Skąd najlepiej zamówić pierścienie do silnika 289.
Pierścienie do 289
Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc, Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc
- 6t07t
 - Forumowicz
 - Posty: 1650
 - Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
 - Model: 1966-2008
 - Kolor: Silver Blue, Black
 - Lokalizacja:: Gliwice
 - Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
 
Czasem trafiają się ne ebay-u w dobrych cenach.
Ja kupiłem komplet pierścieni bardzo dobrej jakości ze starej porządnej produkcji USA za $9,99![Kwadratowy :]](./images/smilies/splash.gif)
Często jednak najbardziej opłaca się kupić cały zestaw naprawczy do remontu silnika zawierajacy tłoki, pierścienie, panewki, wałek, rozrząd, uszczelki, pompę oleju, popychacze.
			
									
									Ja kupiłem komplet pierścieni bardzo dobrej jakości ze starej porządnej produkcji USA za $9,99
Często jednak najbardziej opłaca się kupić cały zestaw naprawczy do remontu silnika zawierajacy tłoki, pierścienie, panewki, wałek, rozrząd, uszczelki, pompę oleju, popychacze.
1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
						2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
- 
				
				kar0l
 - Młodszy Forumowicz
 - Posty: 15
 - Rejestracja: 2010-04-24, 18:42
 - Model: mustang coupe 68r
 - Silnik: V6 4.0
 - Kolor: czerwony
 
Dzięki Pavulon, super strona, wybrałem kilka pozycji muszę posprawdzać jeszcze kilka elementów w silniku i będę zamawiał.
 przy okazji jakby ktoś miał przekładnie kierowniczą na zbyciu, to chętnie ją przygarnę (oczywiście nie za darmo).
pozdrawiam i dziękuje
			
									
									Chciałbym zamówić te wszystkie części, ale mnie nie stać, poza tym oryginały są lepsze od dzisiaj produkowanych częściCzęsto jednak najbardziej opłaca się kupić cały zestaw naprawczy do remontu silnika zawierajacy tłoki, pierścienie, panewki, wałek, rozrząd, uszczelki, pompę oleju, popychacze.
pozdrawiam i dziękuje
- 6t07t
 - Forumowicz
 - Posty: 1650
 - Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
 - Model: 1966-2008
 - Kolor: Silver Blue, Black
 - Lokalizacja:: Gliwice
 - Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
 
A czy wiesz jakie masz teraz czesci w silniku??
Mało prawdopodobne (ale mozliwe oczywiście), że masz oryginalne i nominalne tłoki.
Na pewno bedą już jakies nadwymiarowe i nie FoMoCo wiec sprawdz dokladnie jakie sa tam pierscienie bo bywaja różnej szerokości. Szkoda, żeby zamówione czesci okazaly sie nie dobre.
Tłoki lubia miec mikro pęknięcia przy powierzczniach prowadzących (zagladnij do watku o samochodzie Dezo i moim)
			
									
									Mało prawdopodobne (ale mozliwe oczywiście), że masz oryginalne i nominalne tłoki.
Na pewno bedą już jakies nadwymiarowe i nie FoMoCo wiec sprawdz dokladnie jakie sa tam pierscienie bo bywaja różnej szerokości. Szkoda, żeby zamówione czesci okazaly sie nie dobre.
Tłoki lubia miec mikro pęknięcia przy powierzczniach prowadzących (zagladnij do watku o samochodzie Dezo i moim)
1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
						2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
- 
				
				kar0l
 - Młodszy Forumowicz
 - Posty: 15
 - Rejestracja: 2010-04-24, 18:42
 - Model: mustang coupe 68r
 - Silnik: V6 4.0
 - Kolor: czerwony
 
Brat jest mechanikiem i się "trochę" zna, wymieniam pierścienie, panewki, rozrząd, pompę wody i takie tam. tłoki są z 88 roku i wyglądają dobrze, zmierzyłem średnice cylindrów i są nominalne muszę jeszcze zmierzyć wał i dać głowice do sprawdzenia.6t07t pisze:A czy wiesz jakie masz teraz czesci w silniku??
Mam jeszcze problem z wyborem części, nie znam tych amerykańskich marek i nie wiem które są lepsze, na razie sugeruje się ceną.
			