Produkt do ochrony klasycznych układów paliwowych
Moderatorzy: mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz, mcgan, Pavulon_, Rezor, stang232, celibad, pluzz
-
- Członek Honorowy MKP
- Posty: 1206
- Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
- Model: 67 fastback
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: primer,czarny,bialy
Produkt do ochrony klasycznych układów paliwowych
dzisiejsza benzyna ma alkohol i jest bardzo złe dla naszych starszych samochodów. można używać tego produktu do ochrony
http://www.drivenracingoil.com/news/dro ... -additive/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.drivenracingoil.com/news/dro ... -additive/" onclick="window.open(this.href);return false;
- CzyTyTez
- Forumowicz
- Posty: 456
- Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: vintage burgundy
- Kontakt:
Re: Produkt do ochrony klasycznych układów paliwowych
moje misiaczki, czy odpowiednie zobaczymy...

ale leje bo były przez poprzednie lata lane...
a Wy dodajecie?

ale leje bo były przez poprzednie lata lane...
a Wy dodajecie?
- yoozeq
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1357
- Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
- Model: 68,69,69, ..?
- Kolor: ładny
- Kontakt:
Re: Produkt do ochrony klasycznych układów paliwowych
Ja nie dodawałem ale w tym sezonie chcę to sprawdzić i zaczynam a właśnie zamówiłem takie coś....
http://allegro.pl/wroclaw-millers-oils- ... 88749.html
http://allegro.pl/wroclaw-millers-oils- ... 88749.html
pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69
- CzyTyTez
- Forumowicz
- Posty: 456
- Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: vintage burgundy
- Kontakt:
Re: Produkt do ochrony klasycznych układów paliwowych
googlując natrafiłem na bliźniaczy temat na... naszym forum ;P
viewtopic.php?f=123&t=6501&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
i jedna anegdotka:
czytając inne forum natrafiłem na info o koneserze który raz lejąc ów potas, ciapnął go sobie na skaleczony palec, ponoć dalej było zakażenie i amputacja kończyny...
teraz się zastanawiam czy warto ;P
viewtopic.php?f=123&t=6501&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
i jedna anegdotka:
czytając inne forum natrafiłem na info o koneserze który raz lejąc ów potas, ciapnął go sobie na skaleczony palec, ponoć dalej było zakażenie i amputacja kończyny...
teraz się zastanawiam czy warto ;P
- stang67
- Forumowicz
- Posty: 1460
- Rejestracja: 2009-07-31, 18:22
- Model: 1967 Mustang A-code
- Silnik: inny V8
- Kolor: Candy Apple Red
- Kontakt:
Re: Produkt do ochrony klasycznych układów paliwowych
Ostatnio w "Szpitalu" na TVN było jak fryzjer ciachnął się nożyczkami w palec, dalej było zakażenie i amputacja kończyny... więc tak też można.CzyTyTez pisze: i jedna anegdotka:
czytając inne forum natrafiłem na info o koneserze który raz lejąc ów potas, ciapnął go sobie na skaleczony palec, ponoć dalej było zakażenie i amputacja kończyny...
teraz się zastanawiam czy warto ;P
Jak nie zdezynfekujesz jak się zatniesz to ci się wda zakażenie od czegokolwiek - nie koniecznie od potasu (wtf?

Nie żebym bronił tych dodatków, ale w sumie krojąc chleb też możesz sobie "amputować kończynę"

Takie bredzenie...
_______F___U___C___K_________T___H___E_________F___U___E___L_________E___C___O___N___O___M___Y_______

1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M

1.1967 Mustang 289-4v V8
2.1997 BMW e36 318ti ///M
3.1998 BMW e36 320i convertible ///M
- lamina
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1005
- Rejestracja: 2012-05-28, 20:54
- Model: GT390 1968
- Silnik: inny V8
- Kolor: Highland Green
- Lokalizacja:: Pruszków/Pisz
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: Produkt do ochrony klasycznych układów paliwowych
ja w kazdym starym aucie stosowalem:
https://www.google.pl/search?q=castrol+ ... 1&ie=UTF-8" onclick="window.open(this.href);return false;
dostepny w kazdym oddziale intercars i w wielu innych sklepach, ma fajnie zrobiony dozownik
..... a cala buteleczka starczy na jakies 250 litrow wachy.
https://www.google.pl/search?q=castrol+ ... 1&ie=UTF-8" onclick="window.open(this.href);return false;
dostepny w kazdym oddziale intercars i w wielu innych sklepach, ma fajnie zrobiony dozownik

- Brano
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 204
- Rejestracja: 2013-04-07, 14:12
- Model: 67 fastback
- Silnik: inny V8
- Kolor: Czarny
Re: Produkt do ochrony klasycznych układów paliwowych
ja myślę, że każdy używamy to, co było dostępne - unikat już na stacjach Orlenu nie mają (też go kupowałem), teraz używam, shella (http://www.fhprogress.pl/ochrona-silnik ... shell.html" onclick="window.open(this.href);return false; - całkiem na dole) - tyle że mieli to tylko na jednej stacji a na innych nie wiedzą o istnieniu, kupiłem od razu z 20 butelek - są po 50ml - idealnie na jedno tankowanie. A ten preparat Castrola powyżej mi się podoba, tutaj ja nie wiedziałem o istnieniu 

- Załączniki
-
- millenium shell.jpg (16.1 KiB) Przejrzano 4144 razy
- CzyTyTez
- Forumowicz
- Posty: 456
- Rejestracja: 2011-01-14, 16:14
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: vintage burgundy
- Kontakt:
Re: Produkt do ochrony klasycznych układów paliwowych
tak sobie cicho myślę...
brak lania dodatku może (choć nie musi) wymusić wcześniejszy, powiedzmy o 20 tys. km remont wystukanych gniazd, a więc policzmy...
na 200 km 1 buteleczka,
na 20 000 km 100 buteleczek x 4 zł (w najtańszym wariancie) = 400zł
więc teraz pytanie ile kosztuje upgrade tych gniazd do utwardzonych by dać sobie z tym wszystkim spokój?
brak lania dodatku może (choć nie musi) wymusić wcześniejszy, powiedzmy o 20 tys. km remont wystukanych gniazd, a więc policzmy...
na 200 km 1 buteleczka,
na 20 000 km 100 buteleczek x 4 zł (w najtańszym wariancie) = 400zł
więc teraz pytanie ile kosztuje upgrade tych gniazd do utwardzonych by dać sobie z tym wszystkim spokój?
- yoozeq
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1357
- Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
- Model: 68,69,69, ..?
- Kolor: ładny
- Kontakt:
Re: Produkt do ochrony klasycznych układów paliwowych
Oj więcej... same pierścionki już trochę kosztują no i remont głowicy... docieranie zaworów itd.. pewnie z 1500 położyć trzeba będzie... choć jak ja pytałem to kręcili nosem że kanały wodne itd...
pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Produkt do ochrony klasycznych układów paliwowych
Już był o tym temat.
Moje zdanie jest takie, ze lepiej zrobić remont głowicy jak się rozsypie. To odnośnie dodatku zamiast pb.
A odnośnie tematu, Rick nie pisał o dodatku zamiast pb, a dodatku do paliwa w celu ochrony układu paliwowego przed korozją.
Póki co w pl temat za wiele nad nie dotyczy, bo jeszcze nie widziałem stacji z e85, a uszkodzeń układu paliwowego z używania normalnej benzyny również.
Moje zdanie jest takie, ze lepiej zrobić remont głowicy jak się rozsypie. To odnośnie dodatku zamiast pb.
A odnośnie tematu, Rick nie pisał o dodatku zamiast pb, a dodatku do paliwa w celu ochrony układu paliwowego przed korozją.
Póki co w pl temat za wiele nad nie dotyczy, bo jeszcze nie widziałem stacji z e85, a uszkodzeń układu paliwowego z używania normalnej benzyny również.