V8 czy R6 do 1967
Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc
- 1967,3.3
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 96
- Rejestracja: 2017-09-02, 11:14
- Model: 3.3 I6 coupe hardtop
- Kolor: Niebieski
- Lokalizacja:: Kraków
Re: V8 czy R6 do 1967
Też śledzę w miarę na bieżąco rynek mustangów, i nie do końca zgodzę się, że 6 cylindrów jest aż 50% mniej wartościowe od I6. Bardziej bym powiedział, że jest to w okolicach 30%, ale i tak jak już wspomnieliście, wszystko zależy od tego jak bardzo dany egzemplarz się spodoba, oraz ile klient jest w stanie za niego zapłacić Oczywiście auto robię dla siebie, nie na sprzedaż więc ta kwestia nie jest aktualnie jakoś bardzo istotna
W każdym razie, upewniliście mnie w przekonaniu, że lepiej zamontować oryginał, teraz tylko zostaje kwestia poszukiwań
W każdym razie, upewniliście mnie w przekonaniu, że lepiej zamontować oryginał, teraz tylko zostaje kwestia poszukiwań
- anbr64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 811
- Rejestracja: 2012-06-13, 20:40
- Model: convertible 68
- Silnik: inny V8
- Kolor: Tahoe Turquoise
- Lokalizacja:: Ząbki
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: V8 czy R6 do 1967
Cena to rzecz względna. Jak napisał 6t07t łatwiej sprzedać V8 niż rzędówkę a koszt renowacji bardzo zbliżony. Niestety nakłady zainwestowane w coupe są praktycznie nie do odzyskania. Cabrio ledwo się zwraca a na "matching numbers" uwierz, że mało kto z kupujących się nie zna. Poza tym, że wbite do dowodu ma V8!
Dam ci znać jutro co do silnika. Chyba wiem u kogo leży ale do remontu.
Pozdrawiam
Dam ci znać jutro co do silnika. Chyba wiem u kogo leży ale do remontu.
Pozdrawiam
68 Convertible 289 V8
71 MACH1 351C 4V
71 MACH1 351C 4V
- 1967,3.3
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 96
- Rejestracja: 2017-09-02, 11:14
- Model: 3.3 I6 coupe hardtop
- Kolor: Niebieski
- Lokalizacja:: Kraków
Re: V8 czy R6 do 1967
Zgadzam się, jak podliczam ile już wyszedł do tej pory remont, to wiem, że przewyższa on na pewno wartość, ale cóż, Mustang to Mustang, aż chce się go dopieszczać
Dzięki i czekam na jakieś info.
Taki do remontu najbardziej by mnie interesował, chociaż inne opcje też rozważam.
Dzięki i czekam na jakieś info.
-
- Forumowicz
- Posty: 238
- Rejestracja: 2015-03-20, 00:06
- Model: Mustang GT 2008
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: Czarny
- Lokalizacja:: Śląsk
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: V8 czy R6 do 1967
Na facebooku jest teraz wystawiony taki egzemplarz
Jestem bardzo ciekaw za jaką cenę zostanie sprzedany
Jestem bardzo ciekaw za jaką cenę zostanie sprzedany
- 6t07t
- Forumowicz
- Posty: 1650
- Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
- Model: 1966-2008
- Kolor: Silver Blue, Black
- Lokalizacja:: Gliwice
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: V8 czy R6 do 1967
Twórca włożył sporo kasy i nie ma co do tego wątpliwości i zrobił auto wg swojej wizji.
Czy ma szanse na zwrot kosztów? Każde auto ma swojego klienta.
Kwestia gustu...
Czy ma szanse na zwrot kosztów? Każde auto ma swojego klienta.
Kwestia gustu...
1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
- Dezo
- Forumowicz
- Posty: 1622
- Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
- Model: BULLITT
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: HG
- Kontakt:
Re: V8 czy R6 do 1967
Po prostu ktoś zrobił sobie resoraka z dzieciństwa. Tylko w skali 1:1
Samotny Wilk
- anbr64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 811
- Rejestracja: 2012-06-13, 20:40
- Model: convertible 68
- Silnik: inny V8
- Kolor: Tahoe Turquoise
- Lokalizacja:: Ząbki
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: V8 czy R6 do 1967
Taki do remontu najbardziej by mnie interesował, chociaż inne opcje też rozważam.
Dzięki i czekam na jakieś info.
[/quote]
Zadzwoń do Tomka. Ma do sprzedania rzędówkę ale do remontu kapitalnego. Powiedział że po cenie złomu aby go nie musiał taszczyć i wysyłać. No coż, decyzja należy do ciebie. Nr telefonu wysyłam ci na priv
Dzięki i czekam na jakieś info.
[/quote]
Zadzwoń do Tomka. Ma do sprzedania rzędówkę ale do remontu kapitalnego. Powiedział że po cenie złomu aby go nie musiał taszczyć i wysyłać. No coż, decyzja należy do ciebie. Nr telefonu wysyłam ci na priv
68 Convertible 289 V8
71 MACH1 351C 4V
71 MACH1 351C 4V
- 1967,3.3
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 96
- Rejestracja: 2017-09-02, 11:14
- Model: 3.3 I6 coupe hardtop
- Kolor: Niebieski
- Lokalizacja:: Kraków
Re: V8 czy R6 do 1967
Dzięki za kontakt, po rozmowie otrzymałem zdjęcia silnika, jednak z tego co się orientuję w oznaczeniach, oraz posiłkując się internetem, wydaje mi się, że nie jest to silnik od mustanga. Poniżej załączam zdjęcie i proszę bardziej doświadczone osoby o weryfikację, czy mam rację
Wydaje mi się, że jest to rzędówka od Falcona z 1966 roku.
Wydaje mi się, że jest to rzędówka od Falcona z 1966 roku.
- 6t07t
- Forumowicz
- Posty: 1650
- Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
- Model: 1966-2008
- Kolor: Silver Blue, Black
- Lokalizacja:: Gliwice
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: V8 czy R6 do 1967
Ta seria silników powstała dla Falcona i wszystkie noszą jego oznaczenie mimo, że później trafiały do różnych modeli, min. do Mustangów.
Ten silnik jest z 1966 roku
Ten silnik jest z 1966 roku
1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
- anbr64
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 811
- Rejestracja: 2012-06-13, 20:40
- Model: convertible 68
- Silnik: inny V8
- Kolor: Tahoe Turquoise
- Lokalizacja:: Ząbki
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Re: V8 czy R6 do 1967
Pwenie jeszcze dużo rzeczy w Mustangu cię zadziwi. Ja mam Cabrio z początku 68r z silnikiem 289. Ford w 68r zrezygnował z silnika 289 na rzecz 302 ale musiał zrealizować zamówienia składane w 67. Bloki silnika z oznaczeniem 302 zaczął produkować jeszcze pod koniec 67r, ale zabrakło bloków na zrealizowanie zamówień na 289. Tak więc mam 289 z oznaczeniem bloku 302 który był przeznaczony do montażu 289. Taka ciekawostka ale trzeba bardzo uważać i robić pomiary bebechów aby to wychwycić.1967,3.3 pisze: ↑2020-11-19, 14:38Dzięki za kontakt, po rozmowie otrzymałem zdjęcia silnika, jednak z tego co się orientuję w oznaczeniach, oraz posiłkując się internetem, wydaje mi się, że nie jest to silnik od mustanga. Poniżej załączam zdjęcie i proszę bardziej doświadczone osoby o weryfikację, czy mam rację
Wydaje mi się, że jest to rzędówka od Falcona z 1966 roku.
Pozdrawiam
68 Convertible 289 V8
71 MACH1 351C 4V
71 MACH1 351C 4V
- 1967,3.3
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 96
- Rejestracja: 2017-09-02, 11:14
- Model: 3.3 I6 coupe hardtop
- Kolor: Niebieski
- Lokalizacja:: Kraków
Re: V8 czy R6 do 1967
Dzięki za wszystkie odpowiedzi i porady, człowiek od razu się mądrzejszy robi powrócę jeszcze raz do tematu, znalazłem ofertę na silnik z 1968 roku po remoncie, podobno od Mustanga ale nie mam jeszcze jego zdjęć, i tu pytanie, czy zakładając silnik rok młodszy, ma to znaczenie w przypadku maching numbers, czy trzeba szukać jedynie z roku 1967? oraz druga kwestia to jak widzicie wartość, sprzedawca powiedział za niego 7000 zł.
- 6t07t
- Forumowicz
- Posty: 1650
- Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
- Model: 1966-2008
- Kolor: Silver Blue, Black
- Lokalizacja:: Gliwice
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: V8 czy R6 do 1967
Daty co prawda zgodne nie będą ale ponieważ numer Vin nie jest powtarzany na silniku nie ma to aż takiego dużego znaczenia. Sam silnik '68 ma bardzo niewiele różnic względem '67.
7kPLN jeśli faktycznie jest po remoncie (nie tylko wymiana uszczelek i malowanie) to całkiem niezła cena.
Żeby się zmieścić w podobnej kwocie za inny silnik i remont to sam silnik do remontu musiałbyś kupić za max 2kPLN co nie będzie łatwe...
Jeszcze można polować na zdrowy silnik, nie wymagający remontu za 4-5kPLN ale tu nigdy pewności nie ma.
7kPLN jeśli faktycznie jest po remoncie (nie tylko wymiana uszczelek i malowanie) to całkiem niezła cena.
Żeby się zmieścić w podobnej kwocie za inny silnik i remont to sam silnik do remontu musiałbyś kupić za max 2kPLN co nie będzie łatwe...
Jeszcze można polować na zdrowy silnik, nie wymagający remontu za 4-5kPLN ale tu nigdy pewności nie ma.
1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
- 1967,3.3
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 96
- Rejestracja: 2017-09-02, 11:14
- Model: 3.3 I6 coupe hardtop
- Kolor: Niebieski
- Lokalizacja:: Kraków
Re: V8 czy R6 do 1967
No to jeszcze sprawdzę dwie możliwości, bo czekam jeszcze na zdjęcia i będę myślał co zrobić
A w oczekiwaniu na zdjęcia, zapytam o inny temat. Okazało się, że mam do wymiany ten łącznik, który łączy krzyżak na wale z tylnym mostem, jednak jest on dziwnych wymiarów. Na rockauto jest ich dużo, tylko wszystkie mają ok. 10 cm całkowitej wysokośic jak np ten https://www.rockauto.com/en/moreinfo.ph ... 5&jsn=1646 a u mnie jest 7,5 cm, przez co są za długie i się nie zmieszczą. Tylny most raczej jest właściwy, wymieniałem łożyska, uszczelniacze itp i wszystko grało. Miał ktoś podobne doświadczenie w tym temacie?
A w oczekiwaniu na zdjęcia, zapytam o inny temat. Okazało się, że mam do wymiany ten łącznik, który łączy krzyżak na wale z tylnym mostem, jednak jest on dziwnych wymiarów. Na rockauto jest ich dużo, tylko wszystkie mają ok. 10 cm całkowitej wysokośic jak np ten https://www.rockauto.com/en/moreinfo.ph ... 5&jsn=1646 a u mnie jest 7,5 cm, przez co są za długie i się nie zmieszczą. Tylny most raczej jest właściwy, wymieniałem łożyska, uszczelniacze itp i wszystko grało. Miał ktoś podobne doświadczenie w tym temacie?
- 6t07t
- Forumowicz
- Posty: 1650
- Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
- Model: 1966-2008
- Kolor: Silver Blue, Black
- Lokalizacja:: Gliwice
- Stajnia: Stajnia Górny Śląsk
Re: V8 czy R6 do 1967
Most 6cyl ma mniejszy Yoke i trudniej go dostać niż do 8" lub 9"
1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007
- 1967,3.3
- Młodszy Forumowicz
- Posty: 96
- Rejestracja: 2017-09-02, 11:14
- Model: 3.3 I6 coupe hardtop
- Kolor: Niebieski
- Lokalizacja:: Kraków
Re: V8 czy R6 do 1967
Ok czyli w katalogu musi być jakiś błąd, bo taki mi właśnie pod rzędówkę pokazuje. To nic, szukam dalej. może odkopię gdzieś taki