Koledzy,
Chodzi o silniczek 289. Nie znam za bardzo rozstawu mocowań, a wolałbym się nie zdziwić
Taki stojaczek podejdzie?
http://www.jula.pl/stojak-do-silnika-601021" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.jula.pl/media/pdf/product/Ma ... 110615.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
pozdrawiam
Michał
stojak do silnika 289
Moderatorzy: Pavulon_, pluzz, Rezor, Przemek64, Piotrek86skc
- mrowcio
- Forumowicz
- Posty: 131
- Rejestracja: 2012-04-01, 11:45
- Model: 1967 Convertible
- Silnik: inny V8
- Kolor: V-Burnt Amber
Re: stojak do silnika 289
stojak jest regulowany takze nie powinno byc z tym zadnego problemuemgie pisze:Koledzy,
Chodzi o silniczek 289. Nie znam za bardzo rozstawu mocowań, a wolałbym się nie zdziwić
Taki stojaczek podejdzie?
http://www.jula.pl/stojak-do-silnika-601021" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.jula.pl/media/pdf/product/Ma ... 110615.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
pozdrawiam
Michał
-
- Forumowicz
- Posty: 917
- Rejestracja: 2011-07-20, 18:08
- Model: Mustang 67 V8, GT 07
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: czerwony
Re: stojak do silnika 289
mam taki i korzystam z niego pamietaj tylko że śruby które wkręcasz w blok muszą być calowe.
- yoozeq
- Stowarzyszenie MKP
- Posty: 1357
- Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
- Model: 68,69,69, ..?
- Kolor: ładny
- Kontakt:
Re: stojak do silnika 289
Ja kupiłem podobny za podobną cenę (nie ten z linki) i nie byłem z niego zadowolony póki nie przerobiłem. Piasta bez łożyska i uwieszający się blok to największy minus tanich stojaków...
pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69
- emgie
- Forumowicz
- Posty: 392
- Rejestracja: 2012-02-14, 12:41
- Model: 1966 Fastback
- Silnik: inny V8
- Kolor: biały, niebieskie pasy
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
- Kontakt:
Re: stojak do silnika 289
tak - to fakt. Ale troche smaru rozwiązało problem doraźnie. Da się obrócić bez większej siły.
Oczywiście ze śrubami calowymi miałem problem. Na to że ich potrzebuję wpadłem dopiero jak wyjąłem silnik
Oczywiście ze śrubami calowymi miałem problem. Na to że ich potrzebuję wpadłem dopiero jak wyjąłem silnik
Michał
http://senomustangu.pl
http://senomustangu.pl
- ERTE
- Forumowicz
- Posty: 426
- Rejestracja: 2012-04-01, 12:36
- Model: Coupe 289 66
- Silnik: V8 4.6
- Kolor: podkład:)
Re: stojak do silnika 289
śruby calowe do przykrecenia w otwory po skrzyni pasują od głowcy
a do głowicy i tak za kazdym razem powinno się dać nowe śruby więc nie ma sie czym przejmowac
a do głowicy i tak za kazdym razem powinno się dać nowe śruby więc nie ma sie czym przejmowac
- emgie
- Forumowicz
- Posty: 392
- Rejestracja: 2012-02-14, 12:41
- Model: 1966 Fastback
- Silnik: inny V8
- Kolor: biały, niebieskie pasy
- Lokalizacja:: Warszawa
- Stajnia: Stajnia Mazowiecka
- Kontakt:
Re: stojak do silnika 289
No i właśnie w tym banalnym temacie, jakim jest stojak do silnika dałeś mi bardzo cenną radę - wymiana śrub do głowicy.
Słyszałem o tym już kiedyś i zastanawiałem się na ile faktycznie trzeba je wymieniać.
Niemniej traktuję to jako potwierdzenie, że jednak trzeba
dzięki wielkie
m.
Słyszałem o tym już kiedyś i zastanawiałem się na ile faktycznie trzeba je wymieniać.
Niemniej traktuję to jako potwierdzenie, że jednak trzeba
dzięki wielkie
m.
Michał
http://senomustangu.pl
http://senomustangu.pl