Testy klocków daily driver/street performance by Caniggia:)
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz
- GnatsuM
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 23
- Rejestracja: 2017-03-14, 09:16
- Model: 2008 GT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Biały
Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi
Dzięki wielkie za radę. Będę się zgłaszał do Ciebie jak przyjdzie czas na zmianę. Nie ukrywam, że trochę mi szkoda zmieniać tych co mam, bo są niemal nowe... ale dojrzeję do tej decyzji jak nie w tym, to w nowym sezoniecelibad pisze:viewtopic.php?f=34&t=8757&start=15
Polecam tarcze od mercedesa AMG, sprzedałem już ponad 20 kpl, bardzo dobrze współpracują z zółtymi lub(gorszymi) z czerwonymi EBC, ale równie dobrze z klockami które poleca Canigia
Jutro zaczyna się dzisiaj...
- siara
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1249
- Rejestracja: 2009-02-26, 00:38
- Model: 2015 GT
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Black
Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi
A jak kwestia tarcz w nowych GT co ile zalecana wymiana?
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi
I ja zamówiłem Bendixy D1081CT do swojego v6, dzięki caniggia i Winston Wolf za informacje!
Teraz dalsze pytania: moje tarcze biją, nawet przy spokojnym hamowaniu czuję wibracje na kierownicy, przy prędkościach autostradowych całym autem lekko buja. Chyba nie ma co liczyć na to, że z nowymi klockami przestaną, raczej wymiana też tarcz, hm? A jeżeli tak, warto wydawać kasę na adaptery do większych tarcz z GT, te 20 mm średnicy więcej da odczuwalną różnicę? I jak wtedy z OEM dojazdówką, chyba nadal wejdzie?
Teraz dalsze pytania: moje tarcze biją, nawet przy spokojnym hamowaniu czuję wibracje na kierownicy, przy prędkościach autostradowych całym autem lekko buja. Chyba nie ma co liczyć na to, że z nowymi klockami przestaną, raczej wymiana też tarcz, hm? A jeżeli tak, warto wydawać kasę na adaptery do większych tarcz z GT, te 20 mm średnicy więcej da odczuwalną różnicę? I jak wtedy z OEM dojazdówką, chyba nadal wejdzie?
- sad
- Forumowicz
- Posty: 613
- Rejestracja: 2012-05-13, 09:22
- Model: 2011 Shelby Conv
- Silnik: V8 5.4
- Kolor: kona blue metallic
- Lokalizacja:: Piastów
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi
Niestety masz tarcze do wymiany.
A GT 2011+ ma, z tego co pamiętam, inną dojazdówkę niż V6.
A GT 2011+ ma, z tego co pamiętam, inną dojazdówkę niż V6.
- Radziu
- Forumowicz
- Posty: 496
- Rejestracja: 2012-04-12, 10:46
- Model: 2012 Premium Pony
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Czarny
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi
Podajcie jakiś link, gdzie kupujecie te bendixy?
Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi
" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeszcze nie zaktualizowali stanów magazynowych, jak ja kupowałem rano była już ostatnia sztuka na stanie, więc obecnie powinno być zero. Ale zaraz uzupełnią braki pewnie.
Jeszcze nie zaktualizowali stanów magazynowych, jak ja kupowałem rano była już ostatnia sztuka na stanie, więc obecnie powinno być zero. Ale zaraz uzupełnią braki pewnie.
- Radziu
- Forumowicz
- Posty: 496
- Rejestracja: 2012-04-12, 10:46
- Model: 2012 Premium Pony
- Silnik: V6 3.7
- Kolor: Czarny
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi
Od tygodnia mam zamontowany zestaw na przód Bendix + AMG od Celibada. Pierwsze kilometry na spokojnie jazda i delikatne popiskiwanie, później trasa 400km i większe piski, teraz zwykła jazda po mieście i pod miastem i pisk praktycznie przy każdym hamowaniu lub dohamowaniu, przy dowolnej prędkości, zanika po 2-3sec hamowania... ogólnie wstyd na mieście hamować
Ktoś ma podobny zestaw i miał podobne objawy? Co z tym zrobić? Spsikać antypiskiem jakimś czy może coś źle jest ustawione podczas wymiany elementów?
Ktoś ma podobny zestaw i miał podobne objawy? Co z tym zrobić? Spsikać antypiskiem jakimś czy może coś źle jest ustawione podczas wymiany elementów?
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi
Rozbierz i sprawdź raz jeszcze montaż, czy coś pod klocek nie podeszło, to są chiche klocki, nigdy nie piszczały. Nie psikaj antypiskiem.
Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi
U mnie na montaż czekają Bendixy i tarcze EBC z serii USR (te nacinane, ale nie Turbo Groove z nawierceniami). Niebawem dam znać, czy będą piski, oby nie!
Na marginesie: po zakupie tarcz od e-brakes.pl zadzwonił do mnie gość od nich, dopytał czy na pewno będą pasować do mojego auta (przy okazji wyjaśniłem im, kiedy jest tarcza 316 a kiedy 336 mm w v6 bo mają bałagan w swoich opisach i sami nie wiedzą), pogadaliśmy rzeczowo o pojemności cieplnej, rodzajach klocków, gość zwrócił uwagę na delikatne dotarcie i instrukcję montażu ich tarcz. Generalnie pozytywne wrażenie na mnie zrobili tym telefonem. Tylko że oni twierdzą, że Bendixy mogą pokrzywić ich tarcze, bo "za słabo odbieraja ciepło" i mają wytrzymałość do 400 C, oni nie biorą odpowiedzialności za taki zestaw i mocno polecają swoje Yellow Stuff, które nie krzywią tarcz, bo są na włóknach aramidowych a nie ceramiczne i wytrzymują do 750 C.
Na marginesie: po zakupie tarcz od e-brakes.pl zadzwonił do mnie gość od nich, dopytał czy na pewno będą pasować do mojego auta (przy okazji wyjaśniłem im, kiedy jest tarcza 316 a kiedy 336 mm w v6 bo mają bałagan w swoich opisach i sami nie wiedzą), pogadaliśmy rzeczowo o pojemności cieplnej, rodzajach klocków, gość zwrócił uwagę na delikatne dotarcie i instrukcję montażu ich tarcz. Generalnie pozytywne wrażenie na mnie zrobili tym telefonem. Tylko że oni twierdzą, że Bendixy mogą pokrzywić ich tarcze, bo "za słabo odbieraja ciepło" i mają wytrzymałość do 400 C, oni nie biorą odpowiedzialności za taki zestaw i mocno polecają swoje Yellow Stuff, które nie krzywią tarcz, bo są na włóknach aramidowych a nie ceramiczne i wytrzymują do 750 C.
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi
Takie słabe? Czemu nikt nic wcześniej nie mówił? Z tego co widzę, to jedyna dostępna na polskim rynku opcja "performance' do Mustanga, no i ogólnie ludzie chwalą EBC... Reszta to no name'y albo jakieś podstawowe Raybestosy. AMG nie brałem pod uwagę, bo nie przekonuje mnie inny rozstaw śrub i kombinowanie z pływającymi. Stangdaro też nic innego nie miał w ofercie - jaka jest lepsza alternatywa?
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Testy klocków daily driver/street performance by Caniggi
Ja używam stoptech, wychodzi zdecydowanie drożej