) Jeśli tak, to może niechcący go "pstryknąłeś" i mimo niepalących się świateł i tak pobór był i akumulator padł...
nie mam przeciwmgielnych, wiec chyba przelacznika tez nie mam :) nie no fakt faktem, ze czasem i alarm mi lekko swirowal i radio miewalo swoje humory, ale zdarzalo sie to na tyle rzadko, ze sie nie przejmowalem. eh ta amerykanska elektornika :/


[url=http://userbars.org][img]http://img254.imageshack.us/img254/4205/mustanguserbar2sp6.jpg[/img][/url]
[url=http://www.userbars.us][img]http://www.userbars.us/./data/media/12/route_66.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
tomec
Forumowicz
Posty: 182
Rejestracja: 2009-06-10, 22:25
Model: Shelby GT
Silnik: V8 4.6
Kolor: performance white
Kontakt:

Post autor: tomec » 2009-09-07, 13:06

cos mi sie kojarzy ze kiedys na jakims amerykanskim forum widzialem watek o uciekajacym pradzie i problemach z audio. problem polegal na tym ze w niektorych mustangach niewyłączone (recznie) radio lub cd potrafilo zjadac prad na postoju... :zdziwko:



Awatar użytkownika
Robert
Forumowicz
Posty: 181
Rejestracja: 2008-11-16, 20:29
Model: Ford Mustang 2006
Silnik: V6 4.0
Kolor: Perf White

Post autor: Robert » 2009-09-07, 13:42

Pojawily sie kolejne niepokojace sygnaly - te juz zakladam, ze maja zwiazek z wyjeciem aku na czas ladowania i wrzuceniem go ponownie. Mianowicie na jalowym biegu lub P faluja obroty. Wczesniej tak nie bylo - wskazowka obrotomierza byla wrecz nieruchoma. W tej chwili jest ok na biegach jezdnych (przod, tyl), ale juz zrzucenie na luz lub P powoduje dosc nagly spadek obrotow tak ze auto niemal gasnie. Po chwili sie uspokaja.

Any ideas :/ ??


[url=http://userbars.org][img]http://img254.imageshack.us/img254/4205/mustanguserbar2sp6.jpg[/img][/url]
[url=http://www.userbars.us][img]http://www.userbars.us/./data/media/12/route_66.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
RedHornet
Forumowicz
Posty: 448
Rejestracja: 2008-07-10, 23:15
Model: Mustang GT
Kolor: RedHornet

Post autor: RedHornet » 2009-09-07, 15:06

Robert pisze:Pojawily sie kolejne niepokojace sygnaly - te juz zakladam, ze maja zwiazek z wyjeciem aku na czas ladowania i wrzuceniem go ponownie. Mianowicie na jalowym biegu lub P faluja obroty. Wczesniej tak nie bylo - wskazowka obrotomierza byla wrecz nieruchoma. W tej chwili jest ok na biegach jezdnych (przod, tyl), ale juz zrzucenie na luz lub P powoduje dosc nagly spadek obrotow tak ze auto niemal gasnie. Po chwili sie uspokaja.

Any ideas :/ ??
Z tego co pamiętam to po wyjęciu akumulatora lub wgraniu nowego softu jest jakaś procedura 'nauki ustawień' . Nie pamiętam teraz co dokładnie trzeba robić ale falowanie obrotomierza na jałowym biegu było tam normą - U mnie też tak jest po odłączeniu akumulatora a potem się uspokaja.

Odnośnie poboru potrzebny ci jest próbnik i wtedy wszystko zobaczysz czy cos ucieka czy nie – ja stawiam na słaby akumulator – te oryginały amerykańskie to straszny s h i t jest.


[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89

Awatar użytkownika
Robert
Forumowicz
Posty: 181
Rejestracja: 2008-11-16, 20:29
Model: Ford Mustang 2006
Silnik: V6 4.0
Kolor: Perf White

Post autor: Robert » 2009-09-07, 15:11

Ok sprawdze i poszukam w instrukcji tej "nauki" ustawien, bo wlasnie tez wiem, ze gdzies to czytalem, ale tak na szybko nie potrafie znalezc gdzie...


[url=http://userbars.org][img]http://img254.imageshack.us/img254/4205/mustanguserbar2sp6.jpg[/img][/url]
[url=http://www.userbars.us][img]http://www.userbars.us/./data/media/12/route_66.gif[/img][/url]

kuczko
Forumowicz
Posty: 129
Rejestracja: 2008-10-08, 15:13
Model: V6 2005
Silnik: V6 4.0
Kolor: Srebrny
Kontakt:

Post autor: kuczko » 2009-09-07, 15:12

Nauka odbywa się samoczynnie podczas jazdy - skrzynia uczy się Twojego stylu jazdy. Tylko nie wiem ile to trwa :)



Awatar użytkownika
Robert
Forumowicz
Posty: 181
Rejestracja: 2008-11-16, 20:29
Model: Ford Mustang 2006
Silnik: V6 4.0
Kolor: Perf White

Post autor: Robert » 2009-09-07, 15:22

kuczko pisze:Nauka odbywa się samoczynnie podczas jazdy - skrzynia uczy się Twojego stylu jazdy. Tylko nie wiem ile to trwa :)
hmm no zrobilem z 30-40 km i chyba sie nie nauczyla. More ideas, more than welcome :D


[url=http://userbars.org][img]http://img254.imageshack.us/img254/4205/mustanguserbar2sp6.jpg[/img][/url]
[url=http://www.userbars.us][img]http://www.userbars.us/./data/media/12/route_66.gif[/img][/url]

alfatech
Forumowicz
Posty: 341
Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
Model: 2005 DżiTi
Silnik: V8 4.6
Kolor: Czrny XTRMNTR
Lokalizacja:: Koło
Kontakt:

Post autor: alfatech » 2009-09-07, 16:27

RedHornet pisze:Z tego co pamiętam to po wyjęciu akumulatora lub wgraniu nowego softu jest jakaś procedura 'nauki ustawień' .
wydaje mi się że samoadaptację robi się tak jak w innych autach :niepewny: tu skopiowane z mondeo :

Proces samoadaptacji:
1. po podłączeniu akumulatora uruchomić samochód,
2. pozostawić silnik pracujący na biegu jałowym (ok. 800 obr./min.) przez 3 minuty,
3. po nagrzaniu do normalnej temperatury utrzymać pracę silnika na wysokości 1200 obr./min. przez 2 minuty,
4. wypić dobre piwo na odreagowanie stresu. :)


http://www.mondeoklubpolska.pl/modules. ... le&sid=145


Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/

Awatar użytkownika
Robert
Forumowicz
Posty: 181
Rejestracja: 2008-11-16, 20:29
Model: Ford Mustang 2006
Silnik: V6 4.0
Kolor: Perf White

Post autor: Robert » 2009-09-07, 16:29

ok, a wiec jesli samoadaptacji nie bylo, to raz jeszcze go odciac i zrobic tak jak napisales??

o punkt 4 bedzie chyba najlatwiej :rotfl:


[url=http://userbars.org][img]http://img254.imageshack.us/img254/4205/mustanguserbar2sp6.jpg[/img][/url]
[url=http://www.userbars.us][img]http://www.userbars.us/./data/media/12/route_66.gif[/img][/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Porady techniczne”