krucieć by-pass

chłodnica, nagrzewnica i okolica, samochód mi się gotuje

Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2382
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

krucieć by-pass

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2015-12-08, 20:56

czy macie jakiś sposób na wymianę tej rurki ?
20151208_175059[1].jpg



Awatar użytkownika
MAKU
Stowarzyszenie MKP
Posty: 380
Rejestracja: 2015-06-10, 10:54
Model: GT500KR
Silnik: inny V8
Kolor: Black
Lokalizacja:: Końskie
Stajnia: Stajnia Świętokrzyska
Kontakt:

Re: krucieć by-pass

Post autor: MAKU » 2016-01-17, 03:36

Jeżeli nie jest wkrecana to pozostaje się jej pozbyć zagwintowac i wkręcić inna.


1967 S-Code, 1967 K-Code
1968 GT500KR, GT350 PAXTON, GT350
1969 GT500 , GT350 Hertz, R-Code

Awatar użytkownika
yoozeq
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1357
Rejestracja: 2013-01-02, 21:34
Model: 68,69,69, ..?
Kolor: ładny
Kontakt:

Re: krucieć by-pass

Post autor: yoozeq » 2016-01-17, 10:12

Możesz podgrzać palnikiem albo indukcyjnie i próbować ale może się urwać bo widać że nie jest w formie...


pozdrawiam, yoozeq
-------------
Mustang 1968 fastback JCode - projekt
Mustang 1969 coupe 200 c.i. I6
Mustang 1969 sportsroof 331 stroker
Mustang 1973 MACH 25%
Mustang 2017 GT S550 - dzienny
http://www.facebook.com/My.Mustang.69

Awatar użytkownika
RAFAŁ (GROSZEK)
Stowarzyszenie MKP
Posty: 2382
Rejestracja: 2009-03-28, 17:28
Model: był SN95 jest GT2011
Silnik: V8 5.0
Kolor: SREBRNY

Re: krucieć by-pass

Post autor: RAFAŁ (GROSZEK) » 2016-01-17, 10:20

już zrobiłem , wydłubałem stary krucieć i wkleiłem nowy z nierdzewki



ODPOWIEDZ

Wróć do „2. układ chłodzenia”