Problem z ogrzewaniem w samochodzie

ani za zimno ani za gorąco

Moderatorzy: Pavulon_, pluzz, Rezor, Przemek64, Piotrek86skc

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
silelis
Forumowicz
Posty: 165
Rejestracja: 2009-08-23, 14:30
Model: Fastback 2+2 '66
Silnik: inny V8
Kolor: czerwony
Kontakt:

Problem z ogrzewaniem w samochodzie

Post autor: silelis » 2010-07-14, 00:37

Jak w temacie mam problem z grzaniem w Mustangu '66.

Otóż cały czas mi dmucha gorącym powietrzem, co przy obecnych upałach sprawia, że samochodem nie da się jeździć.

Próbowałem zacząć do Heynesa, ale tam nie ma nic na temat systemu ogrzewania.

Podejrzewam, że problem leży po stornie nagrzewnicy (odcięcia przepływu płynu z pompy wody) niestety nie wiem czy następuje to w skutek sterowania elektrycznego (elektrozawór - do nagrzewnicy wchodzi wtyczka z 3 pinami i wtyczka z jednym pinem) czy mechanicznego (cięgna na panelu sterowania obrotami wiatraka - jeśli tak to które i w jakim położeniu jest zamknięte).

Proszę o pomoc w sprawie.


[size=84][i][color=burlywood]"Reasonable people adapt themselves to the world.
Unreasonable people attempt to adapt the world to themselves.
All progress, therefore, depends on unreasonable people."
-George Bernard Shaw[/color][/i][/size]

Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Post autor: 6t07t » 2010-07-14, 11:41

Złącze elektryczne jest tylko do silniczka wentylatora. Sterowanie ciepło-zimno odbywa się poprzez klapki wewnątrz obudowy zespołu wentylacyjnego, które kierują powietrze przez nagrzewnicę lub dookoła. Przez samą nagrzewnicę płyn chłodniczy przepływa cały czas i nie ma zaworu odcinającego obieg nagrzewnicy.
Sprawdź linki sterujące i szczelność klapek (uszczelki z gąbki).


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

ODPOWIEDZ

Wróć do „3. Klimatyzacja i ogrzewanie”