Uciekajacy prad
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz
- Robert
- Forumowicz
- Posty: 181
- Rejestracja: 2008-11-16, 20:29
- Model: Ford Mustang 2006
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Perf White
Uciekajacy prad
W zeszlym tygodniu po 4-5 dniach kiedy auto stalo nie jezdzone padl akumulator. Myslalem, ze po prostu padl, ale okazalo sie ze jednak prad gdzies ucieka. Podejrzenie pada na alarm lub zmieniarke plyt, ale musialbym to gdzies u specjalisty zdiagnozowac.
Jako, ze czesc problemow to "wady wrodzone" moze ktos z Was mial do czynienia z podobna usterka i jakies wskazowki gdzies szukac?
Jako, ze czesc problemow to "wady wrodzone" moze ktos z Was mial do czynienia z podobna usterka i jakies wskazowki gdzies szukac?
[url=http://userbars.org][img]http://img254.imageshack.us/img254/4205/mustanguserbar2sp6.jpg[/img][/url]
[url=http://www.userbars.us][img]http://www.userbars.us/./data/media/12/route_66.gif[/img][/url]
[url=http://www.userbars.us][img]http://www.userbars.us/./data/media/12/route_66.gif[/img][/url]
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2450
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
- Robert
- Forumowicz
- Posty: 181
- Rejestracja: 2008-11-16, 20:29
- Model: Ford Mustang 2006
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Perf White
no wlasnie 3 lata, ale moj ojciec ma w Focusie juz 7 lata i smiga nadal. A ze prad ucieka to jak pisalem juz wiem - nie wiem tylko gdzie...RAFAŁ pisze:ile lat już ma twój akumulator średnia długość życia 3 lata
[url=http://userbars.org][img]http://img254.imageshack.us/img254/4205/mustanguserbar2sp6.jpg[/img][/url]
[url=http://www.userbars.us][img]http://www.userbars.us/./data/media/12/route_66.gif[/img][/url]
[url=http://www.userbars.us][img]http://www.userbars.us/./data/media/12/route_66.gif[/img][/url]
- RAFAŁ (GROSZEK)
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2450
- Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
- Model: był SN95 jest GT2011
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: SREBRNY
- Robert
- Forumowicz
- Posty: 181
- Rejestracja: 2008-11-16, 20:29
- Model: Ford Mustang 2006
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Perf White
nie mam przeciwmgielnych, wiec chyba przelacznika tez nie mamHans pisze:Nie masz tam gdzieś przełącznika od przeciwmgielnych?Jeśli tak, to może niechcący go "pstryknąłeś" i mimo niepalących się świateł i tak pobór był i akumulator padł...


[url=http://userbars.org][img]http://img254.imageshack.us/img254/4205/mustanguserbar2sp6.jpg[/img][/url]
[url=http://www.userbars.us][img]http://www.userbars.us/./data/media/12/route_66.gif[/img][/url]
[url=http://www.userbars.us][img]http://www.userbars.us/./data/media/12/route_66.gif[/img][/url]
- Robert
- Forumowicz
- Posty: 181
- Rejestracja: 2008-11-16, 20:29
- Model: Ford Mustang 2006
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Perf White
Pojawily sie kolejne niepokojace sygnaly - te juz zakladam, ze maja zwiazek z wyjeciem aku na czas ladowania i wrzuceniem go ponownie. Mianowicie na jalowym biegu lub P faluja obroty. Wczesniej tak nie bylo - wskazowka obrotomierza byla wrecz nieruchoma. W tej chwili jest ok na biegach jezdnych (przod, tyl), ale juz zrzucenie na luz lub P powoduje dosc nagly spadek obrotow tak ze auto niemal gasnie. Po chwili sie uspokaja.
Any ideas
??
Any ideas

[url=http://userbars.org][img]http://img254.imageshack.us/img254/4205/mustanguserbar2sp6.jpg[/img][/url]
[url=http://www.userbars.us][img]http://www.userbars.us/./data/media/12/route_66.gif[/img][/url]
[url=http://www.userbars.us][img]http://www.userbars.us/./data/media/12/route_66.gif[/img][/url]
Z tego co pamiętam to po wyjęciu akumulatora lub wgraniu nowego softu jest jakaś procedura 'nauki ustawień' . Nie pamiętam teraz co dokładnie trzeba robić ale falowanie obrotomierza na jałowym biegu było tam normą - U mnie też tak jest po odłączeniu akumulatora a potem się uspokaja.Robert pisze:Pojawily sie kolejne niepokojace sygnaly - te juz zakladam, ze maja zwiazek z wyjeciem aku na czas ladowania i wrzuceniem go ponownie. Mianowicie na jalowym biegu lub P faluja obroty. Wczesniej tak nie bylo - wskazowka obrotomierza byla wrecz nieruchoma. W tej chwili jest ok na biegach jezdnych (przod, tyl), ale juz zrzucenie na luz lub P powoduje dosc nagly spadek obrotow tak ze auto niemal gasnie. Po chwili sie uspokaja.
Any ideas??
Odnośnie poboru potrzebny ci jest próbnik i wtedy wszystko zobaczysz czy cos ucieka czy nie – ja stawiam na słaby akumulator – te oryginały amerykańskie to straszny s h i t jest.
[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89
Best 1/4 ET 12,89
- Robert
- Forumowicz
- Posty: 181
- Rejestracja: 2008-11-16, 20:29
- Model: Ford Mustang 2006
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Perf White
Ok sprawdze i poszukam w instrukcji tej "nauki" ustawien, bo wlasnie tez wiem, ze gdzies to czytalem, ale tak na szybko nie potrafie znalezc gdzie...
[url=http://userbars.org][img]http://img254.imageshack.us/img254/4205/mustanguserbar2sp6.jpg[/img][/url]
[url=http://www.userbars.us][img]http://www.userbars.us/./data/media/12/route_66.gif[/img][/url]
[url=http://www.userbars.us][img]http://www.userbars.us/./data/media/12/route_66.gif[/img][/url]
- Robert
- Forumowicz
- Posty: 181
- Rejestracja: 2008-11-16, 20:29
- Model: Ford Mustang 2006
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Perf White
hmm no zrobilem z 30-40 km i chyba sie nie nauczyla. More ideas, more than welcomekuczko pisze:Nauka odbywa się samoczynnie podczas jazdy - skrzynia uczy się Twojego stylu jazdy. Tylko nie wiem ile to trwa

[url=http://userbars.org][img]http://img254.imageshack.us/img254/4205/mustanguserbar2sp6.jpg[/img][/url]
[url=http://www.userbars.us][img]http://www.userbars.us/./data/media/12/route_66.gif[/img][/url]
[url=http://www.userbars.us][img]http://www.userbars.us/./data/media/12/route_66.gif[/img][/url]
-
- Forumowicz
- Posty: 341
- Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
- Model: 2005 DżiTi
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czrny XTRMNTR
- Lokalizacja:: Koło
- Kontakt:
wydaje mi się że samoadaptację robi się tak jak w innych autachRedHornet pisze:Z tego co pamiętam to po wyjęciu akumulatora lub wgraniu nowego softu jest jakaś procedura 'nauki ustawień' .

Proces samoadaptacji:
1. po podłączeniu akumulatora uruchomić samochód,
2. pozostawić silnik pracujący na biegu jałowym (ok. 800 obr./min.) przez 3 minuty,
3. po nagrzaniu do normalnej temperatury utrzymać pracę silnika na wysokości 1200 obr./min. przez 2 minuty,
4. wypić dobre piwo na odreagowanie stresu.

http://www.mondeoklubpolska.pl/modules. ... le&sid=145
Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/
- Robert
- Forumowicz
- Posty: 181
- Rejestracja: 2008-11-16, 20:29
- Model: Ford Mustang 2006
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Perf White
ok, a wiec jesli samoadaptacji nie bylo, to raz jeszcze go odciac i zrobic tak jak napisales??
o punkt 4 bedzie chyba najlatwiej
o punkt 4 bedzie chyba najlatwiej

[url=http://userbars.org][img]http://img254.imageshack.us/img254/4205/mustanguserbar2sp6.jpg[/img][/url]
[url=http://www.userbars.us][img]http://www.userbars.us/./data/media/12/route_66.gif[/img][/url]
[url=http://www.userbars.us][img]http://www.userbars.us/./data/media/12/route_66.gif[/img][/url]