Głowice

silnik i okolice

Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Sherif
Forumowicz
Posty: 105
Rejestracja: 2018-11-22, 21:04
Model: 67' conv
Silnik: V8 4.6
Kolor: Dark moss green
Lokalizacja:: Warszawa

Głowice

Post autor: Sherif » 2019-12-09, 22:46

Miał ktoś może do czynienia z Powermaster / PCE :

https://speedmaster79.com/Ford-SB-289-3 ... -Combo-Kit

Cały zestaw top-end głowice, z deklami i dolotem można kupić za $830 a to połowa ceny co za Edelbrocka.
Niestety w sieci brak opinii.



Awatar użytkownika
Rezor
Forumowicz
Posty: 1617
Rejestracja: 2015-03-19, 13:33
Model: SN95 GT
Silnik: V8 5.0
Kolor: Niebieski

Re: Głowice

Post autor: Rezor » 2019-12-13, 16:40

Z tego co pamiętam to jakaś firma krzak która dość często zmienia nazwy (procomp?). Ogólnie z tanimi głowicami to loteria. Jedni śmigają, chwalą sobie itp., a u innych katastrofa :)
https://ls1tech.com/forums/generation-i ... parts.html


Mój mustang jest jak pies:
Ciągle się z nim bawię
Kobieta wypomina ile mam przez niego wydatków i problemów
Dzieci go lubią
Matka ma go dość bo przeorał jej podwórko
Ojciec zwie bo olał mu kostkę na podjeździe
Znajomi wciąż muszą o nim wysłuchiwać

Awatar użytkownika
Sherif
Forumowicz
Posty: 105
Rejestracja: 2018-11-22, 21:04
Model: 67' conv
Silnik: V8 4.6
Kolor: Dark moss green
Lokalizacja:: Warszawa

Re: Głowice

Post autor: Sherif » 2019-12-15, 18:48

Dzięki, dokładnie do takich wniosków doszedłem po lekturze forów z US. Opinie skrajne, jakość różna.
Rozmawiałem z nimi, nawet nie mają badań nt osiągów, instrukcja niby jest na stronie ale nie wiadomo gdzie, obiecali mi dosłać. Nie dosłali.
Temat odpuściłem, choć cena kusząca. Zdecydowałem, że ładowanie chińszczyzny do silnika klasyka mija się z celem. Będę remontował to co jest.

BTW. Skoro temat o głowicach to lejecie te dodatki do paliwa ? Czytałem, że nie jest to niezbędne.



bolsiak
Stowarzyszenie MKP
Posty: 134
Rejestracja: 2014-02-24, 11:50

Re: Głowice

Post autor: bolsiak » 2019-12-15, 19:43

Jeśli masz nieutwardzone gniazda zaworowe to nie masz innego wyjścia. Ale jeśli robisz generalkę głowic, to chyba warto rozważyć oszczędzenie sobie problemu na przyszłość i wymienić na utwardzone. To żadna ingerencja w oryginalność wg mnie, a nie będziesz zgrzytał zębami jakby dodatku brakło. No chyba, że chcesz poczuć smak eksploatacji klasyka na każdym możliwym polu ;)

Sprawdź jeszcze numery na głowicach, jeśli nie masz 100% pewności, że absolutnie wszystko jest zgodne z rocznikiem, czasem można się zdziwić ;)

Pozdro.



Awatar użytkownika
Sherif
Forumowicz
Posty: 105
Rejestracja: 2018-11-22, 21:04
Model: 67' conv
Silnik: V8 4.6
Kolor: Dark moss green
Lokalizacja:: Warszawa

Re: Głowice

Post autor: Sherif » 2019-12-15, 22:01

bolsiak pisze:
2019-12-15, 19:43
Jeśli masz nieutwardzone gniazda zaworowe to nie masz innego wyjścia. Ale jeśli robisz generalkę głowic, to chyba warto rozważyć oszczędzenie sobie problemu na przyszłość i wymienić na utwardzone. To żadna ingerencja w oryginalność wg mnie, a nie będziesz zgrzytał zębami jakby dodatku brakło. No chyba, że chcesz poczuć smak eksploatacji klasyka na każdym możliwym polu ;)

Sprawdź jeszcze numery na głowicach, jeśli nie masz 100% pewności, że absolutnie wszystko jest zgodne z rocznikiem, czasem można się zdziwić ;)

Pozdro.
Też tak myślałem. Gość od głowic (przez telefon) mówił, że nic nie trzeba dodawać do paliwa. Na forach w US napisali mi, że po 1960 w Fordach problem nie dotyczy aut osobowych. Także, chyba będe musiał się zagłębić w szczegóły i pogadać z gościem od głowic jak mu zwiozę graty.
Przerobienie gniazd, sama robocizna to 100zł/gniazda, więc sporo podraża to całość. Głowica jest OEM i nie była rozbierana od lat.



ODPOWIEDZ

Wróć do „1. silnik”