Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq
Moderator: caniggia
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq
Mustang 2016 5.0 auto JLT plus program na 95, paliwo 95/98 po połowie. +46NM i 40HP @ 5000
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
- Mobius00
- Forumowicz
- Posty: 116
- Rejestracja: 2013-10-06, 21:49
- Model: był 2009...
- Silnik: V6 4.0
- Kolor: Vista Blue
Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq
Wow. To chyba rekordcaniggia pisze:Mustang 2.3 ecoboost, 366 koni i 609NM
Czy to na 98 i z dolotem zmienionym ?
Mój 2009 V6 - viewtopic.php?f=85&t=8569
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq
Lecimy z Ecoboostem w górę. Tym razem projekt planowany przez HD-Customs, wszystkie części kupione i montowane przez nas, CAI, catback 3", intercooler, perfekcyjna harmonia, 550NM i 380HP.
To na tylko 1.6 bara.
To na tylko 1.6 bara.
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq
Mustang 5.0 11-12, byłe auto Leszka Kuzaja. 490 koni, roush CAI, long tube. Z JLT przekroczyłby 500:)
- MAX
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 2810
- Rejestracja: 2009-10-15, 21:52
- Model: Fastback GT V8 68
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Blue & Black
- Lokalizacja:: Wieliczka
- Stajnia: Stajnia Małopolska
- Kontakt:
Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq
caniggia pisze:Mustang 5.0 11-12, byłe auto Leszka Kuzaja. 490 koni, roush CAI, long tube. Z JLT przekroczyłby 500:)
Czerwone ? Widziałem go w Krakowie .
tel 504 266 504
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max
As-PROFI
IMPORTUJEMY MARZENIA
Zrealizowane marzenia: IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIII IIII
www.asprofi.pl
https://www.facebook.com/import.usa.max
-
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 56
- Rejestracja: 2016-06-21, 11:38
- Model: S550 2.3
- Kolor: magnetic grey
Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq
Niedługo przekraczamy kolejne granice . Mg motorsport ma już downpipe Wlatuje mishimoto dolot plus parę innych rzeczy . Więc 609NM będzie już przeszłością . Auto po strojenie juz dobrze przetestowane i wspaniale jeździ . Po raz setny polecam usługi Pawła
Mustang s550 ecoboost by hd customs
Sti by 4turbo
Audi s3 8v abt stage 2
Focus mk3 St2 lift montune package power
Facebook Marcin Kierkus
Sti by 4turbo
Audi s3 8v abt stage 2
Focus mk3 St2 lift montune package power
Facebook Marcin Kierkus
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq
Mustang 2015 z kolektorem dolotowym, CAI, przepustnicą z GT350, Corsa Sport double X-Pipe catback coś koło 520 koni, to jest przyrost....
100-200 w 9 sekund, czyli tyle samo lub może i 1s mniej niż GT350, 4s szybciej niż stock GT.
" onclick="window.open(this.href);return false;
100-200 w 9 sekund, czyli tyle samo lub może i 1s mniej niż GT350, 4s szybciej niż stock GT.
" onclick="window.open(this.href);return false;
- veeefour
- Forumowicz
- Posty: 1578
- Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
- Model: 2015 GT Fastback US
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race red AT
- Kontakt:
Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq
Jest jakis powod dla ktorego zmienia tylko na 7000 obr?caniggia pisze:Mustang 2015 z kolektorem dolotowym, CAI, przepustnicą z GT350, Corsa Sport double X-Pipe catback coś koło 520 koni, to jest przyrost....
100-200 w 9 sekund, czyli tyle samo lub może i 1s mniej niż GT350, 4s szybciej niż stock GT.
" onclick="window.open(this.href);return false;
I czemu taka dziura na 6500?
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq
1. Jeszcze muszę górę dopracować, więc na 7500 będzie zmieniał finalnie
2. Automat, wtedy zapina się konwerter.
2. Automat, wtedy zapina się konwerter.
- veeefour
- Forumowicz
- Posty: 1578
- Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
- Model: 2015 GT Fastback US
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race red AT
- Kontakt:
Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq
Po woli dojdziesz - Lund sie chyba z tym pare miesiecy kopal. Podobno najgorsza jest sama przepustnica od GT350 -caniggia pisze:1. Jeszcze muszę górę dopracować, więc na 7500 będzie zmieniał finalnie
2. Automat, wtedy zapina się konwerter.
z tego ci mi pisal Lund trzeba ja na dole niestety przyciac bo strasznie szarpie i sie robi dziura. Niektorzy wola podobno org. przepustnice z adapterem.
Za 2-3 miesiace wrzuce comp cams i sadze, ze na 600 na silniku jest do osiagniecia bez portingu glowic - glowice w S550 maja podobno seryjnie nawet lepszy flow od BOSS'a.
@2 - Dziwne, zeby zapinal sie tak wysoko i tak widocznie. Jakie tam przelozenia koncowe? U mnie 3.15 i zapiecia nie widac na wykresie chyba,
ze twoja "drogowka" tak to wyswietla i ja czegos nie wiem - niestety nie mam rozeznania w hamowniach drogowych
-
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 3868
- Rejestracja: 2008-12-19, 15:05
- Model: Mustang GT 4.6 Turbo
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: satin silver
Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq
Ja nie wygładzam wykresu, jak wychodzi, tak jest. Podczas jazdy jest to nie wyczuwalne, a program to widzi.
Lund się kopał, kopał i nie dokopał, nie tylko on, VMP też szarpie. Ja zrobiłem przepustnicę w tydzień i jest to chyba jedyny program na świecie, który nic nie obcina, przepustnica działa jak stock w każdym zakresie. Wrzuciłem im instrukcję jak to się robi, może za jakiś czas dojdą...
Jak wrzucisz wałki, to zapomnij że to będzie jeździć dobrze, wszystkie amerykańskie programy mają drivability na forum, ale nie w rzeczywistości.
Lund się kopał, kopał i nie dokopał, nie tylko on, VMP też szarpie. Ja zrobiłem przepustnicę w tydzień i jest to chyba jedyny program na świecie, który nic nie obcina, przepustnica działa jak stock w każdym zakresie. Wrzuciłem im instrukcję jak to się robi, może za jakiś czas dojdą...
Jak wrzucisz wałki, to zapomnij że to będzie jeździć dobrze, wszystkie amerykańskie programy mają drivability na forum, ale nie w rzeczywistości.
- veeefour
- Forumowicz
- Posty: 1578
- Rejestracja: 2016-02-25, 18:48
- Model: 2015 GT Fastback US
- Silnik: V8 5.0
- Kolor: Race red AT
- Kontakt:
Re: Mustang Tuning SCT Predator Flashpaq
Wierz mi, mi tez nic nie szarapie i nie przycina - driveability jest takie samo jak bylo oprocz wyzszego "line pressure" w trybie S na moje zyczenie.caniggia pisze:Ja nie wygładzam wykresu, jak wychodzi, tak jest. Podczas jazdy jest to nie wyczuwalne, a program to widzi.
Lund się kopał, kopał i nie dokopał, nie tylko on, VMP też szarpie. Ja zrobiłem przepustnicę w tydzień i jest to chyba jedyny program na świecie, który nic nie obcina, przepustnica działa jak stock w każdym zakresie. Wrzuciłem im instrukcję jak to się robi, może za jakiś czas dojdą...
Jak wrzucisz wałki, to zapomnij że to będzie jeździć dobrze, wszystkie amerykańskie programy mają drivability na forum, ale nie w rzeczywistości.
Chociaz line pressure sobie moge zmienic sam bo prosto i HPT mam ale sie w pelne mapy nie bawie bo nie mam obycia z tym silnikiem i softem.
Jest przycieta delikatnie w dolnym zakresie bo i tak by z wiekszego otwarcia zysku zadnego nie bylo - dla mnie normalna kolej rzeczy.
A mam juz ten program od kilku miesiecy wiec chyba sobie z tym poradzili jakis czas temu
Spokojnie - nie bede wrzucal stage 3 bo to by byla masakra - stage 2 wystarczy. Kolega ma stage 3 ale w S192 w manualu i jezdzi calkiem OK.
Wiadomo juz tej plynnosci nie ma ale nadal jest "drivable".
Dobra starczy - nie chce ci zasmiecac tematu.