[S197] Problem z odpaleniem/Silnik gaśnie
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz
[S197] Problem z odpaleniem/Silnik gaśnie
Auto zgasło podczas jazdy. Odpaliło z trudem i zgasło ponownie. Kolejne próby odpalenia spełzły na niczym. Po odstaniu 20 min, Konik z trudem odpala, ale silnik od razu gaśnie.
W tej chwili auto znajduje się w warsztacie i od soboty Mechanik próbuje dojść co jest nie tak.
Sprawdzony został akumulator i jest do wymiany, po tymczasowym podłączeniu innego sprawnego, problem się powtarza.
Sprawdzili komputer i też nie wiadomo. Mogę jeszcze podjechać z kumplem i podłączyć jego komputer.
Chcą jeszcze zrzucić bak i obejrzeć pompę paliwa.
Może ktoś pomoże?
Z góry dzięki.
W tej chwili auto znajduje się w warsztacie i od soboty Mechanik próbuje dojść co jest nie tak.
Sprawdzony został akumulator i jest do wymiany, po tymczasowym podłączeniu innego sprawnego, problem się powtarza.
Sprawdzili komputer i też nie wiadomo. Mogę jeszcze podjechać z kumplem i podłączyć jego komputer.
Chcą jeszcze zrzucić bak i obejrzeć pompę paliwa.
Może ktoś pomoże?
Z góry dzięki.
Ostatnio zmieniony 2009-07-15, 18:32 przez Anonymous, łącznie zmieniany 1 raz.
O ja pindolę! To przekichane tak w ciemno szukać.Pietsch pisze:Nic a nic....
Miałem w innym aucie - US Hyunday XG30 v6 identyczny problem, już pisałem o tym, ale przypomnę, powodem była awaria czujnika położenia wału korbowego, ale mi przynajmniej kilkanaście błędów wyskoczyło...
Jedyny alkohol jaki obecnie mogę spożywać to Piña colada...
W omedze taka sytuacja odrazu wskazuje na awarię regulatora wolnych obrotów - w moim modelu ten regulator wysiada co 3 lata.
Nie wiem czy Mustang V6 ma coś takiego ale ja bym sprawdził cały układ paliwowy.
Nie wiem czy Mustang V6 ma coś takiego ale ja bym sprawdził cały układ paliwowy.
[img]http://i938.photobucket.com/albums/ad230/RedHornet_PL/Avatar/Avatar-Stripe-5-ANIM.gif[/img]
Best 1/4 ET 12,89
Best 1/4 ET 12,89
-
- Forumowicz
- Posty: 341
- Rejestracja: 2008-07-08, 14:17
- Model: 2005 DżiTi
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czrny XTRMNTR
- Lokalizacja:: Koło
- Kontakt:
ze skanerami jest tak że masy usterek nie pokazują
przynajmniej te wszystkie nie serwisowe. Ale................ odpinali aku........... więc skąd mają tam być usterki ????
Chyba że najpierw skan a potem aku odpięli ...... ale wydaje mi się że zrobiono odwrotnie

Chyba że najpierw skan a potem aku odpięli ...... ale wydaje mi się że zrobiono odwrotnie

Ostatnio zmieniony 2009-02-18, 15:34 przez alfatech, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/
Tomek http://www.alfa-tech.com.pl/kontakt/
Dzięki wszystkim za informacje.
Jak pojadę do mechanika to napisze czy wymyślili coś nowego, tym czasem każda opinia się liczy. Mam nadzieje, że to nie potrwa długo bo facetowi smutno bez konia...
[ Dodano: 2009-02-19, 13:36 ]
No i wyszło szydło z wora... Mechanik który wcześniej zajmował się autem narobił bigosu.
Podobno zbiornik paliwa przykręcony był tak że naciął jakieś kable od instalacji i robiło się zwarcie między zbiornikiem paliwa a instalacją. (!?)
Ponadto wysiadła pompa paliwa wraz ze sterownikiem....
Jak pojadę do mechanika to napisze czy wymyślili coś nowego, tym czasem każda opinia się liczy. Mam nadzieje, że to nie potrwa długo bo facetowi smutno bez konia...
[ Dodano: 2009-02-19, 13:36 ]
No i wyszło szydło z wora... Mechanik który wcześniej zajmował się autem narobił bigosu.
Podobno zbiornik paliwa przykręcony był tak że naciął jakieś kable od instalacji i robiło się zwarcie między zbiornikiem paliwa a instalacją. (!?)
Ponadto wysiadła pompa paliwa wraz ze sterownikiem....