Nawiew mechaniczny kabiny w 66

ani za zimno ani za gorąco

Moderatorzy: Pavulon_, pluzz, Rezor, Przemek64, Piotrek86skc

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Dezo
Forumowicz
Posty: 1622
Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
Model: BULLITT
Silnik: V8 4.6
Kolor: HG
Kontakt:

Nawiew mechaniczny kabiny w 66

Post autor: Dezo » 2009-10-01, 13:38

Opis problemu: po przełączeniu poziomego suwaka/przełącznika nawiewu w kabinie... nic się nie dzieje.
Co może być przyczyną i jaka jest zasada działania nawiewu w 66?


Samotny Wilk

Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Post autor: 6t07t » 2009-10-01, 13:51

Rezystorek odpowiedzialny za predkosci nadmuchu. Mocowany na dwa wkręty do obudowy nagrzewnicy/wentylacji, do niego podłączona jest wtyczka. Lokalizacja:
po stronie pasażera, trzeba zajżeć pod deskę.
Sprawdzić styki, ewentualnie wyjąć cały i sprawdzić spirale oporowe. Jeżeli wszystko ok to sprawdzić sam przełącznik i silnik wentylatora (widoczny na ściance ogniowej pod maską ale demontaż z całą obudową nagrzenicy/wentylacji).


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

Awatar użytkownika
Dezo
Forumowicz
Posty: 1622
Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
Model: BULLITT
Silnik: V8 4.6
Kolor: HG
Kontakt:

Post autor: Dezo » 2009-10-01, 14:11

Dzięki piękne. Ta wtyczka, to ta na nagrzewnicy? trzy bolce. A rezystorek też.
Muszę zajrzeć. Jak to się zwie po ichniemu? To się naprawia czy lepiej od razu wymienić na nowe?

Kaes - owiewkę i wiatrak, to Ci wiesz z czego zrobię przy nalbliższej okazji... :D Aaa, gdzie trzeba kliknąć "nie pomógł - przeszkadza"! :rotfl:


Samotny Wilk

Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Post autor: 6t07t » 2009-10-01, 14:21

Tak to to, wtycka podłączona jest wlasnie do rezystora (czerwona płytka). Nazywa się to "RESISTOR-HEATER SWITCH TO BLOWER MOTOR"
Jak nie jest w kilku miejscach poprzepalany to mozna naprawić.


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

Awatar użytkownika
Dezo
Forumowicz
Posty: 1622
Rejestracja: 2009-03-10, 14:14
Model: BULLITT
Silnik: V8 4.6
Kolor: HG
Kontakt:

Post autor: Dezo » 2009-10-01, 14:29

Dzięki raz jeszcze, pobawię się z tym.
Pozdrawiam.


Samotny Wilk

ODPOWIEDZ

Wróć do „3. Klimatyzacja i ogrzewanie”