mniej lub bardziej zbedne Graty do mustanga i camaro, ktore mi zalegaja w garazu " onclick="window.open(this.href);return false;
wloty na boczne szybki w mustangu 2010-14 a mozliwe ze pasuja tez do 2005+ http://www.americanmuscle.com/mustang-p ... uvers.html" onclick="window.open(this.href);return false;
( temat Eleanor Quarter Window Scoops & spoiler viewtopic.php?f=34&t=8667&hilit=+eleanor" onclick="window.open(this.href);return false; )
w foli mechanizmy od drzwi do mustanga 2010-14
lampa mustang 2010-12 ,stan bdb
xenon prawy do camaro 2009-13 , stan bdb
nowe zamienniki xenonow do mustanga 2010-12
olej i filtr
potluczona lampa 2013 oraz swiatlo stop
popekana lampa do mustanga 2010-12
wloty na boczne szybki do mustanga 2010-12,a mozliwe ze pasuja tez do 2005+
opony 245/35r20 ,nankang,nadaja siena tor i palenia gumy ,na codzien za mocno halasuja,
felga do Camaro ZL1, stan bdb, kupiona z ebay, miala pojsc do bialego ZL1, ale znaim przyszla klient zabral ZL1 na felgach od transformersa
Fotele do Camaro SS, skorzano-materialowe,z granatowego SS 550KM,do ktorego wstawilem pelne skory
dwie opony Michelin Pilot sport 335/25r20 z Corvette Callaway, jedna jest przebita sruba, mozna ja naprawic ale bez gwarancji tylko na tor czy palenie gumy, druga stan bdb
na zdjeciu widoczna dziura po srubie..
mniej lub bardziej zbedne Graty do mustanga i camaro
Moderator: Koral
- Koral
- Forumowicz
- Posty: 2277
- Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
- Model: GT CS8 +500HP
- Silnik: V8 4.6
- Kontakt:
Re: mniej lub bardziej zbedne Graty do mustanga i camaro
bede u mojego lakiernika porobie wiecej zdjec czesci ktore jeszcze mam, na pewno silnik i skrzynia Manual od 3,7 V6 plus cala reszta z mustanga na czesci oraz wiele innych gratow, w czesci pewnie wykorzystam bo mam w planie kupic kilka V6, ktore jzu mozna kupic lekko uszkodozne za 4tys$ wiec myslac logicznie lepiej kupic 4sztuki takich V6 niz jedno Camaro SS czy ZL1 bo szybciej sie sprzedadza i lepszy zarobek bo na gotowo wychdoza juz naprawde niedrogo,a przy obecnym kursiue $$ mneij sie go odczuwa przy zakupie auta za 4tys$, kurs dolara odczuwam dopiero przy zakupach za 20-30tys$, no ale i tak sie oplaca
tak czy inaczej teraz najtaniej tzn najkorzystniej z USA wychodzi import 3,7 V6 2011-14 tansze sa 2005+ ale względem wartosci rynkowej w PL roczniki 2011-14 wypadaja najkorzystniej..
tak czy inaczej teraz najtaniej tzn najkorzystniej z USA wychodzi import 3,7 V6 2011-14 tansze sa 2005+ ale względem wartosci rynkowej w PL roczniki 2011-14 wypadaja najkorzystniej..
- Gabriel
- Forumowicz
- Posty: 187
- Rejestracja: 2011-04-23, 13:15
- Model: GT Premium
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Bordowy z biołymi paskami
Re: mniej lub bardziej zbedne Graty do mustanga i camaro
Koral: podaj prosze cene za olej i filtr oraz za te 4 opony na tor.
- Koral
- Forumowicz
- Posty: 2277
- Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
- Model: GT CS8 +500HP
- Silnik: V8 4.6
- Kontakt:
Re: mniej lub bardziej zbedne Graty do mustanga i camaro
olej 80% ceny w PL, opony mysle po 75zl sztukaGabriel pisze:Koral: podaj prosze cene za olej i filtr oraz za te 4 opony na tor.
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 89
- Rejestracja: 2009-11-17, 19:44
- Model: Camaro SS
- Silnik: inny V8
- Kolor: orange inferno
- Kontakt:
Re: mniej lub bardziej zbedne Graty do mustanga i camaro
ja na takich Nankangach jezdzilem 2 lata w sezonie letnim i nie odczuwalem zeby byly za glosne, normalne opony, nawet dosc przyczepne i pewne w prowadzeniu, a tanie
- Koral
- Forumowicz
- Posty: 2277
- Rejestracja: 2009-01-02, 23:49
- Model: GT CS8 +500HP
- Silnik: V8 4.6
- Kontakt:
Re: mniej lub bardziej zbedne Graty do mustanga i camaro
no to mozliwe ze sa lekko wyząbkowane bo halasuja jak zimowe tzn w V6 to slychac, a pewnie w V8 dzwiek wydechu jzu zagluszy
niskobudzetowe opony maja to do siebie ze po kilku mocniejszych hamwoaniach moga halasowac. Ja te trzymalem na tor,ale w sumie nie mam teraz luzem zadnych felg 20", wiec moge je odstapic. Na tor wiadomo szkoda dobrych opon bo po kilku rundach mozna je wykonczyc
niskobudzetowe opony maja to do siebie ze po kilku mocniejszych hamwoaniach moga halasowac. Ja te trzymalem na tor,ale w sumie nie mam teraz luzem zadnych felg 20", wiec moge je odstapic. Na tor wiadomo szkoda dobrych opon bo po kilku rundach mozna je wykonczyc