[S197] spalanie a O/D? / tempomat / kolory zegarów?
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 89
- Rejestracja: 2009-11-17, 19:44
- Model: Camaro SS
- Silnik: inny V8
- Kolor: orange inferno
- Kontakt:
[S197] spalanie a O/D? / tempomat / kolory zegarów?
Kochani z okazji swiat mam do was 3 pytania:D:D , mianowicie po ostatnim zatankowaniu moj konik z silnikiem 4,0 spalil mi srendio 18 l/100km na miescie przy naprawde wg mnie spokojnej jezdzie...to strasznie duzo, a wiem ze przycisk po prawej stronie automatycznej skrzyni biegow dodaje "pary" naszym wozom, z tym czy jesli chce jezdzic oszczedniej, to czy na blacie ma sie swiecic kontrolka "O/D OFF" - wtedy bedzie oszczedniej? czy wrecz przeciwnie - kontrolka ma byc wylaczona to mniej bedzie ssał?
po 2-gie = jak właczacie ten cholerny tempomat, bo albo mam zepsuty albo jestem na to zbym malo pomyslowy
i po 3-cie = zmiana kolorow zegarow - byl juz o tym temat ale jakos tamto wyjasnienie u mnie nie poskutkowalo - wiec w miare mozliwosci prosze o info
Wesolych Swiat
po 2-gie = jak właczacie ten cholerny tempomat, bo albo mam zepsuty albo jestem na to zbym malo pomyslowy
i po 3-cie = zmiana kolorow zegarow - byl juz o tym temat ale jakos tamto wyjasnienie u mnie nie poskutkowalo - wiec w miare mozliwosci prosze o info
Wesolych Swiat
Ostatnio zmieniony 2009-12-27, 14:01 przez skydriver, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forumowicz
- Posty: 341
- Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
- Model: 2005 DżiTi
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czrny XTRMNTR
- Lokalizacja:: Koło
- Kontakt:
ja klikam na .on. i zaraz ( albo w tym samym czasie ) na któryś z guzików z prawej strony -niestety robię to automatycznie i nie wiem który to guzikpo 2-gie = jak właczacie ten cholerny tempomat, bo albo mam zepsuty albo jestem na to zbym malo pomyslowy

klikasz zdaje się w setup i masz tam opcje które akceptujesz zdaje się resetem ................ piszę "zadaje się" bo wózek w garażu a na dworze zimnoskydriver pisze:i po 3-cie = zmiana kolorow zegarow - byl juz o tym temat ale jakos tamto wyjasnienie u mnie nie poskutkowalo - wiec w miare mozliwosci prosze o info

Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/
- Hans
- Forumowicz
- Posty: 1028
- Rejestracja: 2008-12-30, 11:18
- Model: 500
- Kolor: Black
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
1 - lampka nie powinna się palić, wtedy silnik pracuje na innych obrotach, bardziej ekonomicznie pod kątem spalania operuje biegami
2 - klikam na ON i później na + lub -. Pamiętaj, musisz jechać ponad 50km/h (mniej lub więcej tyle)
3 - ja nie mam aż tak wybajerzonej fury jak Wy, więc nie wiem.
2 - klikam na ON i później na + lub -. Pamiętaj, musisz jechać ponad 50km/h (mniej lub więcej tyle)
3 - ja nie mam aż tak wybajerzonej fury jak Wy, więc nie wiem.

.::
my other ride is your mom
::.


-
- Forumowicz
- Posty: 341
- Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
- Model: 2005 DżiTi
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czrny XTRMNTR
- Lokalizacja:: Koło
- Kontakt:
ale tam nie ma aż tylu opcji żeby na to nawet przypadkiem nie kliknąćskydriver pisze:tyle to ja sam wiedzialem, niezbyt mi niestety pomogles - u mnie w opcjach setup/info/reset sa chyba tylko pomiary dotyczace parametrow spalania,km itp...ale gdzie tam cos do zegarow?;/ no nic jutro chyba dluzej pokombinuje,
Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/
- Magic 2OO
- Forumowicz
- Posty: 138
- Rejestracja: 2008-07-27, 22:14
- Model: Był: '07 GT-C
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: grafit
- Kontakt:
Tyle że muszą być włączone światła, by ta opcja się ujawniła, a auto musi stać w miejscu, by zmiany były możliwe. Przy zapalonych światłach jest to druga funkcja dostępna pod klawiszem SETUP, klawiszem RESET ustawiamy kolejne kolory.alfatech pisze:ale tam nie ma aż tylu opcji żeby na to nawet przypadkiem nie kliknąćskydriver pisze:tyle to ja sam wiedzialem, niezbyt mi niestety pomogles - u mnie w opcjach setup/info/reset sa chyba tylko pomiary dotyczace parametrow spalania,km itp...ale gdzie tam cos do zegarow?;/ no nic jutro chyba dluzej pokombinuje,
Co do innych pytań - O/D to overdrive czyli "nadbieg", powoduje że wszystkie biegi nieco się wydłużają, obroty silnika są niższe ale mniejsza jest też dynamika auta. O/D off daje większego kopa i szybszą redukcję, ale podnosi obroty i spalanie.
Tempomat - Hans już to opisał. Dodam tylko że dotknięcie hamulca wyłącza tempomat, ale nie resetuje poprzednio zapisanej prędkości, więc można do niej wrócić wciskając RES (resume). Wyłączając tempomat przyciskiem OFF kasujemy jednocześnie zapisaną wartość prędkości. + i - pozwalają na ręczne dokładne ustawienie żądanej prędkości.
Z mojego doświadczenia wynika że najlepiej ustalić prędkość nieco niżej niż prędkość poprzedzających aut - unikam wtedy hamowania przy byle okazji a i tak prędzej czy później ich doganiam.
Pozdrawiam - Maciek.