Gażnik ustawienie

zbiornik, pływak, gaźnik a może wtrysk?

Moderatorzy: Pavulon_, Rezor, pluzz, Przemek64, Piotrek86skc

akwasnie
Posty: 3
Rejestracja: 2011-07-08, 15:03
Model: 200Ci R6
Silnik: V6 3.7
Kolor: Czerwony

Gażnik ustawienie

Post autor: akwasnie » 2011-07-08, 15:23

mam problem z mustangiem 67 200Ci V6 automat 3 biegowy, a mianowicie po rozgrzaniu zaczyna sie dławić i gaśnie po 1 minucie ponownie daje sie odpalić i działa jakąś chwile i znowu gaśnie. czy może mi ktoś doradzić jak rozwiązać ten problem. :padam: mam gażnik autolite 1100



Awatar użytkownika
stang232
Forumowicz
Posty: 2120
Rejestracja: 2008-12-12, 15:16
Model: stang'95
Silnik: V8 5.0
Kolor: czarny
Lokalizacja:: Bełchatów
Stajnia: Stajnia Łódzka

Re: Gażnik ustawienie

Post autor: stang232 » 2011-07-08, 19:55

akwasnie pisze:mam problem z mustangiem 67 200Ci V6
chyba raczej z R6 ;)


Obrazek

rick
Członek Honorowy MKP
Posty: 1206
Rejestracja: 2011-02-23, 05:09
Model: 67 fastback
Silnik: V8 4.6
Kolor: primer,czarny,bialy

Re: Gażnik ustawienie

Post autor: rick » 2011-07-08, 20:34

jaka jest zimno idle ustawiony na? powinno być około 1400 RPM, gdy silnik jest zimny. Ssania choke powinien otworzyć kilka milimetrów. Po naciśnięciu pedału gazu po chwili motyl powinien otworzyć trochę więcej i RPM powinno spaść trochę. Po kilku minutach motyl powinien otworzyć na całość i RPM powinny być normalne

http://www.fordsix.com/forum/viewtopic.php?f=11&t=41797" onclick="window.open(this.href);return false;



akwasnie
Posty: 3
Rejestracja: 2011-07-08, 15:03
Model: 200Ci R6
Silnik: V6 3.7
Kolor: Czerwony

Re: Gażnik ustawienie

Post autor: akwasnie » 2011-07-15, 12:50

dzięki koledzy dzisiaj nad tym posiedzę i sprawdzę, jak rozwiązaliście sprawę z liczbą oktanową jej ilościa :ok:



Awatar użytkownika
Piotrek86skc
Forumowicz
Posty: 1076
Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
Model: coupe 1966
Silnik: V8 4.6
Kolor: signal flare red
Kontakt:

Re: Gażnik ustawienie

Post autor: Piotrek86skc » 2012-07-29, 23:16

Pozwolę sobie odświeżyć temat. Wracając ze zlotu w Tomaszowie silnik zgasł mi na jednym ze skrzyżowań. Odpaliłem, ale w związku z tym, że sytuacja się powtórzyła kilkukrotnie zjechałem na pobocze i próbowałem zwiększyć mu trochę obroty. Niestety zaczęło padać, więc pojechałem dalej,a w rejonie skrzyżowań po prostu delikatnie trzymałem nogę na gazie. Sytuacja wygląda tak, że czy to na biegu P czy D samochód bez gazu gaśnie w kilka sekund. Nawet wolniej wjeżdżając na rondo sytuacja jest taka sama. Czyli pompa paliwowa działa bo podaje paliwo gdy wciśnie mu się gaz natomiast bez gazu gaźnik już nie zasysa. Planuję go wyciągnąć i porządnie przeczyścić. Macie jakieś pomysły co może to powodować. Mam seryjny gaźnik dwugardzielowy motocrafta.



Awatar użytkownika
simontlc
Forumowicz
Posty: 1078
Rejestracja: 2011-08-02, 23:16
Model: 289 coupe 1965
Kolor: mechaniczna pomarańcza (Poppy Red )
Lokalizacja:: TL.
Kontakt:

Re: Gażnik ustawienie

Post autor: simontlc » 2012-07-30, 07:18

Na zimnym silniku masz ten sam problem ? Bo ja mam ten sam problem ale tylko gdy silnik jest ciepły i dziś chyba się za to wezmę


ObrazekObrazek
"NO IT'S NOT JUST A SIX, IT'S A PART OF THE LEGACY OF THE MUSTANG"

Awatar użytkownika
Piotrek86skc
Forumowicz
Posty: 1076
Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
Model: coupe 1966
Silnik: V8 4.6
Kolor: signal flare red
Kontakt:

Re: Gażnik ustawienie

Post autor: Piotrek86skc » 2012-07-30, 07:59

Tak wieczorem poszedłem włączyć go jeszcze raz i było to samo. Nie ssie benzyny chyba;/ Też wezmę się za rozkręcanie gaźnika, ale może ktoś miał podobną sytuację?



Awatar użytkownika
pavlito
Stowarzyszenie MKP
Posty: 1305
Rejestracja: 2008-12-21, 03:34
Model: GT 05 premium manual
Silnik: V8 4.6
Kolor: Sonic Blue

Re: Gażnik ustawienie

Post autor: pavlito » 2012-07-30, 10:30

ja w dawnych czasach gaźnikowych miałem tak jak mi się pompa zapowietrzała. Wtedy gaźnik nie był niczemu winien.



Awatar użytkownika
Piotrek86skc
Forumowicz
Posty: 1076
Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
Model: coupe 1966
Silnik: V8 4.6
Kolor: signal flare red
Kontakt:

Re: Gażnik ustawienie

Post autor: Piotrek86skc » 2012-07-30, 11:35

No dobra, ale jak ewentualnie odpowietrzyć pompę? Co wtedy robiłeś??



Awatar użytkownika
6t07t
Forumowicz
Posty: 1650
Rejestracja: 2009-02-19, 11:13
Model: 1966-2008
Kolor: Silver Blue, Black
Lokalizacja:: Gliwice
Stajnia: Stajnia Górny Śląsk

Re: Gażnik ustawienie

Post autor: 6t07t » 2012-07-30, 14:45

Nie pompa tylko dysze wolnych obrotów. Otworzyć gaźnik i wyczyścić komorę pływakową i dysze sprężonym powietrzem.


1966 Silver-Blue Coupe od nowości w PL
2008 Black Bullitt 3620
Ex: 1964-1/2, 1965, 1966, 1967, 1968, 1971, 1972, 1973, 1995, 2007

Awatar użytkownika
Piotrek86skc
Forumowicz
Posty: 1076
Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
Model: coupe 1966
Silnik: V8 4.6
Kolor: signal flare red
Kontakt:

Re: Gażnik ustawienie

Post autor: Piotrek86skc » 2012-07-30, 16:07

Może jeszcze doktor Rick się wypowie?;D Na razie jestem w pracy, ale po powrocie zabieram się do gaźnika;/



pimp
Młodszy Forumowicz
Posty: 63
Rejestracja: 2009-10-04, 13:44
Model: coupe 65
Silnik: inny V8

Re: Gażnik ustawienie

Post autor: pimp » 2012-08-01, 15:51

no tak jak napisał 6t07t, przeczyscic dysze, a najlepiej caly gaznik, rozebrac, zamoczyc w kwasie, przeczyscic, przedmuchac, poskladac do kupy i ustawic :)



Awatar użytkownika
Evening
Forumowicz
Posty: 317
Rejestracja: 2009-11-16, 16:24
Model: 302'cid 1975
Silnik: V8 5.0
Kolor: Medium copper metallic

Re: Gażnik ustawienie

Post autor: Evening » 2012-08-01, 19:14

Zdjecia porób dla potomnych :) zawsze to jakiś wkład w strone :)


Mercury Comet '75
Dodge Dart '66
Chevrolet Bel Air '60
Plymouth Barracuda '69
Porsche 912 [race car]
;)

Awatar użytkownika
Piotrek86skc
Forumowicz
Posty: 1076
Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
Model: coupe 1966
Silnik: V8 4.6
Kolor: signal flare red
Kontakt:

Re: Gażnik ustawienie

Post autor: Piotrek86skc » 2012-08-01, 22:22

Obrazek
By piotrek86skc at 2012-08-01

Gaźnik rozebrany może nie do części pierwszych, ale wystarczająco, żeby go dobrze przeczyścić i poskładać bezproblemowo;D
Zabieram się za czyszczenie. Mam nadzieję, że uda mi się go poskładać;P Oczywiście staram się wszystko fotografować, ale youtubie jest tyle filmików lepiej objaśniających problem, że nie będę się ośmieszał :/



Awatar użytkownika
Piotrek86skc
Forumowicz
Posty: 1076
Rejestracja: 2010-05-22, 18:02
Model: coupe 1966
Silnik: V8 4.6
Kolor: signal flare red
Kontakt:

Re: Gażnik ustawienie

Post autor: Piotrek86skc » 2012-08-02, 23:16

To było to;D Mustang chodzi teraz jak złoto;D Mam nadzieję, że tak zostanie;P



ODPOWIEDZ

Wróć do „4. układ paliwowy”