stojak do silnika 289

silnik i okolice

Moderatorzy: Pavulon_, pluzz, Rezor, Przemek64, Piotrek86skc

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
emgie
Forumowicz
Posty: 392
Rejestracja: 2012-02-14, 12:41
Model: 1966 Fastback
Silnik: inny V8
Kolor: biały, niebieskie pasy
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Kontakt:

stojak do silnika 289

Post autor: emgie » 2013-06-04, 09:09

Koledzy,
Chodzi o silniczek 289. Nie znam za bardzo rozstawu mocowań, a wolałbym się nie zdziwić ;)
Taki stojaczek podejdzie?

http://www.jula.pl/stojak-do-silnika-601021" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.jula.pl/media/pdf/product/Ma ... 110615.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;


pozdrawiam
Michał


Michał
http://senomustangu.pl

Awatar użytkownika
mrowcio
Forumowicz
Posty: 131
Rejestracja: 2012-04-01, 11:45
Model: 1967 Convertible
Silnik: inny V8
Kolor: V-Burnt Amber

Re: stojak do silnika 289

Post autor: mrowcio » 2013-06-04, 18:09

emgie pisze:Koledzy,
Chodzi o silniczek 289. Nie znam za bardzo rozstawu mocowań, a wolałbym się nie zdziwić ;)
Taki stojaczek podejdzie?

http://www.jula.pl/stojak-do-silnika-601021" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.jula.pl/media/pdf/product/Ma ... 110615.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;


pozdrawiam
Michał
stojak jest regulowany takze nie powinno byc z tym zadnego problemu ;)



arek900
Forumowicz
Posty: 917
Rejestracja: 2011-07-20, 18:08
Model: Mustang 67 V8, GT 07
Silnik: V8 4.6
Kolor: czerwony

Re: stojak do silnika 289

Post autor: arek900 » 2013-11-15, 01:56

mam taki i korzystam z niego :) pamietaj tylko że śruby które wkręcasz w blok muszą być calowe.



Awatar użytkownika
yoozeq
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1357
Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
Model: 68,69,69, ..?
Kolor: ładny
Kontakt:

Re: stojak do silnika 289

Post autor: yoozeq » 2013-11-15, 09:39

Ja kupiłem podobny za podobną cenę (nie ten z linki) i nie byłem z niego zadowolony póki nie przerobiłem. Piasta bez łożyska i uwieszający się blok to największy minus tanich stojaków...


pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69

Awatar użytkownika
emgie
Forumowicz
Posty: 392
Rejestracja: 2012-02-14, 12:41
Model: 1966 Fastback
Silnik: inny V8
Kolor: biały, niebieskie pasy
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Kontakt:

Re: stojak do silnika 289

Post autor: emgie » 2013-11-17, 09:48

tak - to fakt. Ale troche smaru rozwiązało problem doraźnie. Da się obrócić bez większej siły.
Oczywiście ze śrubami calowymi miałem problem. Na to że ich potrzebuję wpadłem dopiero jak wyjąłem silnik ;)


Michał
http://senomustangu.pl

Awatar użytkownika
ERTE
Forumowicz
Posty: 426
Rejestracja: 2012-04-01, 12:36
Model: Coupe 289 66
Silnik: V8 4.6
Kolor: podkład:)

Re: stojak do silnika 289

Post autor: ERTE » 2014-02-24, 01:45

śruby calowe do przykrecenia w otwory po skrzyni pasują od głowcy
a do głowicy i tak za kazdym razem powinno się dać nowe śruby więc nie ma sie czym przejmowac



Awatar użytkownika
emgie
Forumowicz
Posty: 392
Rejestracja: 2012-02-14, 12:41
Model: 1966 Fastback
Silnik: inny V8
Kolor: biały, niebieskie pasy
Lokalizacja:: Warszawa
Stajnia: Stajnia Mazowiecka
Kontakt:

Re: stojak do silnika 289

Post autor: emgie » 2014-03-04, 18:08

No i właśnie w tym banalnym temacie, jakim jest stojak do silnika dałeś mi bardzo cenną radę - wymiana śrub do głowicy.
Słyszałem o tym już kiedyś i zastanawiałem się na ile faktycznie trzeba je wymieniać.

Niemniej traktuję to jako potwierdzenie, że jednak trzeba :)

dzięki wielkie

m.


Michał
http://senomustangu.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „1. silnik”