Z tyłu w kolektorze ssacym mala dziurka i wyplywa plyn pomoc

zbiornik, pływak, gaźnik a może wtrysk?

Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc

ODPOWIEDZ
Szamanek
Młodszy Forumowicz
Posty: 18
Rejestracja: 2017-01-04, 00:40
Model: Gt

Z tyłu w kolektorze ssacym mala dziurka i wyplywa plyn pomoc

Post autor: Szamanek » 2017-01-06, 23:31

Witam w moim mustangu 1967 289 v2 v8 ktory zakupilem w kolektorze ssacym od tylu silnika jest mala dziurka i gdy dolewam plynu do cala to leci plyn i z liltr wyleci i nie leci czy ten stop mozna pospawac
? I dlaczego ona tam jest...
I ktos z autka spóscil plyn zeby nie zamarzl no i dzisiaj sprawdzam rano bo go w nocy przywiazlem i byl dolny przewod chlodnicy caly zamarzniety i pompa wody wentylator bez ruchu , samochód dałem w ogrzewany garaz i po 2 godzinkach bylo juz okey i z litr spóscilem bo gdzies jeszcze tam musialo byc, autko normalnie odpalilo oczywiscie na pare sekund tylko no i zalałem nowym plynem powinno byc wszystko okey tak?



Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: Z tyłu w kolektorze ssacym mala dziurka i wyplywa plyn p

Post autor: 6t07t » 2017-01-07, 16:00

Nie może być przecieków.
Pewnie od mrozu pewnie pekl.
Pospawaja ci to w warsztacie, który remontuje glowice.
Sprawdź zaslepki w bloku bo też pewnie wycisnelo.


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

Szamanek
Młodszy Forumowicz
Posty: 18
Rejestracja: 2017-01-04, 00:40
Model: Gt

Re: Z tyłu w kolektorze ssacym mala dziurka i wyplywa plyn p

Post autor: Szamanek » 2017-01-07, 19:14

Zalałem go dobrym plynem , zagrzal sie jest wszystko okey zaslepki itp okey , a to tak prowizorycznie zaslepione na teraz zeby go zagrzac odpalic itp jest wszystko dobrze odpala od strzala chodzi równiutko itp dzieki znowu za pomoc widze ze sa tu ludzie ktorzy pomagaja naprawde dzieki



ODPOWIEDZ

Wróć do „4. układ paliwowy”